Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с налягане на турбото на Пунто 1.4 ГТ помагайте!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Иди на диагностика и докато не загасне чека (червеното инжекторче ) не се занимавай с друго .Провери абсолютно всички турбо пътища . С компресор настроен на 2 бара става идеално .Блоу офа го махни и сложи тапа и направи едно кръгче за тест . Извади и маркуча от гейта и подай леко газ, като видиш колко надува колата веднага върни газта, с откачен гейт турбото трябва да пренадува над 1.6 бара .Направи тези тестове и пиши какво е станало .
    Uno Turbo RulZz

    Коментар


      #17
      Turbolan написа:
      Блоу офа го махни и сложи тапа и направи едно кръгче за тест .
      с този съвет най много да счупи турбото
      Power Under Pressure

      Коментар


        #18
        Колеги,цял ден се мъча с един мой приятел майстор,и неможахме да направим нищо.Сменихме 2 маркучета в които се съмнявах,откачихме блоу офа,почистих го.Зглобихме всичко и го подкарах.Първите 100 метра незнайно защо Пунтото вървеше перфектно,и помпеше до 1.4 бара.Тъкмо се бях зарадвал и за навръщане до работилницата пак спря да надува,и падна до 0.4 бара и умря отново.Може ли да е от блоу офа,да не задържа налягането?В Тетевен няма подобна кола с подобен клапън и няма как да пробвам с друго.Нали имаше някой колега наблизо с подобно пунто,да ми звъне да се разберем.
        Fiat Punto 1.4GT-с чип и спортно укачване,егати лудницата)

        Коментар


          #19
          аз ти бях обаснил че колата заводско е леко сбъркана , като се премахнат половината буклуци дето създават само проблеми и колата заспива и само пълната гас
          Power Under Pressure

          Коментар


            #20
            WhitePower написа:
            аз ти бях обаснил че колата заводско е леко сбъркана , като се премахнат половината буклуци дето създават само проблеми и колата заспива и само пълната гас
            Добре ми обясни колега,но така и не си даде номера да се разберем.Виждам че нямаш офицялен сервиз,но разбираш доста от тези машинки.Разгледах твоя проект,страхотен е.Наистина си маняк на Пунтотата.Кажи какво може да направим в сряда,ще намериш ли време да го погледнеш,или първо да го кача на компютър да видим каква грешка ще даде?Искам да го направя както трябва,щото ме кефи как дърпа и върви.Ако искаш ми чукни на тел. а аз ще те набера да се чуем.
            Fiat Punto 1.4GT-с чип и спортно укачване,егати лудницата)

            Коментар


              #21
              е ощте един си и ти в отбора орлин щте ти я направи имаи тарпение само

              Коментар


                #22
                leandro написа:
                е ощте един си и ти в отбора орлин щте ти я направи имаи тарпение само
                твойта оправи ли я

                Коментар


                  #23
                  за всички който още не са разбрали Аз работя в Глобул и колите не са ми приоритет и не си храня семейството с тях , те са страст ,а си имам и още една друга работа освен тези 2 за колегата с вала телефона ми е 0898400576 -Орлин, работя предимно вечер събота и неделя когато имам време ( тази събота и неделя минаха 6-7 коли) , другата събота и неделя съм на Драг в Кондофрей ( радомиир)следващата имам да правя още едно червено и на леандро колата да бъде вкарана в час щото ме ядосва , Ти искаш да дойдеш и да си тръгнеш с колата в един ден , е да ама понякога не стават нещата за няколко часа , аз работя малко по бавно но гледам да изпипвам нещата , за да ми харесат на мене И на тебе най вече ако искаш обади ми се и ще се разберем ако искаш аз да ти правя колата или поне консултациите по телефона са безплатни стига да не прекаляваш Алекси -Те Хеед 91 цял месец не я оправиха ти ми говориш за 3-4 часа да я оправя.... , това е каръшки автомобил с уникален характер на леандро колата има кабелен проблем и някъде нещо си ебава майката в бусткато разбутахме кабелите се орави и след малко пак се е почнала на пука и прекъсва кабелната му инсталация е най ама най лошата която съм виждал за сега не са сменяни инсталацията , двигателя и турбината само това не е пипано за сега нямам физическото време да се заема с нея , но съм му казал че при първа възможност продължаваме все пак има и други коли който чакат реда си в на Леандро колата са сменени абсолютно всички периферни устройства и ефекта нулев поне по мойте критерииако иска нека Леандро най добре да обясни аз какво съм направил за него и дали е доволен поне за сега лека вечер на всички ви аз лягам че едвам гледам , днеска трудно фокусирах на работа
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    #24
                    Тц, тц, тц,.... ужас!
                    ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                    Коментар


