Колеги, искам да помоля за съвет, за турбо без геометрия, дето ще държи спокойно над 1 бар :D Ако някой има идея може да сподели, ще съм благодарен :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет за турбина.
Collapse
X
-
http://www.ebay.it/itm/turbina-FIAT-..._698някой който се занимава със смяна на компресорната част няма ли ? GT17 май ще заспи там или IHI от фиат дукато, която обаче се сравнява с 2056 и може да лагне прекалено... италянците слагали колектори , турбо и долнпайп от алфа 147 115 коня и вадели от такова пунто 160-170 коня на мотора, което за 1000кг купе +тва дизел ше е добре, кутията до там държала Други пък турбо, кулер, генерация с турбо 1544 от браво карали на 1.5 , 1.7 или много лъжат или са големи тунери на дизели с турбина на браво 1.5 бара ...
-
jimi69 написа:... някой който се занимава със смяна на компресорната част няма ли ? ...emzo написа:Пиши л.с. на bega4kata от дизел клуба.Може да се ползва вашето GT1544, ремонтен комплект и ново по-голямо компресорно колело диск и компресорен капак и да се получи това което желаете. Така няма да се разваля турбината GT1749V, a и може да се подбере по-подходящо колело. Цената ще бъде 600 лв.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
WhitePower написа:jimi69 написа:86 к.с jtdс много малко турбо :D
Коментар
-
bebito^^^ искаш да кажеш, че има и , че мога да следя сместа и от там да си направя сметка с буст контролера колко да вдигна налягането ? ЯКО! Ей тва ме интересуваше благодаряuno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
При положение, че 1749 може да се намери за под 600 лв. за какво ви е да се занимавате с "майстори" и да правите хибриди.Идеалната турбина за този двигател в момента е GTB2056. Развърта се по-добре от оригиналната на браво и по примера на определени хора стига за 230-240 коня.Освен това масово се споменават барове, все едно говорим за бензинови коли. Може и на 2 бара да ги карате турбините, ама като не пускате достатъчно нафта, е все тая.
Коментар
-
VSD е прав 2056 е добра турбина за колата ама трябва гориво , ама VSD само с гориво не става , трабва и авансите да се пипат принципно незнам колко ти е голяма помпата ама може и по голяма да ти трябва ако не държи налягане в рейла за по големи дюзи няма да споменавам щото там и картите са други и става по сложно за мапера ама не е болка за умиране пак се правиPower Under Pressure
Коментар
-
Мерси за информацията! Много полезна. Турбината която пасва на колекторите и на генерацията се оказа таяМисля да почвам да събирам част по част и накрая ше избухва пунтото, неска карах с 200 и трябва да ви кажа, че 200 тва пунто нема как да подържа, много го клати вятъра, хем е с окачване . отделно джантите криви при тая скорост тая кола хич не е стабилна , май ще трябва и нещо друго, само с двигателен тунинг става опасно! Поне едни спирачки ще са нужни.
Коментар
-
WhitePower написа:VSD е прав 2056 е добра турбина за колата ама трябва гориво , ама VSD само с гориво не става , трабва и авансите да се пипат принципно незнам колко ти е голяма помпата ама може и по голяма да ти трябва ако не държи налягане в рейла за по големи дюзи няма да споменавам щото там и картите са други и става по сложно за мапера ама не е болка за умиране пак се прави
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар