vensai написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво турбо да сложа на jTd 1,9
Collapse
X
-
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
-
jimi69 написа:Jimy написа:vensai написа:...За тези които не знаят взех турбо 1749VAlfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
-
сега тествах турбината и колата си върви доста добре, но имам един въпрос:Колкото и да я регулирам от лостчето с болтчето се си надува до 1.1 бара Как да я надуя да прави 1.5 ?За тези с фиксираната геометрия е с буст контролер ама за тези с променливата ще върши ли работа ?Alfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
-
Що на 1.5 бара?Как го реши това?Давай направо на 1.6 или повече Май скоро пак ще търсиш турбина С бууст контролер ще стане работата по принцип ама щом от лоста на актуатора на геометрията не става нищо ми се чини да не ти е малко горивото Последно кво стана - сток ли е колата или мапната?Ако е стокова или мапната в кавички ....
Коментар
-
janyboy написа:Що на 1.5 бара?Как го реши това?Давай направо на 1.6 или повече Май скоро пак ще търсиш турбина С бууст контролер ще стане работата по принцип ама щом от лоста на актуатора на геометрията не става нищо ми се чини да не ти е малко горивото Последно кво стана - сток ли е колата или мапната?Ако е стокова или мапната в кавички ....Alfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
-
Ми почети още малко за турбините с променлива геометрия.Ще си отговориш сам на въпросите.На 1.5 бара холд бууст не знам колко ще изкара тая турбина Все пак всяка турбина си има компресорна и турбинна карта.Ако ти се занимава се разрови.Като има ремап на колко макс гориво я караш?Направи няколко лога де.Все ми се струва че се хвърляте на големи турбини,кулери и дюзи без да сте изцедили сток карантията на макс. ПС:и какво си надувал с бууст контролер на GT1544 не знам Тя с шунтиран гейт си прави макс 1.5 бара и то само при средни обороти 2500-2700.Във високите просто няма никой.Повече и да искаш не може.Да не говорим че при такива налягания ефективността на турбината драстично пада и реално само я тормозиш за нищо.
Коментар
-
janyboy написа:Ми почети още малко за турбините с променлива геометрия.Ще си отговориш сам на въпросите.На 1.5 бара холд бууст не знам колко ще изкара тая турбина Все пак всяка турбина си има компресорна и турбинна карта.Ако ти се занимава се разрови.Като има ремап на колко макс гориво я караш?Направи няколко лога де.Все ми се струва че се хвърляте на големи турбини,кулери и дюзи без да сте изцедили сток карантията на макс. ПС:и какво си надувал с бууст контролер на GT1544 не знам Тя с шунтиран гейт си прави макс 1.5 бара и то само при средни обороти 2500-2700.Във високите просто няма никой.Повече и да искаш не може.Да не говорим че при такива налягания ефективността на турбината драстично пада и реално само я тормозиш за нищо.Alfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
-
janyboy написа:Ми лог можеш да направиш с един KKL VAG-KOM+3 Pin преход или направо с жичките и FES-a.Е нали ти казах как да я надуеш - с бууст контролер Ама не ти пртепоръчвам да я надуваш на 1.5 бара или повече,ама ти се знаеш де.Колата е твоя.Alfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
-
Да де с FES(FiatECUScan).Закачаш кабеляците,даваш на контакт и се свързваш с мотора(engine).После отиваш на параметри(parameters) и си избираш какво ще гледаш/логваш,после отиваш на графика(graph) и даваш запис(record),като искаш да спреш даваш стоп(stop),после посочваш файла и даваш експорт(export) и си готов.Логът се записва в csv формат.Има няколко теми тук във форума по този въпрос,даже май emzo беше направил нещо като кратко ръководство.Чети и тук http://www.fiatecuscan.net/HowToUse.aspx ПС:Логовете ги прави на 3-та(по възможност и на 4-та) на сравнително равен път от 1300-1500 оборота до червено с педала до долу
Коментар
-
janyboy написа:Да де с FES(FiatECUScan).Закачаш кабеляците,даваш на контакт и се свързваш с мотора(engine).После отиваш на параметри(parameters) и си избираш какво ще гледаш/логваш,после отиваш на графика(graph) и даваш запис(record),като искаш да спреш даваш стоп(stop),после посочваш файла и даваш експорт(export) и си готов.Логът се записва в csv формат.Има няколко теми тук във форума по този въпрос,даже май emzo беше направил нещо като кратко ръководство.Чети и тук http://www.fiatecuscan.net/HowToUse.aspx ПС:Логовете ги прави на 3-та(по възможност и на 4-та) на сравнително равен път от 1300-1500 оборота до червено с педала до долуAlfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар