Клипа неможе да се види. "Личен",
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво турбо да сложа на jTd 1,9
Collapse
X
-
vensai написа:Направих един клип на околовръстното :D държа да отбележа че се движа на втора и натискам педала до долу без да вкарвам съединител и после удрям третавтора я държах до към 4500 а трета до 4000 оборота http://vbox7.com/play:ec51022e1d
Коментар
-
janyboy написа:vensai написа:Направих един клип на околовръстното :D държа да отбележа че се движа на втора и натискам педала до долу без да вкарвам съединител и после удрям третавтора я държах до към 4500 а трета до 4000 оборота http://vbox7.com/play:ec51022e1dAlfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
-
vensai написа:Значи първо хващаш турбото 1544 и отвиваш студения охлюв 2. Отвиваш нагнетателната перка от оста ( като оста не я вадиш и не я пипаш, тя не пречи )и стигаш до тук ... 3. Отвиваш болтовете които съм ги оградил в червено и тази метална планка се маха от картера на турбото и остава това на снимката ...При теб обаче ще се вижда една шайба жълта сеедно направена от бронз и оста ще стърчи.4. Взимаш металната планка на 1749 и я слагаш на същото място.5. Завиваш 4-те болта6. Слагаш нагнетателната перкана 1749 на стърчащата ос.7. Слагаш охлюва на 1749 8. Балансираш в някой сервиз...Информацията достатъчна ли е ?Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Аз мойта я балансирах за 50 лв. ако си я направил добре няма да има проблеми.Какво и има на уста ти ? Ако е много захабена може да се полира ама тогава ремонтните комплекти пак ще имат луфт.А и те ще ти искат доста пъри за да я ремонтират. Ако си навит може да ти продам мойта :D Преди баланса трябва да я изчистиш много хубаво да знаеш :D иначе няма да стане. Мойта първия път имаше малко нагар и не стана, та се наложи да се прибера да я изчиста и пак да ходя .Ще публикувам по късно какво съм направил и в темата която ми прати.Искам и нещо друго да споделя:Изпадна ми преди няколко дена турбо Гарет Т3 с фиксирана геометрия.Сега го отремонтирвам и мисля да го сложа и него на колата. Турбото е доста голямо и ме съмнява,че мотора няма да може да я развърти. Та въпроса ми е ако се направят корекции в софтуера ще стане ли работата ?Alfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
-
Като казах "да си направя устата", имах предвид да се уговоря с баш майстора, шефа им тук в Пловдив! Защото той е голяма балалайка, много говори и понеже станаха милионери от ремонти и продажба на турбокомпресори ... та вече и копче не може да си поискаш?! Веднъж питах дали ще ми продаде ВНТ20, като си приспадне моето ГТ1544 ... е каза ми да не се занимавам с глупости и да си карам колата. Та така - лошото е, че има много мастори с огромни усти и всеки иска да ти дава наклон на оная работа! Извинявам се за отклонението!Като си намеря читава студена част на ГТ1...49 ще пиша пак, поздрави и успех на всички ентусиасти!!!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Jimy написа:Като казах "да си направя устата", имах предвид да се уговоря с баш майстора, шефа им тук в Пловдив! Защото той е голяма балалайка, много говори и понеже станаха милионери от ремонти и продажба на турбокомпресори ... та вече и копче не може да си поискаш?! Веднъж питах дали ще ми продаде ВНТ20, като си приспадне моето ГТ1544 ... е каза ми да не се занимавам с глупости и да си карам колата. Та така - лошото е, че има много мастори с огромни усти и всеки иска да ти дава наклон на оная работа! Извинявам се за отклонението!Като си намеря читава студена част на ГТ1...49 ще пиша пак, поздрави и успех на всички ентусиасти!!!Alfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар