Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво турбо да сложа на jTd 1,9

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    vensai написа:
    ...За тези които не знаят взех турбо 1749V
    Много добър подход, по моему, но тая турбина не е ли с променлива геометрия?! Как се осъществява управлението и?
    Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
    Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
    http://www.keepfighting.ms

    Коментар


      #47
      Jimy написа:
      vensai написа:
      ...За тези които не знаят взех турбо 1749V
      Много добър подход, по моему, но тая турбина не е ли с променлива геометрия?! Как се осъществява управлението и?
      че бравото не са ли с геометрия заводско
      Punto JTD
      http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

      Коментар


        #48
        jimi69 написа:
        Jimy написа:
        vensai написа:
        ...За тези които не знаят взех турбо 1749V
        Много добър подход, по моему, но тая турбина не е ли с променлива геометрия?! Как се осъществява управлението и?
        че бравото не са ли с геометрия заводско
        Бравото фабрично е с турбо gt1544 което е с фиксирана геометрия.А относно управлението, спецялно тази вече беше преправена и само я сложих и напаснах маркуча за маслото и това беше.Преправена е като се прави щуцер на студения охлюв и от щуцера с маркуч към гейта който управлява лопатките.Има до колкото знам доста теми как става цялата процедура, аз мога да направя снимки на някой ако се интересува.
        Alfa Romeo 147 2004 mJetd

        Коментар


          #49
          колега , че е по добре с геометрия е по добре, то е ясно. Ама повече детайли-повече главоболия, ето виж от ружкане какво намерих от мерцедес спринтер е без геометрия мисля, че ше заспи на фиатите ни
          Punto JTD
          http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

          Коментар


            #50
            сега тествах турбината и колата си върви доста добре, но имам един въпрос:Колкото и да я регулирам от лостчето с болтчето се си надува до 1.1 бара Как да я надуя да прави 1.5 ?За тези с фиксираната геометрия е с буст контролер ама за тези с променливата ще върши ли работа ?
            Alfa Romeo 147 2004 mJetd

            Коментар


              #51
              Що на 1.5 бара?Как го реши това?Давай направо на 1.6 или повече Май скоро пак ще търсиш турбина С бууст контролер ще стане работата по принцип ама щом от лоста на актуатора на геометрията не става нищо ми се чини да не ти е малко горивото Последно кво стана - сток ли е колата или мапната?Ако е стокова или мапната в кавички ....

              Коментар


                #52
                janyboy написа:
                Що на 1.5 бара?Как го реши това?Давай направо на 1.6 или повече Май скоро пак ще търсиш турбина С бууст контролер ще стане работата по принцип ама щом от лоста на актуатора на геометрията не става нищо ми се чини да не ти е малко горивото Последно кво стана - сток ли е колата или мапната?Ако е стокова или мапната в кавички ....
                Колата е мапната, написах още в началото Реших да е на 1.5 бара защото така или иначе чека го включва на 1.55 бараПо форумите пише че спокойно можеш да си караш на 1.4 или 1.5 стига турбината да ти е подходяща.Аз старата я бях надул със този буст контролер http://tuning-parts.bg/buust-kontroleri/1398/ на 1.5 и цепеше мрака, и ако се добави и гориво още тогава вече ще се счупи нещо Буст контролера го загубих обаче на една права, като настъпих и той изхвърча и сега нямам вече буст контролер.Мислих си че с турбината с променливата геометрия ще мога да я надуя с лостчето обаче не се получава.Другото което е не виждам логика да успея да я надуя с буст контролер, защото тези с фиксираната геометрия имат една вратичка която се отваря за да се разтовари и фактически буст контролера прави по късно да се отвори а на тази с променливата няма такава и не виждам логика да стане.
                Alfa Romeo 147 2004 mJetd

                Коментар


                  #53
                  Ми почети още малко за турбините с променлива геометрия.Ще си отговориш сам на въпросите.На 1.5 бара холд бууст не знам колко ще изкара тая турбина Все пак всяка турбина си има компресорна и турбинна карта.Ако ти се занимава се разрови.Като има ремап на колко макс гориво я караш?Направи няколко лога де.Все ми се струва че се хвърляте на големи турбини,кулери и дюзи без да сте изцедили сток карантията на макс. ПС:и какво си надувал с бууст контролер на GT1544 не знам Тя с шунтиран гейт си прави макс 1.5 бара и то само при средни обороти 2500-2700.Във високите просто няма никой.Повече и да искаш не може.Да не говорим че при такива налягания ефективността на турбината драстично пада и реално само я тормозиш за нищо.

