vsd написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет за турбина.
Collapse
X
-
Ми то няма много какво да крия. В момента пръскам при 25 градуса преди ГМТ за 65 мм3 на 4000 оборота. Ако я направя да пръска повече без да дигам налягането, ще изтегля още малко аванса, за да свърши пръскането по същото време.2-3 градуса изтеглена инжекция, направиха колата от прилично пушещ дизел на абсолютно не пушещ дизел.Има хора с начало на инжекцията 30 градуса преди ГМТ при 5000 оборота и нямат проблеми с двигателя.
Коментар
-
vsd написа:Ми то няма много какво да крия. В момента пръскам при 25 градуса преди ГМТ за 65 мм3 на 4000 оборота. Ако я направя да пръска повече без да дигам налягането, ще изтегля още малко аванса, за да свърши пръскането по същото време.2-3 градуса изтеглена инжекция, направиха колата от прилично пушещ дизел на абсолютно не пушещ дизел.Има хора с начало на инжекцията 30 градуса преди ГМТ при 5000 оборота и нямат проблеми с двигателя.Power Under Pressure
Коментар
-
vsd написа:Сметнал съм си го така, че инжекцията да свършва където искам. При това количество гориво ЕГТ-то не е прболе. Нямам сонда с която да измеря температурата, а нямам и геометрия която да изпекаPower Under Pressure
Коментар
-
Ако ти трябва да придобиеш представа за температурите, това е на sarkan от alfaownerBut in 100mm3, 3000mBar, 4500rpm, AFR16,3, 30* SOI you will get 900-950 degrees centigrade. With 110mm3 and 3200 mBar, same SOI, EGT becomes 1000 centigrades.
Коментар
-
преправка на помпата също е нужна нали ?Имам човек дето ми оправи помпата много е навътре с JTD-ta помпи и рейли обаче софтуерната част куца. На помпата пише C4 BOSH. Засега събирам информация още за да разбера първо кво искам и от там да си направя сметка кви части.А имам един въпрос, ако се направят тия промени за които става дума, турбо, дюзи, рейл и мап датчик, колата въобще ще може ли да ме закара от бургас до варна на настройка ?Иначе много добре като информация се получи темата благодаря ви! Тия дизели сложни работи, рейли мрейли ... чудесии
Коментар
-
Малко се поотплеснахте от темата,ама айде И аз да поспамя така да се каже.Въпросът с аванса е доста сериозен,но без необходимата измервателна техника си е почти тото.Най-важното при настройката на аванса(оставяме настрана вредните емисии) е да се подържат в определени граници EGT-то и PCP(peak cylinder pressure).Особено при доста повишени налягания на турбото,рейла и голями количества впръскано гориво.За всеки мотор оптималната настройка е различна.За въпросното Пунто:помпата,няма смисъл да се пипа(особено да се сменя с CP4 помпа . )Дюзите със сигурност трябва да се сменят иначе времето за впръскване на голямо количество гориво почва да клони към безкрайност Най-важният въпрос тук е свързан с предаването на въртящия момент от мотора към колелата. Щото той двигателя може и да изкара и 400-500 нм(примерно) ама нататък какво се случва Виждам че Людмил се е надъхал да прави Пунта Мара яката бегачка.Лошо няма.Доста пита по форумите,ама според мен само с питане и четене не става.И един съвет не взимай всичко което четеш или ти се казва за вярно. Поздрави и успех :P
Коментар
-
janyboy написа:Най-важният въпрос тук е свързан с предаването на въртящия момент от мотора към колелата. Щото той двигателя може и да изкара и 400-500 нм(примерно) ама нататък какво се случваНай-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
janyboy написа:Малко се поотплеснахте от темата,ама айде И аз да поспамя така да се каже.Въпросът с аванса е доста сериозен,но без необходимата измервателна техника си е почти тото.Най-важното при настройката на аванса(оставяме настрана вредните емисии) е да се подържат в определени граници EGT-то и PCP(peak cylinder pressure).Особено при доста повишени налягания на турбото,рейла и голями количества впръскано гориво.За всеки мотор оптималната настройка е различна.За въпросното Пунто:помпата,няма смисъл да се пипа(особено да се сменя с CP4 помпа . )Дюзите със сигурност трябва да се сменят иначе времето за впръскване на голямо количество гориво почва да клони към безкрайност Най-важният въпрос тук е свързан с предаването на въртящия момент от мотора към колелата. Щото той двигателя може и да изкара и 400-500 нм(примерно) ама нататък какво се случва Виждам че Людмил се е надъхал да прави Пунта Мара яката бегачка.Лошо няма.Доста пита по форумите,ама според мен само с питане и четене не става.И един съвет не взимай всичко което четеш или ти се казва за вярно. Поздрави и успех :P
Коментар
-
jimi69 написа:Йенибой темата хич не е спам, а си е техническа литература, и ще си я разпечатам даже на принтер.jimi69 написа:Малко ма ядосваше в началото , ама добре, че ме разубеди с кулера, щото наистина е излишен, ако няма други промени.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар