Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Генерация на турбо дизел колко "ФИ" ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    jimi69 написа:
    WhitePower написа:
    аз предпочитам колата пред кафенцата и дискотеките , наркотиците и алкохола
    И аз съм тей за това винаги съм твърдял , че смяната на различни гаджета е голям разход и накрая нищо не ти остава, а колата поне ти остава В главата ми е маховик от бензинов мотор в момента, прочетох темата на колегите Jimy и VSD и ми стана много интересна, но не намирам информация дали мога да сменя махо без съединител, защото се получава разминаване, понеже моя маховик, е 235мм а бензиновия е 230 (който е доста по лек) но не съм 100% сигурен дали е такъв размера на моя. Влизам в следващия филм
    Ако ще ползваш съединител от двумасов за едномасов маховик мисля, че няма да се получи, тъй като най-малкото дебелината на двата маховика е различна, при някои модели единия вариант има пружини на феродовия диск и т.н., така че настройвай се психически за комплект съединител + маховик.

    Коментар


      #32
      Airfan написа:
      jimi69 написа:
      WhitePower написа:
      аз предпочитам колата пред кафенцата и дискотеките , наркотиците и алкохола
      И аз съм тей за това винаги съм твърдял , че смяната на различни гаджета е голям разход и накрая нищо не ти остава, а колата поне ти остава В главата ми е маховик от бензинов мотор в момента, прочетох темата на колегите Jimy и VSD и ми стана много интересна, но не намирам информация дали мога да сменя махо без съединител, защото се получава разминаване, понеже моя маховик, е 235мм а бензиновия е 230 (който е доста по лек) но не съм 100% сигурен дали е такъв размера на моя. Влизам в следващия филм
      Ако ще ползваш съединител от двумасов за едномасов маховик мисля, че няма да се получи, тъй като най-малкото дебелината на двата маховика е различна, при някои модели единия вариант има пружини на феродовия диск и т.н., така че настройвай се психически за комплект съединител + маховик.
      Ама колега моя е на 30 000км август го сложих, и как не пробвах ..... много ме е ядтука има 50% от гонките дето правя, колко още има дето не съм снимал, искам вече зорлен да го строша и да си взема направо от италия усилено валео :D Нямам време аз трябват ми поне 1 ден свободен да я пръсна да пробвам, и ако не стане го връщам, но питам защото ще трябва да ходя да плащам, а знаеш тва е едни 100 кинта поне работа, и те незнаят за кво ги искат ама нищо. На хонда сивик гледах как се сглабя съединител точно за 40 мин на канал Е верно фиата е по тесен ама като не съм отварял ми трябва повече време.Наистина немога да съдя по снимките, но ако се вгледаш, е същия, същия размер.Единствения въпрос , който се върти из главата ми е , ще стане ли лагера и съединител 230 на махо 230. Турбото свалих за кеф да видя кво става уж строшено, а то здраво, та един тъп съединител ли няма да сваля, но нямам канал и възможност в момента. Или ако го направя поне да си продам моя , иначе кво ще го прая , тряя си го въртя на пръста в Бг има малко коли като моята. В италия слагали от браво 100тд и съединител от бус дукато уния са още по изпаткали от нас , той даже е по малък 210 или 215 е хубо айде признавам си.Има една вектра 2.0. 115коня дето ми прави прави половин кола до 150км и за това полудявам сега, чета теми и информация от 6-7 часа, няма , като моя случей.Утре няма да прославя JTD мотора колеги, щото всички ще са пияни и на маса заради гергиов ден, а аз мисля да взема G-tech и да се замеря Извинявам се , че спамя просто няма нови клипове, не съм пробвал вектрата след запушването на ЕГР , филтъра и V-POWER нафта Поздрави!
      Punto JTD
      http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

      Коментар


        #33
        Не се бъркай, че диаметъра на маховик и съединител е различен при хгт и jtd - еднакъв е.Иначе 90% съм сигурен, че няма да стане без друг комплект съединител.
        FIAT Bravo JTD GT '99

