Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет за турбина.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съвет за турбина.

    Колеги, искам да помоля за съвет, за турбо без геометрия, дето ще държи спокойно над 1 бар :D Ако някой има идея може да сподели, ще съм благодарен :D
    Punto JTD
    http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

    #2
    http://www.ebay.it/itm/turbina-FIAT-..._698някой който се занимава със смяна на компресорната част няма ли ? GT17 май ще заспи там или IHI от фиат дукато, която обаче се сравнява с 2056 и може да лагне прекалено... италянците слагали колектори , турбо и долнпайп от алфа 147 115 коня и вадели от такова пунто 160-170 коня на мотора, което за 1000кг купе +тва дизел ше е добре, кутията до там държала Други пък турбо, кулер, генерация с турбо 1544 от браво карали на 1.5 , 1.7 или много лъжат или са големи тунери на дизели с турбина на браво 1.5 бара ...
    Punto JTD
    http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

    Коментар


      #3
      а за какъв двигател говорим
      Power Under Pressure

      Коментар


        #4
        86 к.с jtdс много малко турбо :D
        Punto JTD
        http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

        Коментар


          #5
          няма ли уред , който да измерва сместа в реално време, примерно POWER BOX с копче + буусконтролер :D На бууст метър ще се доверя примерно, ами горивото как да го докарам, примерно за 1 гонка само
          Punto JTD
          http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

          Коментар


            #6
            jimi69 написа:
            няма ли уред , който да измерва сместа в реално време
            Има отдавна! Казва се широколентова ланда сонда.
            uno turbo 1.3 i.e' 86
            renault 19 1.8 16v
            uaz 469 4.0 turbo
            renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
            trabant 601 69'

            Коментар


              #7
              jimi69 написа:
              86 к.с jtdс много малко турбо :D
              аз не те питам колко коня е а какъв е дай подробностти не си пести клавиатурата
              Power Under Pressure

              Коментар


                #8
                jimi69 написа:
                италянците слагали колектори , турбо и долнпайп от алфа 147 115 коня и вадели от такова пунто 160-170 коня на мотора, което за 1000кг купе +тва дизел ше е добре, кутията до там държала Други пък турбо, кулер, генерация с турбо 1544 от браво карали на 1.5 , 1.7

                Коментар


                  #9
                  jimi69 написа:
                  ... някой който се занимава със смяна на компресорната част няма ли ? ...
                  Това са познатите ми възможности за хора занимаващи се с подобни манипулации:
                  emzo написа:
                  Пиши л.с. на bega4kata от дизел клуба.
                  --- Бегачката се подвизава и в шкода клуб -България.http://www.skodaclub-bg.org/forum/vi...f=30&t=20051А аз се свързах с хора от Варна, които ми отговориха на подобен на твоя въпрос следното:
                  Може да се ползва вашето GT1544, ремонтен комплект и ново по-голямо компресорно колело диск и компресорен капак и да се получи това което желаете. Така няма да се разваля турбината GT1749V, a и може да се подбере по-подходящо колело. Цената ще бъде 600 лв.
                  Няма да изписвам името, за да не ме обвинят в реклама, но ако проявиш интерес ще ти пратя координатите им на ЛС !!!Успех!
                  Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                  Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                  http://www.keepfighting.ms

                  Коментар


                    #10
                    WhitePower написа:
                    jimi69 написа:
                    86 к.с jtdс много малко турбо :D
                    аз не те питам колко коня е а какъв е дай подробностти не си пести клавиатурата
                    същото като мойто , 1.9 8в 188а7000 или 188а2000 ама незнам .. мене не ми се вярва тия така да го надуват тва турбинище. (италянци все пак, лъжат да си е6е мамата) bebito^^^ искаш да кажеш, че има и , че мога да следя сместа и от там да си направя сметка с буст контролера колко да вдигна налягането ?ЯКО! Ей тва ме интересуваше благодаря Jimmy ако е 600кинта да ти я хибриднат тая турбина, и сменят каквото е за смяна (ако има проблеми) е нормална цена мисля, щото поне ще си сигурен , че бачка малко или много, а само със замяна втора ръка си в мъгла без фарове се едно на първо време ще си направя кондензатор на помпата с копче така наречения (power box) и ще се интересувам за буст контролер докато счупя турбото, после вече ще ида при тия :D (то пък, като го чакаш да се чупи неиска да се чупи..)Мисля, че турбината на бравото е малко по голяма от мойта и до 1.3, 1.4 ако се направи с механичен бустконтрол...Целта ми е да си настроя колата за дадена гонка от купето без да дигам капаци, и после да си я върна във стария вариант
                    Punto JTD
                    http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                    Коментар


                      #11
                      bebito^^^ искаш да кажеш, че има и , че мога да следя сместа и от там да си направя сметка с буст контролера колко да вдигна налягането ? ЯКО! Ей тва ме интересуваше благодаря
                      Има от много време на мен ми е монтирана на колата и постоянно си гледам смесите
                      uno turbo 1.3 i.e' 86
                      renault 19 1.8 16v
                      uaz 469 4.0 turbo
                      renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                      trabant 601 69'

                      Коментар


                        #12
                        При положение, че 1749 може да се намери за под 600 лв. за какво ви е да се занимавате с "майстори" и да правите хибриди.Идеалната турбина за този двигател в момента е GTB2056. Развърта се по-добре от оригиналната на браво и по примера на определени хора стига за 230-240 коня.Освен това масово се споменават барове, все едно говорим за бензинови коли. Може и на 2 бара да ги карате турбините, ама като не пускате достатъчно нафта, е все тая.
                        FIAT Bravo JTD GT '99

                        Коментар


                          #13
                          VSD е прав 2056 е добра турбина за колата ама трябва гориво , ама VSD само с гориво не става , трабва и авансите да се пипат принципно незнам колко ти е голяма помпата ама може и по голяма да ти трябва ако не държи налягане в рейла за по големи дюзи няма да споменавам щото там и картите са други и става по сложно за мапера ама не е болка за умиране пак се прави
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            #14
                            Мерси за информацията! Много полезна. Турбината която пасва на колекторите и на генерацията се оказа таяМисля да почвам да събирам част по част и накрая ше избухва пунтото, неска карах с 200 и трябва да ви кажа, че 200 тва пунто нема как да подържа, много го клати вятъра, хем е с окачване . отделно джантите криви при тая скорост тая кола хич не е стабилна , май ще трябва и нещо друго, само с двигателен тунинг става опасно! Поне едни спирачки ще са нужни.
                            Punto JTD
                            http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                            Коментар


                              #15
                              WhitePower написа:
                              VSD е прав 2056 е добра турбина за колата ама трябва гориво , ама VSD само с гориво не става , трабва и авансите да се пипат принципно незнам колко ти е голяма помпата ама може и по голяма да ти трябва ако не държи налягане в рейла за по големи дюзи няма да споменавам щото там и картите са други и става по сложно за мапера ама не е болка за умиране пак се прави
                              Е да, авансите са ясни. То освен тях и друго трябва да се пипне, защото някои от картите са направени до 70 мм3 а се налага да се пръсне към 100-120 мм3 за тези коне. Нашата помпа може да издеяни до около 1600-1700 бара на толкова гориво. Нашите дюзи много трудно и оптимистично могат да пръснат 75-80 мм3, така че е почти задължително да се сменят с такива от jtd 115. Картите за новите дюзи, аз си ги преправям за 15 мин. сам, така че всеки мапер дето разбира трябва да се справи без никакви проблеми. Иначе освен тези неща, трябва да се смени и мап сензора с поне 3 баров, и рейл сензора с 1800 баров, за да се дигне налягането на помпата над 1500 бара.Принципно под повече гориво имам предвид всичко необходимо за да се пръснат както трябва, не просто да се пръска повече, а под както трябва поне според мен е да се направи края на инжекцията да е макс около 5-6 градуса след ГМТ, а не 20 например.
                              FIAT Bravo JTD GT '99

                              Коментар

                              Working...
                              X