Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет за турбина.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    vsd написа:
    WhitePower написа:
    VSD е прав 2056 е добра турбина за колата ама трябва гориво , ама VSD само с гориво не става , трабва и авансите да се пипат принципно незнам колко ти е голяма помпата ама може и по голяма да ти трябва ако не държи налягане в рейла за по големи дюзи няма да споменавам щото там и картите са други и става по сложно за мапера ама не е болка за умиране пак се прави
    Е да, авансите са ясни. То освен тях и друго трябва да се пипне, защото някои от картите са направени до 70 мм3 а се налага да се пръсне към 100-120 мм3 за тези коне. Нашата помпа може да издеяни до около 1600-1700 бара на толкова гориво. Нашите дюзи много трудно и оптимистично могат да пръснат 75-80 мм3, така че е почти задължително да се сменят с такива от jtd 115. Картите за новите дюзи, аз си ги преправям за 15 мин. сам, така че всеки мапер дето разбира трябва да се справи без никакви проблеми. Иначе освен тези неща, трябва да се смени и мап сензора с поне 3 баров, и рейл сензора с 1800 баров, за да се дигне налягането на помпата над 1500 бара.Принципно под повече гориво имам предвид всичко необходимо за да се пръснат както трябва, не просто да се пръска повече, а под както трябва поне според мен е да се направи края на инжекцията да е макс около 5-6 градуса след ГМТ, а не 20 например.
    Убеди ме, с горе написаното ако кажеш и авансите как ги правиш ( на лично ) разбирасе ще те призная че си ги научил дизеляците.
    Power Under Pressure

    Коментар


      #17
      Ми то няма много какво да крия. В момента пръскам при 25 градуса преди ГМТ за 65 мм3 на 4000 оборота. Ако я направя да пръска повече без да дигам налягането, ще изтегля още малко аванса, за да свърши пръскането по същото време.2-3 градуса изтеглена инжекция, направиха колата от прилично пушещ дизел на абсолютно не пушещ дизел.Има хора с начало на инжекцията 30 градуса преди ГМТ при 5000 оборота и нямат проблеми с двигателя.
      FIAT Bravo JTD GT '99

      Коментар


        #18
        vsd написа:
        Ми то няма много какво да крия. В момента пръскам при 25 градуса преди ГМТ за 65 мм3 на 4000 оборота. Ако я направя да пръска повече без да дигам налягането, ще изтегля още малко аванса, за да свърши пръскането по същото време.2-3 градуса изтеглена инжекция, направиха колата от прилично пушещ дизел на абсолютно не пушещ дизел.Има хора с начало на инжекцията 30 градуса преди ГМТ при 5000 оборота и нямат проблеми с двигателя.
        не става въпрос за проблеми а за ЕГТ , и за това те питах как по точно определи правилния аванс
        Power Under Pressure

        Коментар


          #19
          Сметнал съм си го така, че инжекцията да свършва където искам. При това количество гориво ЕГТ-то не е прболе. Нямам сонда с която да измеря температурата, а нямам и геометрия която да изпека
          FIAT Bravo JTD GT '99

          Коментар


            #20
            vsd написа:
            Сметнал съм си го така, че инжекцията да свършва където искам. При това количество гориво ЕГТ-то не е прболе. Нямам сонда с която да измеря температурата, а нямам и геометрия която да изпека
            о.к. разбрах каквото исках да знам хубаво е все пак мааалко да пуши смоук лимитерите пипаш ли ги или заводските си ги оставяшако има такива карти при тебе
            Power Under Pressure

            Коментар


              #21
              Ако ти трябва да придобиеш представа за температурите, това е на sarkan от alfaowner
              But in 100mm3, 3000mBar, 4500rpm, AFR16,3, 30* SOI you will get 900-950 degrees centigrade. With 110mm3 and 3200 mBar, same SOI, EGT becomes 1000 centigrades.
              По спомен и той е с gtb2056. Гледам повечето хора слагат водно-метанолова за да не скачат температурите.Смоук лимитъра съм го пипнал с много, защото повечето дебитомери като моя дават макс 700 с ори турбинката, а при толкова въздух заводските карти са много орязани.
              FIAT Bravo JTD GT '99

              Коментар


                #22
                преправка на помпата също е нужна нали ?Имам човек дето ми оправи помпата много е навътре с JTD-ta помпи и рейли обаче софтуерната част куца. На помпата пише C4 BOSH. Засега събирам информация още за да разбера първо кво искам и от там да си направя сметка кви части.А имам един въпрос, ако се направят тия промени за които става дума, турбо, дюзи, рейл и мап датчик, колата въобще ще може ли да ме закара от бургас до варна на настройка ?Иначе много добре като информация се получи темата благодаря ви! Тия дизели сложни работи, рейли мрейли ... чудесии
                Punto JTD
                http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                Коментар


                  #23
                  Най-вероятно ще може, но забравихме може би най-важната част - съединителя. Той ще дойде слабото място. Помпата без преправяне си държи 1600 бара.
                  FIAT Bravo JTD GT '99

                  Коментар


                    #24
                    Малко се поотплеснахте от темата,ама айде И аз да поспамя така да се каже.Въпросът с аванса е доста сериозен,но без необходимата измервателна техника си е почти тото.Най-важното при настройката на аванса(оставяме настрана вредните емисии) е да се подържат в определени граници EGT-то и PCP(peak cylinder pressure).Особено при доста повишени налягания на турбото,рейла и голями количества впръскано гориво.За всеки мотор оптималната настройка е различна.За въпросното Пунто:помпата,няма смисъл да се пипа(особено да се сменя с CP4 помпа . )Дюзите със сигурност трябва да се сменят иначе времето за впръскване на голямо количество гориво почва да клони към безкрайност Най-важният въпрос тук е свързан с предаването на въртящия момент от мотора към колелата. Щото той двигателя може и да изкара и 400-500 нм(примерно) ама нататък какво се случва Виждам че Людмил се е надъхал да прави Пунта Мара яката бегачка.Лошо няма.Доста пита по форумите,ама според мен само с питане и четене не става.И един съвет не взимай всичко което четеш или ти се казва за вярно. Поздрави и успех :P

                    Коментар


                      #25
                      janyboy написа:
                      Най-важният въпрос тук е свързан с предаването на въртящия момент от мотора към колелата. Щото той двигателя може и да изкара и 400-500 нм(примерно) ама нататък какво се случва
                      Потвърждавам - с усиленото Валео и с по-серт мод съединителя буксува на ІV-та и V-та в диапазона 2300-2500 и... виждаш как оборотомера отива на 3500 и после се връща на 2500-2600 и звукът е като от автоматик
                      Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

                      Коментар


                        #26
                        janyboy написа:
                        Малко се поотплеснахте от темата,ама айде И аз да поспамя така да се каже.Въпросът с аванса е доста сериозен,но без необходимата измервателна техника си е почти тото.Най-важното при настройката на аванса(оставяме настрана вредните емисии) е да се подържат в определени граници EGT-то и PCP(peak cylinder pressure).Особено при доста повишени налягания на турбото,рейла и голями количества впръскано гориво.За всеки мотор оптималната настройка е различна.За въпросното Пунто:помпата,няма смисъл да се пипа(особено да се сменя с CP4 помпа . )Дюзите със сигурност трябва да се сменят иначе времето за впръскване на голямо количество гориво почва да клони към безкрайност Най-важният въпрос тук е свързан с предаването на въртящия момент от мотора към колелата. Щото той двигателя може и да изкара и 400-500 нм(примерно) ама нататък какво се случва Виждам че Людмил се е надъхал да прави Пунта Мара яката бегачка.Лошо няма.Доста пита по форумите,ама според мен само с питане и четене не става.И един съвет не взимай всичко което четеш или ти се казва за вярно. Поздрави и успех :P
                        Въпреки, че е грешно, аз пак искам , най вече щото колата ме кефи, и, като визия, и, като мотор, и като интериор, специално отпред пунтото е доста по широко от некой голф или бмв 3ка Хващам се да събирам информация и да го правя, щото знам, че ако стигна 200 коня ще припаднат доста силни коли. Второто което е, тва е ежедневка, и от хората, които съм видял с по 200 коня дизели, 4 цилиндрови, да ти кажа, както и да ги карат над 10литра нафта немогат да го качат, тва ше рече , че да тунинговаш дизел ти изнася, и то доста (ако не го правиш за състезание и времена естествено)Незнам кутията до кво положение ше държи, съединител и кутия са голям проблем, обаче ако се наложи смяна ще използвам от сестрата на фиат, алфата 6степенна То тва всъщност е най проблемното-съединител и кутия, както каза колегата VSD Оня Келеша си направи ауди от 90 коня на 220-230 дизелак със 7-8 разход, как да не правиш дизел за кеф и данък 40лв В момента съм пред много голяма дилема - хибрид или геометрия, немога да спа сънувам лопатки, и на работа тва прая. Неискам да умира в ниските, искам да може тъпата кола като й дам газ преди 2000оборота да подската и да се дърпа от крастовището. И ще трябва да разгледам проекти би турбо май (въпреки, че геометрията я хвалят хора, които разбират, включително и КИНГ МАПЕРА Келешчето Другата ми трудна цел е - тиквата от алфа 147 16в или фиат стило, правено е в италия, но дали ще може и в бг да се направи ?Няма вероятност да е правено от жабар и да немое се направи от бай ганьо, дето е направил компа и 6скоростната кутия .Йенибой темата хич не е спам, а си е техническа литература, и ще си я разпечатам даже на принтер. Всеки казва - трябва ти турбо мурбо, дюзи мюзи, ама ето сега разбрахме , че трябва и рейл датчик, подробностите ако не попиташ, няма никой да ти каже.Даже съжалявам , че я чипосах, щото 300 кинта фиуу, за 500 щях да взема турбината поне, работата е да събереш всичката информация, да знаеш, кво ще стане и след това финансите лека полека и да стане от веднъж, не да взема търбо гт17 после да ми дойде малко и пак на ново да се отваря и прави, всичко тва е загубени финанси и време.Малко ма ядосваше в началото , ама добре, че ме разубеди с кулера, щото наистина е излишен, ако няма други промени.
                        Punto JTD
                        http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                        Коментар


                          #27
                          jimi69 написа:
                          Йенибой темата хич не е спам, а си е техническа литература, и ще си я разпечатам даже на принтер.
                          Баш спам си е на места.Темата е Съвет за турбина(първото ти мнения в нея е "Колеги, искам да помоля за съвет, за турбо без геометрия, дето ще държи спокойно над 1 бар"),а не казвайте всичко как да си направя дизелчето яката бегачка.Разликата е огромна,мен
                          jimi69 написа:
                          Малко ма ядосваше в началото , ама добре, че ме разубеди с кулера, щото наистина е излишен, ако няма други промени.
                          Еее чак пък да съм те ядосвал Малко по-ироничен и саркастичен съм понякога ама всичко е с добра цел,а именно да ти помогна,а не да се заяждам с теб

                          Коментар

                          Working...
                          X