        Коментар


          #34
          jimi69 написа:
          Митът , че нямало ефект или бил обратен , като смениш тръбите на печката с по големи, вече е разбит, има разлика, и тя се усеща.Тръбите са на 57 външно 53 вътрешно в крайна сметка, колената на 60 външно....
          Той митът отдавна е разбит, но тва е друга тема ... иначе браво, срахотно е станало!!! Аз исках така да се направи и при мене, но "майстора" бе куцо пиле и омаза всичко!Само един съвет, ако приемаш де?! Намери, дори и на старо да е едно "спортно", правопоточно или там както искаш го наречи, но КРАЙНО ГЪРНЕ!!! Защото, освен перфектен завършек на идеалната си генерация ще получиш и перфектният звук! Повярвай, изпитано и проверено е!В момента такива гърнета са от 50-60 лв до 120-130 макс! При Пунтото ще се наложи да порежеш малко задната броня, но ефекта ще е поразителен и като звук, и като визия!!!
          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
          http://www.keepfighting.ms

          Коментар


            #35
            Jimy написа:
            jimi69 написа:
            Митът , че нямало ефект или бил обратен , като смениш тръбите на печката с по големи, вече е разбит, има разлика, и тя се усеща.Тръбите са на 57 външно 53 вътрешно в крайна сметка, колената на 60 външно....
            Той митът отдавна е разбит, но тва е друга тема ... иначе браво, срахотно е станало!!! Аз исках така да се направи и при мене, но "майстора" бе куцо пиле и омаза всичко!Само един съвет, ако приемаш де?! Намери, дори и на старо да е едно "спортно", правопоточно или там както искаш го наречи, но КРАЙНО ГЪРНЕ!!! Защото, освен перфектен завършек на идеалната си генерация ще получиш и перфектният звук! Повярвай, изпитано и проверено е!В момента такива гърнета са от 50-60 лв до 120-130 макс! При Пунтото ще се наложи да порежеш малко задната броня, но ефекта ще е поразителен и като звук, и като визия!!!
            да много си прав, но чесно ти казвам срам ме е с кола 100 коня да слагам такива глупости, в момента вниманието ми е насочено към двигател на алфа 150коня M-jet намерих си за 500 евро с кутия и електроника в италия , тамън ще отида на гости на майка ми , но филма е , че ми трябва сериозен майстор дето да каже дали ще стане или не, направо SWAP и хондите ще припадат вече Иначе гърнето е добре, но ако си направя колата повече коне и сложа 76 генерация тогава чак
            Punto JTD
            http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

            Коментар


              #36
              Това, че е 100, 150, 350 коня няма никакво значение. Просто защото проточното гърне си е права, перфорирана тръба с вата или друг материал увит около нея. И всичкото това затворено в метален цилиндър ... до тук не виждам разлика с тея сгъвки дето си ги надробил накрая?! Именно те са единственият ти минус!
              Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
              Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
              http://www.keepfighting.ms

              Коментар


                #37
                jimi69 написа:
                Jimy написа:
                jimi69 написа:
                Митът , че нямало ефект или бил обратен , като смениш тръбите на печката с по големи, вече е разбит, има разлика, и тя се усеща.Тръбите са на 57 външно 53 вътрешно в крайна сметка, колената на 60 външно....
                Той митът отдавна е разбит, но тва е друга тема ... иначе браво, срахотно е станало!!! Аз исках така да се направи и при мене, но "майстора" бе куцо пиле и омаза всичко!Само един съвет, ако приемаш де?! Намери, дори и на старо да е едно "спортно", правопоточно или там както искаш го наречи, но КРАЙНО ГЪРНЕ!!! Защото, освен перфектен завършек на идеалната си генерация ще получиш и перфектният звук! Повярвай, изпитано и проверено е!В момента такива гърнета са от 50-60 лв до 120-130 макс! При Пунтото ще се наложи да порежеш малко задната броня, но ефекта ще е поразителен и като звук, и като визия!!!
                да много си прав, но чесно ти казвам срам ме е с кола 100 коня да слагам такива глупости, в момента вниманието ми е насочено към двигател на алфа 150коня M-jet намерих си за 500 евро с кутия и електроника в италия , тамън ще отида на гости на майка ми , но филма е , че ми трябва сериозен майстор дето да каже дали ще стане или не, направо SWAP и хондите ще припадат вече Иначе гърнето е добре, но ако си направя колата повече коне и сложа 76 генерация тогава чак
                добре си се ориентирал , тоз двигател много добре се справя с 230-240 коня
                Power Under Pressure

                Коментар

                Working...
                X