jimi69 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Генерация на турбо дизел колко "ФИ" ?
Collapse
X
-
Airfan написа:jimi69 написа:WhitePower написа:аз предпочитам колата пред кафенцата и дискотеките , наркотиците и алкохолаза това винаги съм твърдял , че смяната на различни гаджета е голям разход и накрая нищо не ти остава, а колата поне ти остава
В главата ми е маховик от бензинов мотор в момента, прочетох темата на колегите Jimy и VSD и ми стана много интересна, но не намирам информация дали мога да сменя махо без съединител, защото се получава разминаване, понеже моя маховик, е 235мм а бензиновия е 230 (който е доста по лек) но не съм 100% сигурен дали е такъв размера на моя. Влизам в следващия филм
и да си взема направо от италия усилено валео :D Нямам време аз трябват ми поне 1 ден свободен да я пръсна да пробвам, и ако не стане го връщам, но питам защото ще трябва да ходя да плащам, а знаеш тва е едни 100 кинта поне работа, и те незнаят за кво ги искат ама нищо. На хонда сивик гледах как се сглабя съединител точно за 40 мин на канал
Е верно фиата е по тесен ама като не съм отварял ми трябва повече време.Наистина немога да съдя по снимките, но ако се вгледаш, е същия, същия размер.Единствения въпрос , който се върти из главата ми е , ще стане ли лагера и съединител 230 на махо 230. Турбото свалих за кеф да видя кво става уж строшено, а то здраво, та един тъп съединител ли няма да сваля, но нямам канал и възможност в момента. Или ако го направя поне да си продам моя , иначе кво ще го прая , тряя си го въртя на пръста в Бг има малко коли като моята. В италия слагали от браво 100тд и съединител от бус дукато
уния са още по изпаткали от нас , той даже е по малък 210 или 215 е
хубо айде признавам си.Има една вектра 2.0. 115коня дето ми прави прави половин кола до 150км и за това полудявам сега, чета теми и информация от 6-7 часа, няма , като моя случей.Утре няма да прославя JTD мотора колеги, щото всички ще са пияни и на маса заради гергиов ден, а аз мисля да взема G-tech и да се замеря
Извинявам се , че спамя просто няма нови клипове, не съм пробвал вектрата след запушването на ЕГР , филтъра и V-POWER нафта
Поздрави!
Коментар
-
jimi69 написа:Митът , че нямало ефект или бил обратен , като смениш тръбите на печката с по големи, вече е разбит, има разлика, и тя се усеща.Тръбите са на 57 външно 53 вътрешно в крайна сметка, колената на 60 външно....Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Jimy написа:jimi69 написа:Митът , че нямало ефект или бил обратен , като смениш тръбите на печката с по големи, вече е разбит, има разлика, и тя се усеща.Тръбите са на 57 външно 53 вътрешно в крайна сметка, колената на 60 външно....намерих си за 500 евро с кутия и електроника в италия , тамън ще отида на гости на майка ми , но филма е , че ми трябва сериозен майстор дето да каже дали ще стане или не, направо SWAP и хондите ще припадат вече
Иначе гърнето е добре, но ако си направя колата повече коне и сложа 76 генерация тогава чак
Коментар
-
Това, че е 100, 150, 350 коня няма никакво значение. Просто защото проточното гърне си е права, перфорирана тръба с вата или друг материал увит около нея. И всичкото това затворено в метален цилиндър ... до тук не виждам разлика с тея сгъвки дето си ги надробил накрая?! Именно те са единственият ти минус!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
jimi69 написа:Jimy написа:jimi69 написа:Митът , че нямало ефект или бил обратен , като смениш тръбите на печката с по големи, вече е разбит, има разлика, и тя се усеща.Тръбите са на 57 външно 53 вътрешно в крайна сметка, колената на 60 външно....намерих си за 500 евро с кутия и електроника в италия , тамън ще отида на гости на майка ми , но филма е , че ми трябва сериозен майстор дето да каже дали ще стане или не, направо SWAP и хондите ще припадат вече
Иначе гърнето е добре, но ако си направя колата повече коне и сложа 76 генерация тогава чак
Power Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар