Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Генерация на турбо дизел колко "ФИ" ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Генерация на турбо дизел колко "ФИ" ?

    Колеги искам един съвет от по опитните .След , като поръчах панелния филтър искам да сменя и тръбите от долу (не съм ги мерил все още) за да усетя нещо, иначе, като правя нещата 1 по 1 и дори да има ефект няма да го усетя така въпроса е колко ФИ да е генерацията след турбото и ако примерно реша да е 55 и дунайпа е толкова дали да го сменя и него с меката връзка ? Главно това ме интересува.Тоя път ще направя снимки на всичко и ще пиша до седмица най много трябва да е дошъл филтъра и почвам тръбите.Матряла е намерен, има 2 вида единия е:матряла да е нормални тръби , които струват 3 метра 10лв и коляното 4 лвдругия варянт е:неръждавейка 30лв метър, коляно 10лвколата 86 коня + ремап = незнам колко и ме е страх да не падне силата в малките ако е 63 мм, затова питам :D
    Punto JTD
    http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

    #2
    Не ползвай неръждавейка, става много тежка и няма да я караш вечно тая кола, ползвай алуминизирани тръби, мое мнение е че на ф60 ще е чудесно, Нищо не казваш за гърнета, за колектори, за изолация?
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      ами колектора да ми го измайсторят ми искат 350лв, а в италянския ибей е 300-400 евро... Колата няма да е няква бърза (въпреки че има запас за такава) и мисля , че дори и след турбото ще има ефект , щото питах няколко човека, казаха, че има, просто диаметара беше под въпрос. Иначе си прав без колектори се едно половин генерация, но за толкова пари ако ще дам, по добре да си взема бензинова и да я направя. Просто се опитвам което може да се смени без да вреди на мотора да се смени и така, колата е Пунто 1000кг и след ремапа се промени доста, но свикнах и искам още (маховика още от сега тресе по натам незнам, ако са счупи, счупи, решението е маховик от пунто HGT едномасов)Изолация няма да им правя на тия чугуни, мисля да направя още 1 отвор на филтър кутията да ходи повече въздух, и да направя нов маркуч от кулера до всмукателния колектор и да му ударя бинта, понеже е винаги топъл.Ф60 не е ли доста голямо за толкова слаб мотор ?
      Punto JTD
      http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

      Коментар


        #4
        Как 350 лв да ти направят колектор бе, тея луди ла са? провери дали ще пасне колектор от Купе 1.8 като планки за захващане, и с тръбогид и СО може да се направи. Само фантазия трябва.Сега това уточнение че колата е Пунто малко променя нещата тогава ф55 би могла да ти върши работа,и пак не разбрах ще се слагат ли гърнета? и ако да какви?
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          не даже и накрая няма да има гърне, даже мисля да я направя по къса генерацията от колкото е обикновенно ще пробвам и по двата начина колата, как е. В момента на мястото на гърнето имам една права тръба обаче огъната и явно е нарушен диаметъра и пърди за това всичко с колена ще правя.ф55 най тънкостенната е 1.2мм ... значи е добре.Добре е да има колектор, но наистина работата става вече много сериозна, аз като махах турбото се вкарах във филм, коша на JTD PUNTO е ненормално тесен, място за нищо просто... свалях радиатори и антифризи, че и фреона си изпуснах да махна радиатора големи главоболия да се бара там, става но иска доста повече време. На един приятел сменихме колекторите но колата е Хонда Сивик 96 и като спре колата пред тях зимата и после отвори капака излизат 2-3 котки от коша, нещо много удобно.Между другото продавам резонаторно гърне, което сложих август месец ( и аз незнам що го сложих ) и крайно оригинално гърне без забележки ако има желаещи да пишат
          Punto JTD
          http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

          Коментар


            #6
            до понеделник ако не дойде филтъра почвам тръбите немога да го чакам вече докато не счупя маховика зорлен няма да спра Тая вечер ще направя клип без тръби и, като ги сложа ще направя пак да видим разлика дали има, щото ми писна да слушам - ше има обратен ефект дрън дрън ...
            Punto JTD
            http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

            Коментар


              #7
              Абе колеги , как може да кажете че неръждавеката е по тежка , та тя е по тънкостенна и е 2 пъти по лека , най малкото вдигни едно коляно от неръждавейка и едно от нормално желязо и ще видиш сам разликата а ако питаш да генерация първо напиши какво гониш да не се окаже че и 63 мм ти е умаляла вече
              Power Under Pressure

              Коментар


                #8
                Абе що си мисля че неръждавейката/ хром - никел/ е по тежка от алуминизираните тръби?
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  WhitePower написа:
                  Абе колеги , как може да кажете че неръждавеката е по тежка , та тя е по тънкостенна и е 2 пъти по лека , най малкото вдигни едно коляно от неръждавейка и едно от нормално желязо и ще видиш сам разликата а ако питаш да генерация първо напиши какво гониш да не се окаже че и 63 мм ти е умаляла вече
                  не гоня нищо, колата е с ремап, ще има филтър и що да не й направя една генерация примерно , не гоня коне, ей така просто се занимавам :D
                  Punto JTD
                  http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                  Коментар


                    #10
                    jimi69 написа:
                    WhitePower написа:
                    Абе колеги , как може да кажете че неръждавеката е по тежка , та тя е по тънкостенна и е 2 пъти по лека , най малкото вдигни едно коляно от неръждавейка и едно от нормално желязо и ще видиш сам разликата а ако питаш да генерация първо напиши какво гониш да не се окаже че и 63 мм ти е умаляла вече
                    не гоня нищо, колата е с ремап, ще има филтър и що да не й направя една генерация примерно , не гоня коне, ей така просто се занимавам :D
                    ти си първия който иска генерация просто така без нищо ако искаш хубава генерация направи си неръждавейка на ф63 , с резонатор и задно гърне ще и се изкефиш на звукът на дизела П.П. все пак е радел тунинг и тука хората правят това и за това ми е странно че ти искаш нещо просто ей така , то е като да сложиш интеркулер на атмосферка просто защото е фешън
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #11
                      WhitePower написа:
                      jimi69 написа:
                      WhitePower написа:
                      Абе колеги , как може да кажете че неръждавеката е по тежка , та тя е по тънкостенна и е 2 пъти по лека , най малкото вдигни едно коляно от неръждавейка и едно от нормално желязо и ще видиш сам разликата а ако питаш да генерация първо напиши какво гониш да не се окаже че и 63 мм ти е умаляла вече
                      не гоня нищо, колата е с ремап, ще има филтър и що да не й направя една генерация примерно , не гоня коне, ей така просто се занимавам :D
                      ти си първия който иска генерация просто така без нищо ако искаш хубава генерация направи си неръждавейка на ф63 , с резонатор и задно гърне ще и се изкефиш на звукът на дизела П.П. все пак е радел тунинг и тука хората правят това и за това ми е странно че ти искаш нещо просто ей така , то е като да сложиш интеркулер на атмосферка просто защото е фешън
                      Ами кво да напрая според тебе, дюзи , кулери и турбини нямам друга кола а ми трябва всеки ден, а и не е много ефтино да прайш печка, и пак немое бяга като 100 октана просто ей така ще сменя тръбите с по големи, щото е удобно и евтино и тва е , друго просто не виждам кво може да й направя за малко пари. Със сигурност няма да бяга колкото твойто пунто каквото и да й сложа, за тва ти казах "ей така". Значи ся в дъжда излязох да измеря тръбата, тая финалната, където имаше гърне там е 50 мм външно, вътрешно 46мм. Незнам ако се оголеми с 5 мм ще има ли въобще ефект ..днес получих писмо за филтъра... до 7 дена чак пп. Колата се спъна май след махането на крайното гърне понеже огънаха тръба и от 46мм сигурно е станала 40 , така, че ще споделя ефекта. В момента от 10км на 1ва с пуснат съединител и даване на газ до 100 без да въртя гуми 10секунди иска. Замерих я така, защото немога никога да напрая два абсолютно еднакви старта.Споделете програма за съединяване на видео клипове да вкарам 2 в 1 като стане.
                      Punto JTD
                      http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                      Коментар


                        #12
                        Това е интересна тема определено. Лятото се наслушах на дизели с готина генерация...Един гоуфу в Бургас направо ме разби колко добре се чуваше, а на момчето всичко му е излязло 180лв... Във Варна пък се натъкнах на един Сеат дето също бръмкаше уникално добре. Интересно ми е за Стилото какво би трябвало. Не ме бъркат толкова коне отгоре колкото приятния звук. На темата с генерации съм куц и бос...сега като гледам колегата чак колектори да си прави и преправя малко в повече ми се струва. Дали е нужно и това за генерация при стилото или може само да се сложат по-долеми тръби и един хубав ауспух на края?
                        Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                        BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                        BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                        Коментар


                          #13
                          WhitePower написа:
                          Абе колеги , как може да кажете че неръждавеката е по тежка , та тя е по тънкостенна и е 2 пъти по лека , най малкото вдигни едно коляно от неръждавейка и едно от нормално желязо и ще видиш сам разликата а ако питаш да генерация първо напиши какво гониш да не се окаже че и 63 мм ти е умаляла вече
                          При еднакви размери неръждавейката трябва да е по-тежка, просто няма как да е по-лека при положение, че има по-висока плътност. Ето на този линк има данни с плътноста на стоманата http://hypertextbook.com/facts/2004/...therland.shtml
                          Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
                          Punto GT 1.4 Turbo '99
                          Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex

                          Коментар


                            #14
                            S_BANKOV написа:
                            Не ползвай неръждавейка, става много тежка и няма да я караш вечно тая кола, ползвай алуминизирани тръби, мое мнение е че на ф60 ще е чудесно, Нищо не казваш за гърнета, за колектори, за изолация?
                            Колега, ти дори очевидно не знаеш каква е колата, но даваш спокойно мнение за ф60, 55 и т.н. И какви колектори и чудесии на дизела 80-90 коня. Защо се опитваш да набиеш човека в безмислени разходи, само заради това че си чел някъде, че така се прави.Погледни в чужди форуми, има доста jtd-tа които са около 230-240-250 коня и не са си сменяли колектора и са на ф63. Има и tdi към 300 дето пак са на ф63. Ти прецени сега колко да е голяма генерацията.Такива интервенции като много голяма генерация, колектори и т.н. имат смисъл когато са подплатени и с други неща като достатъчно голяма турбина, кулер, съединител, дюзи и помпа (ако не стигат). При положение, че ние се опитваме да направим с максимално малко пари да има някакъв ефект, едва ли е обосновано да даваш 200-300-400 лв за колектор. Не че няма да има ефект, просто няма да е колкото струва той.
                            FIAT Bravo JTD GT '99

                            Коментар


                              #15
                              Всяка една промяна по изпускателната система без да се знае какво се прави ще има отрицателен ефект според мен.Това си е цяла наука и твърдения от вида :"ей така за спорта го правя" са просто смешни.Колегата Джими,като иска да пробва по неговия начин на фи 63 мм, без нито едно гърне и с по-къса дължина и да сподели,ама много ме съмнява че ще го направи.За мен ефектът ще е силно отрицателен на това Пунто.Разбирам че иска с минимални услия и инвестиции да си направи Пунтото "лека бегачка" ама не става така както го е замислил.Същата е работа и с турбото ,и челния кулер,и със спортния филтър,които е намислил да модва.За мен просто стреля на посоки и то в тъмното.Без да се обиждаш,Джими.Просто изказвам мнението си по въпроса ти.Нали за това си я пуснал темата - ти питаш ,ние отговаряме

                              Коментар

                              Working...
                              X