                  Коментар


                    #54
                    janyboy написа:
                    Ми почети още малко за турбините с променлива геометрия.Ще си отговориш сам на въпросите.На 1.5 бара холд бууст не знам колко ще изкара тая турбина Все пак всяка турбина си има компресорна и турбинна карта.Ако ти се занимава се разрови.Като има ремап на колко макс гориво я караш?Направи няколко лога де.Все ми се струва че се хвърляте на големи турбини,кулери и дюзи без да сте изцедили сток карантията на макс. ПС:и какво си надувал с бууст контролер на GT1544 не знам Тя с шунтиран гейт си прави макс 1.5 бара и то само при средни обороти 2500-2700.Във високите просто няма никой.Повече и да искаш не може.Да не говорим че при такива налягания ефективността на турбината драстично пада и реално само я тормозиш за нищо.
                    Това е че не съм много навътре в нещата ииии затова е тая тема За горивото с какво да направя този лог ?Аз точно това искам - да изцедя сток карантията на макс А относно гт1544 имаше ефект и тя достигаше 1.5 във високите обороти между 3000 и 4000, но това вече няма значение :D въпроса е 1749 как да я надуя на толкова. В нета не мога да намеря информарция как става надуването и.
                    Alfa Romeo 147 2004 mJetd

                    Коментар


                      #55
                      Ми лог можеш да направиш с един KKL VAG-KOM+3 Pin преход или направо с жичките и FES-a.Е нали ти казах как да я надуеш - с бууст контролер Ама не ти пртепоръчвам да я надуваш на 1.5 бара или повече,ама ти се знаеш де.Колата е твоя.

                      Коментар


                        #56
                        janyboy написа:
                        Ми лог можеш да направиш с един KKL VAG-KOM+3 Pin преход или направо с жичките и FES-a.Е нали ти казах как да я надуеш - с бууст контролер Ама не ти пртепоръчвам да я надуваш на 1.5 бара или повече,ама ти се знаеш де.Колата е твоя.
                        със сигурност няма да е повече от 1.5 :D а относно лога с fiat ecu scan ще стане ли да го направя ? и ако е да на коя от опциите трябва да се селектне
                        Alfa Romeo 147 2004 mJetd

                        Коментар


                          #57
                          Да де с FES(FiatECUScan).Закачаш кабеляците,даваш на контакт и се свързваш с мотора(engine).После отиваш на параметри(parameters) и си избираш какво ще гледаш/логваш,после отиваш на графика(graph) и даваш запис(record),като искаш да спреш даваш стоп(stop),после посочваш файла и даваш експорт(export) и си готов.Логът се записва в csv формат.Има няколко теми тук във форума по този въпрос,даже май emzo беше направил нещо като кратко ръководство.Чети и тук http://www.fiatecuscan.net/HowToUse.aspx ПС:Логовете ги прави на 3-та(по възможност и на 4-та) на сравнително равен път от 1300-1500 оборота до червено с педала до долу

                          Коментар


                            #58
                            janyboy написа:
                            Да де с FES(FiatECUScan).Закачаш кабеляците,даваш на контакт и се свързваш с мотора(engine).После отиваш на параметри(parameters) и си избираш какво ще гледаш/логваш,после отиваш на графика(graph) и даваш запис(record),като искаш да спреш даваш стоп(stop),после посочваш файла и даваш експорт(export) и си готов.Логът се записва в csv формат.Има няколко теми тук във форума по този въпрос,даже май emzo беше направил нещо като кратко ръководство.Чети и тук http://www.fiatecuscan.net/HowToUse.aspx ПС:Логовете ги прави на 3-та(по възможност и на 4-та) на сравнително равен път от 1300-1500 оборота до червено с педала до долу
                            Благодаря !При първа възможност ще го направя
                            Alfa Romeo 147 2004 mJetd

                            Коментар


                              #59
                              Значи да разбирам ли, че си накарал геометрията да работи без нова електроника ? Ако е верно - евала! Ако може и снимки много ще сме благодарни.Колкото и да е мапната тая кола на 1.5 не обеднява ли много сместа, не е ли опасно за мотора.
                              Punto JTD
                              http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                              Коментар


                                #60
                                На геометрията не й трябва никаква електроника.Слага се актуатор,който бачка на налягане,настройва се и готово.Да обеднява сместа,да обеднява,колко да обеднява Все пак дизел е

                                Коментар

                                Working...
                                X