Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

спортен филтър

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Звукът се променя осезаемо, за конски сили не очаквай чудеса, все пак е 1.2
    Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
    Punto GT 1.4 Turbo '99
    Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex

    Коментар


      #17
      Звука,че ще се промени ще се промени,но разлика във вървежа не очаквай.Също така се приготви при настъпване да ти се покачи разхода.Говоря за конусен филтър.
      Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

      Коментар


        #18
        нямало било смисъл... пълни глупости! Смисъл винаги има!Ако не е за мощност то поне за економия, на филтри.Мисля, че air box е най добрия вариант , ако нямаш толкова кинти панелен, или много вниманелно направен конус, защото конуса наистина прави обратен ефект ако не се изолира , а да се слага долу незнам дали е опасно. Успех.Какъвто и да си вземеш, няма да сгрешиш, поне няма да хвърляш пари за филтри после.разхода специално при мене на турбо дизел падна. При бензина ако влиза повече въздух, компа би трябвало да пусне повече гориво, но някой казват, че и там пада разхода ако филтъра е истински
        Punto JTD
        http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

        Коментар


          #19
          Истински, истински... Колко да е истински?Какво отличава спортен от обикновен - по-малкото съпротивление. Идеалният спортен филтър е отсъствието на филтър! Махни оригиналния и виж дали има промяна. А филтъра, колкото е по-спортен , толкова по-малко чисти прахоляка и после има теми "Помощ, нямам компресия!"Поне пази да не влизат мишки в цилиндрите...
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #20
            :Д:Д:Д и аз съм слушал че нечистели много добре но дали е така нз ? някой колега да каже който е със спортен фитър

            Коментар


              #21
              Дайте идея за INTAKE AIR на моно инжекция ... диаметъра на моното е 120 мм :S няма такова силиконово коляно ... или тръба с умалител кам 110-90 мм
              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

              Коментар


                #22
                jimi69 написа:
                нямало било смисъл... пълни глупости! Смисъл винаги има!Ако не е за мощност то поне за економия, на филтри.Мисля, че air box е най добрия вариант , ако нямаш толкова кинти панелен, или много вниманелно направен конус, защото конуса наистина прави обратен ефект ако не се изолира , а да се слага долу незнам дали е опасно. Успех.Какъвто и да си вземеш, няма да сгрешиш, поне няма да хвърляш пари за филтри после.разхода специално при мене на турбо дизел падна. При бензина ако влиза повече въздух, компа би трябвало да пусне повече гориво, но някой казват, че и там пада разхода ако филтъра е истински
                Казваш икономия на филтри? http://www.ebay.co.uk/itm/K-N-PANEL-...ht_1982wt_1199, сам сметни колко филтри ще си купиш преди да избиеш спортния. А и тоя спортен филтър се чисти от време на време и тая процедура не е без пари. Случайно да знаеш на това пунто къде му се намира air box-a? Точно над изпускателния колектор и катализатора, след каране кутията пари сериозно. И какъв ще е е фектът от панелния спортен филтър - повече топъл въздух. Това което съм показал е идеалният вариант за това Пунто, конусен филтър, смучещ студен въздух ниско долу. Ако някой се притеснява да не глътне вода и за това си има решение, но и то струва пари
                Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
                Punto GT 1.4 Turbo '99
                Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex

                Коментар


                  #23
                  muns61 написа:
                  Истински, истински... Колко да е истински?Какво отличава спортен от обикновен - по-малкото съпротивление. Идеалният спортен филтър е отсъствието на филтър! Махни оригиналния и виж дали има промяна. А филтъра, колкото е по-спортен , толкова по-малко чисти прахоляка и после има теми "Помощ, нямам компресия!"Поне пази да не влизат мишки в цилиндрите...
                  прочети малко в интернет и ще си изтриеш коментарап.с. Държал ли си някога в ръцете си истински спортен филтър?ако искаш да разбереш каква е разликата можеш да направиш един експериментвземи "спортен" менте, качи го, виж как се държи колата с него а след това го изпери и пак го пробвай направи същото и с истински до автора на темата, ако слагаш спортен то нека бъде истински

                  Коментар


                    #24
                    мерси колега

                    Коментар


                      #25
                      колеги кажете какъв спортен филтър да си сложа на бравото 1.8 16в 115 кончета... мерси предварително :P
                      Bravo 1.8 16v Gt

                      Коментар


                        #26
                        Разликата ще я чуеш веднага, а след време и ще я усетиш ако запазиш оригиналната кутия и сегашния ти филтър и примерно след 2/3 месеца ги монтираш пак вместо конуса. Принципно всички казват че само шума се променя, обаче не е точно така. Като изключиме неудобството от чистене на дросел веднъж на 2 години вместо на 5, с конус е по добре стига да е монтиран кадърно. Аз изхвърлих кутията и на нейното място място имам тунинг филтър. При мен специално не е най доброто място защото е в калника и всичката гнус която хвърля гумата се лепи на филтъра, което пък изисква по често пране, но пък поне в шум ще се видиш и е сигурно че въздуха е студен Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 . Ето го резултата, при мен е едно към едно http://www.youtube.com/watch?v=vtE1J8HsCUs Много обичам да го поствам това клипче.

                        Коментар


                          #27
                          bagera написа:
                          muns61 написа:
                          Истински, истински... Колко да е истински?Какво отличава спортен от обикновен - по-малкото съпротивление. Идеалният спортен филтър е отсъствието на филтър! Махни оригиналния и виж дали има промяна. А филтъра, колкото е по-спортен , толкова по-малко чисти прахоляка и после има теми "Помощ, нямам компресия!"Поне пази да не влизат мишки в цилиндрите...
                          прочети малко в интернет и ще си изтриеш коментарап.с. Държал ли си някога в ръцете си истински спортен филтър?ако искаш да разбереш каква е разликата можеш да направиш един експериментвземи "спортен" менте, качи го, виж как се държи колата с него а след това го изпери и пак го пробвай направи същото и с истински до автора на темата, ако слагаш спортен то нека бъде истински
                          Такива постове се пишат, като се образоваш в интернет.
                          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                          Коментар


                            #28
                            Относно спортните филтри си иска доста неща които трябва да се слагат не само да го забодеш и готово.Само някво мучане и доста прашолак в дросела и после главоболия.Пък и съм чувал че на коли с дебитомер не е много желателно щотото много бързо се скапвали ако филтъра и близо до дебитомера ама щом те харесва тва мучане сложи просто лично мнение.
                            FIAT,LANCIA,ALFA ROMEO

                            Коментар


                              #29
                              muns61 написа:
                              bagera написа:
                              muns61 написа:
                              Истински, истински... Колко да е истински?Какво отличава спортен от обикновен - по-малкото съпротивление. Идеалният спортен филтър е отсъствието на филтър! Махни оригиналния и виж дали има промяна. А филтъра, колкото е по-спортен , толкова по-малко чисти прахоляка и после има теми "Помощ, нямам компресия!"Поне пази да не влизат мишки в цилиндрите...
                              прочети малко в интернет и ще си изтриеш коментарап.с. Държал ли си някога в ръцете си истински спортен филтър?ако искаш да разбереш каква е разликата можеш да направиш един експериментвземи "спортен" менте, качи го, виж как се държи колата с него а след това го изпери и пак го пробвай направи същото и с истински до автора на темата, ако слагаш спортен то нека бъде истински
                              Такива постове се пишат, като се образоваш в интернет.
                              едва ли, това което ти казах съм го пробвал и явно не съм го чел някъдеП.С. щом си богат си купувай боклуци и тогава наистина ще има теми от рода "Помощ, нямам компресия!"

                              Коментар


                                #30
                                bagera написа:
                                muns61 написа:
                                Истински, истински... Колко да е истински?Какво отличава спортен от обикновен - по-малкото съпротивление. Идеалният спортен филтър е отсъствието на филтър! Махни оригиналния и виж дали има промяна. А филтъра, колкото е по-спортен , толкова по-малко чисти прахоляка и после има теми "Помощ, нямам компресия!"Поне пази да не влизат мишки в цилиндрите...
                                прочети малко в интернет и ще си изтриеш коментарап.с. Държал ли си някога в ръцете си истински спортен филтър?ако искаш да разбереш каква е разликата можеш да направиш един експериментвземи "спортен" менте, качи го, виж как се държи колата с него а след това го изпери и пак го пробвай направи същото и с истински до автора на темата, ако слагаш спортен то нека бъде истински
                                Бе, откачи я тая тръба от дросела и виж кво става без филтър, спокойно, няма да влезе гълъб вътре, па я виж - тръгва ли, спира ли, изстрелва ли се...PS: Извинявай, има едни клип в интернет, в Хеед ли къде беше, тестват един голф... да не кажа единичка или поло с филтър, без филтър, със спортен филтър... и знаеш ли каква е разликата - никаква... ма ше кажеш сега фауве... 90-ти набор?

                                Коментар

                                Working...
                                X