Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

спортен филтър

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    rotdot написа:
    Бе, откачи я тая тръба от дросела и виж кво става без филтър, спокойно, няма да влезе гълъб вътре, па я виж - тръгва ли, спира ли, изстрелва ли се...PS: Извинявай, има едни клип в интернет, в Хеед ли къде беше, тестват един голф... да не кажа единичка или поло с филтър, без филтър, със спортен филтър... и знаеш ли каква е разликата - никаква... ма ше кажеш сега фауве... 90-ти набор?
    аз фауветата ги уважавам най-много, имам си един по-стар без филтър няма да карам ако ще и да литне, знам за този тест още преди да се направисъщо така съм наясно че промяна във вървенето няма, и между другото не съм казвал че ще се вдигне мощността

    Коментар


      #32
      mr_none написа:
      jimi69 написа:
      нямало било смисъл... пълни глупости! Смисъл винаги има!Ако не е за мощност то поне за економия, на филтри.Мисля, че air box е най добрия вариант , ако нямаш толкова кинти панелен, или много вниманелно направен конус, защото конуса наистина прави обратен ефект ако не се изолира , а да се слага долу незнам дали е опасно. Успех.Какъвто и да си вземеш, няма да сгрешиш, поне няма да хвърляш пари за филтри после.разхода специално при мене на турбо дизел падна. При бензина ако влиза повече въздух, компа би трябвало да пусне повече гориво, но някой казват, че и там пада разхода ако филтъра е истински
      Казваш икономия на филтри? http://www.ebay.co.uk/itm/K-N-PANEL-...ht_1982wt_1199, сам сметни колко филтри ще си купиш преди да избиеш спортния. А и тоя спортен филтър се чисти от време на време и тая процедура не е без пари. Случайно да знаеш на това пунто къде му се намира air box-a? Точно над изпускателния колектор и катализатора, след каране кутията пари сериозно. И какъв ще е е фектът от панелния спортен филтър - повече топъл въздух. Това което съм показал е идеалният вариант за това Пунто, конусен филтър, смучещ студен въздух ниско долу. Ако някой се притеснява да не глътне вода и за това си има решение, но и то струва пари
      А знаеш ли , че разхода пада с половин литър в градско каране ?Аре ся ти сметни кога, ще го избиеш.вчера отворих филтъра да го видя беше мръсен по тръбата към дебитомера нито прашинка нито масло! Фафли не ми се слушат! Който си е купил панелен филтър знае за кво става дума, тия дето казват, че не е хубаво да имаш панелен филтър просто нямат или не им се дават пари , за това си самопротиворичат.Ако колата не няква напрайна панелния е по добрия варянт. Ако имате желание за по добър ефект - конус + аир бокс и много добра изолация, иначе само конус е по зле без аир бокс.
      Punto JTD
      http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

      Коментар


        #33
        +1
        Sedicivalvole (Racing Rosso)now
        GTV 2.0 (612 A)now
        E60 530D now.. hate it big time :D
        Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
        Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex

        Коментар


          #34
          Някой може ли да даде снимка как е най-добре да се разположи спортния филтър за Браво?
          Fiat Bravo 99' 1.6 GT
          Fiat Bravo 1.2 16v-Тотализирано
          Fiat Bravo 99' 1.6 SX

          Коментар


            #35
            jimi69 написа:
            mr_none написа:
            jimi69 написа:
            нямало било смисъл... пълни глупости! Смисъл винаги има!Ако не е за мощност то поне за економия, на филтри.Мисля, че air box е най добрия вариант , ако нямаш толкова кинти панелен, или много вниманелно направен конус, защото конуса наистина прави обратен ефект ако не се изолира , а да се слага долу незнам дали е опасно. Успех.Какъвто и да си вземеш, няма да сгрешиш, поне няма да хвърляш пари за филтри после.разхода специално при мене на турбо дизел падна. При бензина ако влиза повече въздух, компа би трябвало да пусне повече гориво, но някой казват, че и там пада разхода ако филтъра е истински
            Казваш икономия на филтри? http://www.ebay.co.uk/itm/K-N-PANEL-...ht_1982wt_1199, сам сметни колко филтри ще си купиш преди да избиеш спортния. А и тоя спортен филтър се чисти от време на време и тая процедура не е без пари. Случайно да знаеш на това пунто къде му се намира air box-a? Точно над изпускателния колектор и катализатора, след каране кутията пари сериозно. И какъв ще е е фектът от панелния спортен филтър - повече топъл въздух. Това което съм показал е идеалният вариант за това Пунто, конусен филтър, смучещ студен въздух ниско долу. Ако някой се притеснява да не глътне вода и за това си има решение, но и то струва пари
            А знаеш ли , че разхода пада с половин литър в градско каране ?Аре ся ти сметни кога, ще го избиеш.вчера отворих филтъра да го видя беше мръсен по тръбата към дебитомера нито прашинка нито масло! Фафли не ми се слушат! Който си е купил панелен филтър знае за кво става дума, тия дето казват, че не е хубаво да имаш панелен филтър просто нямат или не им се дават пари , за това си самопротиворичат.Ако колата не няква напрайна панелния е по добрия варянт. Ако имате желание за по добър ефект - конус + аир бокс и много добра изолация, иначе само конус е по зле без аир бокс.
            Блажени са вярващите :D
            Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
            Punto GT 1.4 Turbo '99
            Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex

            Коментар


              #36
              Разлика има ,пак казвам с панелка колата върви се едно е глътнала буца , с конуса ръмжи и дърпа малко повече ... Въпрос на вкус . И въпрос на направия ...
              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

              Коментар

              Working...
              X