Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Генерация на турбо дизел колко "ФИ" ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    аз само да спомена че около 300 коня е тавана на 63 генерация познавам един дизел 1.9 Мджет дето е 240 коня но с всички модове .....все пак ако колегата е решил може да започне от някъде , а това са найстина изброените неща генерация интеркулер , спортен филтър и накрая един ремап , Качествен ,и ще тръгне количката прилично добре а за звукът от 63 , е мноого приличен
    Power Under Pressure

    Коментар


      #17
      janyboy , не съм казал, че ще е 63. Искаш да кажеш, че генерацията и филтъра са излишни ? Ами ок според мене са в + за кола, която не е барана в мотора но както и да е, ще я направя ще сравним и ще видим.WhitePower наистина искам един кулер но със турбо на 1 бар ако сложа по голям кулер и се удължи турбо пътя ме е страх да не спре колата. Незнам какъв ще е ефекта просто нямам опит , нямам и наблюдения. Но за да върви колата вечер повече от колкото през деня става ясно къде се губи мощност именно в градусите на въздуха. Ще дам 50 лв там за някой кулър но трябва да търся някой със същите изходи, като мойте.. незнам ще измисля нещо за кулера но ще поразпитам още.Днес заварчика имаше работа и утре ще ходя вече да каже кво прайм, 55 мм тръба със стени 1.2 тва е размера квот стане.
      Punto JTD
      http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

      Коментар


        #18
        1

        janyboy написа:
        Всяка една промяна по изпускателната система без да се знае какво се прави ще има отрицателен ефект според мен.Това си е цяла наука и твърдения от вида :"ей така за спорта го правя" са просто смешни.Колегата Джими,като иска да пробва по неговия начин на фи 63 мм, без нито едно гърне и с по-къса дължина и да сподели,ама много ме съмнява че ще го направи.За мен ефектът ще е силно отрицателен на това Пунто.Разбирам че иска с минимални услия и инвестиции да си направи Пунтото "лека бегачка" ама не става така както го е замислил.Същата е работа и с турбото ,и челния кулер,и със спортния филтър,които е намислил да модва.За мен просто стреля на посоки и то в тъмното.Без да се обиждаш,Джими.Просто изказвам мнението си по въпроса ти.Нали за това си я пуснал темата - ти питаш ,ние отговаряме
        Подкрепям мнението ти , уверил съм се от личен опит.
        Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

        Коментар


          #19
          значи с 50 лева няма да стане по добре не се занимавай ако ще правиш нещо си сложи челен кулер алуминиев , колата няма да спре защото ще е по студен въздуха към мотора а това най много ще го усетиш в големите жеги с права генерация на никоя турбо кола няма да навреди , даже ще и олекне на турбината, иначе на бигачките щяхме да заварим гарнета а аз съм далече от миссълта че ще правиш бегачка като моята защото е скъъъъпичко да имаш бърз автомобил
          Power Under Pressure

          Коментар


            #20
            колега ела някой ден в ЕМ комплект на павлово и търси Марин.ще те запозная с колегата ;Гущера: и ще ти обясни всичко което те интересува.последната кола на която направи генерация е Мерцедес 124 Е500 или още познат като ;ЧОЧОНЕ;.ще ти покаже снимки на още много коли.за справка генерацията на Мерцедеса струва 3500лв.всичко включително и гърнетата се правят на ръка ,пълнят се с метална и синтетична вата,заварява се само с АРГОН! .не казвам че и твоята ще струва толкова,просто за протокола.0898952055-Марин.

            Коментар


              #21
              Митът , че нямало ефект или бил обратен , като смениш тръбите на печката с по големи, вече е разбит, има разлика, и тя се усеща.мека връзкаhttp://prikachi.com/images/996/4700996z.jpgето така бях до сегаhttp://prikachi.com/images/997/4700997m.jpgхгт пакет http://prikachi.com/images/998/4700998f.jpgето я монтиранаhttp://prikachi.com/images/999/47009...028n.jpgПри първото качване, след операцията, ми се стори, че не върви, понеже звука е, като от субару, и при подаване на газ очакваш да излетиш. Обаче като я пробвах на отсечка, която преди вдигах 130 , сега вдигам 140 , и се убедих, че има файда от цялата работа.След заварките, й ударих една боя за чудо (черен бронз) и светна Тръбите са на 57 външно 53 вътрешно в крайна сметка, колената на 60 външно.Цялата работа излезеМека връзка 45 лвКоляното е 4.50лв (използвах 6-7 някаде)тръбата 20лв труд ... тайна !
              Punto JTD
              http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

              Коментар


                #22
                Въпросния филтър K&N е вече тука, и се разбива и другия мит, че няма полза. Първи впечатления:Колата пали по бързо.Отговаря по бързо на педала.Във високите е по добре, защото максималната сила се измести нагоре с 300 оборота.И най важното, разхода падна!Стана ми ясно, че хора, които нямат такива филтри се правят на професори, и се самоуверяват, че няма ефект.Ако има такива , които се чудят, дали да слагат, аз препоръчвам да слагат, защото най малкото е, че филтъра си избива парите !Поздрави :D
                Punto JTD
                http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                Коментар


                  #23
                  ебаси как мразя за съм прав а с кулера какво стана , идва лято , взимай и слагай и от там да ти намалеят конете малко Yellow_Flash_Colorz_PDT_07и не на последно място един ремап та съвсем да я спънеш Yellow_Flash_Colorz_PDT_07
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    #24
                    WhitePower написа:
                    ебаси как мразя за съм прав а с кулера какво стана , идва лято , взимай и слагай и от там да ти намалеят конете малко Yellow_Flash_Colorz_PDT_07и не на последно място един ремап та съвсем да я спънеш Yellow_Flash_Colorz_PDT_07
                    Проекта приключи колега. Ще ми се да се водя по твоя проект но дизела е всичко но не и бърз! Просто ми е ясно, че трябват едни 5 бона да стане и пак неможе да победи 200 коня мишини. Може би, ако се счупи нещо, като турбо, дюзи, чак тогава бих сменил нещо, но за сега се изчерпва проекта. Мисля си за друга кола , друго гориво , друг континент... нещо от изток ми се кара
                    Punto JTD
                    http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                    Коментар


                      #25
                      Нещо, Лансер Ево Х ?
                      Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                      Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                      Коментар


                        #26
                        jimi69 написа:
                        WhitePower написа:
                        ебаси как мразя за съм прав а с кулера какво стана , идва лято , взимай и слагай и от там да ти намалеят конете малко Yellow_Flash_Colorz_PDT_07и не на последно място един ремап та съвсем да я спънеш Yellow_Flash_Colorz_PDT_07
                        Проекта приключи колега. Ще ми се да се водя по твоя проект но дизела е всичко но не и бърз! Просто ми е ясно, че трябват едни 5 бона да стане и пак неможе да победи 200 коня мишини. Може би, ако се счупи нещо, като турбо, дюзи, чак тогава бих сменил нещо, но за сега се изчерпва проекта. Мисля си за друга кола , друго гориво , друг континент... нещо от изток ми се кара
                        все си мислих че не гледаш да гониш 200+++ машини а да си я направиш малко по пъргава кулет около 150 колена 50 ремап около 300 и това е
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          #27
                          batproho написа:
                          Нещо, Лансер Ево Х ?
                          ако имах пари не само да я купя, ами и да я напрая да ама уви... една хонда купе 5та генерация може и без двигател, ако има оферти да предлагат
                          Punto JTD
                          http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                          Коментар


                            #28
                            WhitePower написа:
                            jimi69 написа:
                            WhitePower написа:
                            ебаси как мразя за съм прав а с кулера какво стана , идва лято , взимай и слагай и от там да ти намалеят конете малко Yellow_Flash_Colorz_PDT_07и не на последно място един ремап та съвсем да я спънеш Yellow_Flash_Colorz_PDT_07
                            Проекта приключи колега. Ще ми се да се водя по твоя проект но дизела е всичко но не и бърз! Просто ми е ясно, че трябват едни 5 бона да стане и пак неможе да победи 200 коня мишини. Може би, ако се счупи нещо, като турбо, дюзи, чак тогава бих сменил нещо, но за сега се изчерпва проекта. Мисля си за друга кола , друго гориво , друг континент... нещо от изток ми се кара
                            все си мислих че не гледаш да гониш 200+++ машини а да си я направиш малко по пъргава кулет около 150 колена 50 ремап около 300 и това е
                            ремап 50 ?не разбрах тука, 50 кинта ми струва ремапа ?Еми да ама си казах, като я чипирам край няма да барам повече нищо, то зарибява много тва нещо, по зле от наркотици.Като гледам такива маниаци, като тебе как ги правят, турбини мурбини, и ми са иска и на мене едни 14ки за гонки и тва е , повече потенциал няма за малко пари, тва е истината.
                            Punto JTD
                            http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                            Коментар


                              #29
                              слава безинвестиции нямакрай няма прав си , въпрос на приоритетиаз предпочитам колата пред кафенцата и дискотеките , наркотиците и алкохола кулер около 150 колена 50 ремап около 300така епо разбираемо
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                #30
                                WhitePower написа:
                                аз предпочитам колата пред кафенцата и дискотеките , наркотиците и алкохола
                                И аз съм тей за това винаги съм твърдял , че смяната на различни гаджета е голям разход и накрая нищо не ти остава, а колата поне ти остава В главата ми е маховик от бензинов мотор в момента, прочетох темата на колегите Jimy и VSD и ми стана много интересна, но не намирам информация дали мога да сменя махо без съединител, защото се получава разминаване, понеже моя маховик, е 235мм а бензиновия е 230 (който е доста по лек) но не съм 100% сигурен дали е такъв размера на моя. Влизам в следващия филм
                                Punto JTD
                                http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                                Коментар

                                Working...
                                X