                      #25
                      Здравейте колеги.За кой ли път се убеждавам,че има и свестни хора.Благодарение на ОРЛИН днес с едно обаждане по телефона решихме проблема с Пунтоно.Извадих маркуча от гейта който идва от соленоида и го запуших.След това направих внимателно едно кръгче и налягането на турбото си дойде и почна да работи както трябва.Сега ще изолираме соленоида с буст контролер който налягането му се гласи ръчно и проблема ще ми е решенСега и аз ще се пусна на драг рейсинга в Радомир,дори вече се записах.Благодаря на всички.
                      Fiat Punto 1.4GT-с чип и спортно укачване,егати лудницата)

                      Коментар


                        #26
                        niko82 написа:
                        Здравейте колеги.За кой ли път се убеждавам,че има и свестни хора.Благодарение на ОРЛИН днес с едно обаждане по телефона решихме проблема с Пунтоно.Извадих маркуча от гейта който идва от соленоида и го запуших.След това направих внимателно едно кръгче и налягането на турбото си дойде и почна да работи както трябва.Сега ще изолираме соленоида с буст контролер който налягането му се гласи ръчно и проблема ще ми е решенСега и аз ще се пусна на драг рейсинга в Радомир,дори вече се записах.Благодаря на всички.
                        един съвет от менза да си настроиш буст контролера по лесно преди да го монтираш, иди до първата гумаджийница с компресор с хубав манометър с скала за барове, и си го настрой да ти отваря на колкото бара искаш.хем ще видиш дали уреда на таблото ти е верен , и ще ти е по лесно за донастройка после, според колата и десния крак :P

                        Коментар


                          #27
                          kiros написа:
                          niko82 написа:
                          Здравейте колеги.За кой ли път се убеждавам,че има и свестни хора.Благодарение на ОРЛИН днес с едно обаждане по телефона решихме проблема с Пунтоно.Извадих маркуча от гейта който идва от соленоида и го запуших.След това направих внимателно едно кръгче и налягането на турбото си дойде и почна да работи както трябва.Сега ще изолираме соленоида с буст контролер който налягането му се гласи ръчно и проблема ще ми е решенСега и аз ще се пусна на драг рейсинга в Радомир,дори вече се записах.Благодаря на всички.
                          един съвет от менза да си настроиш буст контролера по лесно преди да го монтираш, иди до първата гумаджийница с компресор с хубав манометър с скала за барове, и си го настрой да ти отваря на колкото бара искаш.хем ще видиш дали уреда на таблото ти е верен , и ще ти е по лесно за донастройка после, според колата и десния крак :P
                          е той бустконтролера се започва да се настройва от напълно охалбех към затягане - демек от нисък към висок буст това с компресора не е кой знае колко показателно защото тука се пренебрегва силата на пружината на гейта
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            #28
                            Ако се вземе налягане за буст контролера (кранчето) директно от всмукателния колектор а не от охлюва (в началото на турбо пътищата), няма ли да се получи по добро регулиране на налягането заради съпротивлението във високите обороти (респ по висока скорост на въздуха) на самите турбо пътища и рестрикцията на кулера.
                            https://www.cialispascherfr24.com/

                            Коментар


                              #29
                              Joro написа:
                              Ако се вземе налягане за буст контролера (кранчето) директно от всмукателния колектор а не от охлюва (в началото на турбо пътищата), няма ли да се получи по добро регулиране на налягането заради съпротивлението във високите обороти (респ по висока скорост на въздуха) на самите турбо пътища и рестрикцията на кулера.
                              еми то се връзва точно на охлюва там където и бил соленойда откачат се задните маркучи на соленойда вйсокото налягане срещу съчмата , ниското налягане срещу дупката ( гейта ) - обаснявам го за колегата като го получи как да го свърже предния маркуч на соленойда се откача и се затапва и всичко е точно утре ще прикача снимки точно как става
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                #30
                                WhitePower написа:
                                ...еми то се връзва точно на охлюва там където и бил соленойда ....
                                Аз точно това питах. Хипотетично ако не се върже там, а на всмукателния колектор, какъв ще е ефекта. Защото съм се замислял доста пъти, ама не съм го пробвал. Теоретично би трябвало да поддържа по равномерен надув във всички диапазони на работа на двигателя...
                                https://www.cialispascherfr24.com/

                                Коментар

                                Working...
                                X