Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво турбо да сложа на jTd 1,9

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    пиши какво направи с турбото което ти дадох,монтира ли го,настрои ли го и тн?поздрави.

    Коментар


      #32
      marinavtom написа:
      пиши какво направи с турбото което ти дадох,монтира ли го,настрои ли го и тн?поздрави.
      Ами още не, нямам време Сега събота се заемам с монтажа и ще видимЗа тези които не знаят взех турбо 1749V
      Alfa Romeo 147 2004 mJetd

      Коментар


        #33
        vensai написа:
        За тези които не знаят взех турбо 1749V
        Бива.Да видим сега какво ще направиш с него

        Коментар


          #34
          Нови теми
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #35
            Сложих вчера турбото, и покарах малко. Определено има разлика в надуванетоь,НО от турбината от топлия охлюв капе масло и ме беше страх да настъпа до край да видя дали ще тегли повече колата.
            Alfa Romeo 147 2004 mJetd

            Коментар


              #36
              От топлата чст?Хммм?Това не е никак добре,оправи проблема на време А за вървенето,ти мап-на ли колата наново след като сложи тази турбина?Аз сам си отговарям че сигурно не си.Ми как искаш да тегли повече. Въздухът кола не кара

              Коментар


                #37
                janyboy написа:
                Това с маслото не е никак добре,оправи проблема на време А за вървенето,ти мап-на ли колата наново след като сложи тази турбина?Аз сам си отговарям че сигурно не си.Ми как искаш да тегли повече. Въздухът кола не кара
                Още не съм я мапнал на ново, но въпреки това трябва да е по пъргавакогато турбото се развъра по бързоОтносно теча от турбото, гледам ремонтни комплекти в ebayf 30 - 35 долара,те ще свършат ли работа ?
                Alfa Romeo 147 2004 mJetd

                Коментар


                  #38
                  vensai написа:
                  но въпреки това трябва да е по пъргавакогато турбото се развъра по бързо
                  Ми не съм съгласен.Пък и кой ти каза че тая турбина се развърта по-бързо от стоковия мъник GT1544?Питам просто.
                  vensai написа:
                  Относно теча от турбото, гледам ремонтни комплекти в ebayf 30 - 35 долара,те ще свършат ли работа ?
                  Не знам какво да ти кажа,честно.Така и така ще трябва да я сваляш,иди при някой, който ги разбира тия работи, да види какво може да се направи.

                  Коментар


                    #39
                    Развърта се по бързо защото при 1300 оборота вече надува с 0.5 бараа със старата трябваше да съм 1800 оборота за да достигне тези барове и вече след 2000 надуваше яко.
                    Alfa Romeo 147 2004 mJetd

                    Коментар


                      #40
                      vensai написа:
                      Развърта се по бързо защото при 1300 оборота вече надува с 0.5 бараа със старата трябваше да съм 1800 оборота за да достигне тези барове и вече след 2000 надуваше яко.
                      Много ме съмнява това дето казваш,сигурен ли си че старата ти турбина е била изправна?Нали правиш сравнението при едни и същи условия:примерно и в двата случая колата е била модната или и в двата случая колата е била сток.И как ги отчиташ тия налягания,на бууст метър или по данните от МАП сензора?Я направи един лог на 3-та само с 2 параметъра-обороти и налягане от 1000 оборота до 4500,разбира се след като си решиш проблема

                      Коментар


                        #41
                        janyboy написа:
                        vensai написа:
                        Развърта се по бързо защото при 1300 оборота вече надува с 0.5 бараа със старата трябваше да съм 1800 оборота за да достигне тези барове и вече след 2000 надуваше яко.
                        Много ме съмнява това дето казваш,сигурен ли си че старата ти турбина е била изправна?Нали правиш сравнението при едни и същи условия:примерно и в двата случая колата е била модната или и в двата случая колата е била сток.И как ги отчиташ тия налягания,на бууст метър или по данните от МАП сензора?Я направи един лог на 3-та само с 2 параметъра-обороти и налягане от 1000 оборота до 4500,разбира се след като си решиш проблема
                        С буст метър гледам баровете в еднакви условия, тази доста по бъро си прави баровете А стара е изправна, без никакви луфтове и почти като нови лопатки. Теста който каза ще го направа и ще пиша. Попринцип е абсолютно нормално да надува по бързо и повече
                        Alfa Romeo 147 2004 mJetd

                        Коментар


                          #42
                          Я,чакай,чакай.тази турбина никога не е харчела масло,ти сам видя че като свалихме топлия охлюв беше суха на барут.провери да не подлизва от тръбичката за маслото.плюс това има маслена вана ,която обхваща цялата площ на втулката,така че е на практика невъзможно да тече от там??.измии я малко с обезмаслител и следи дали пак ще има масло.

                          Коментар


                            #43
                            внимавай с трабичката , че е скъпа, той и болта й май е по специален. Дано решиш проблема,следя темата с голям интерес!
                            Punto JTD
                            http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                            Коментар


                              #44
                              Определено течеше масло от турбината и вчера я свалих за оглед. Тече от там където е топлия охлюв и основата и.Възможно е и да тече от гарнитурта на тръбичката но ме съмнява, защото маслото така се беше стекло върху тръбата за изхода на изгорелите газове, ако беше от гарнитура направо щеше да капе на долу, няма как да отиде на страни.В крайна сметка ще се отваря да се види, тя така или иначе има голям луфт, поне него ще оправим.Ако някой знае добър стругар моля за контакти :D
                              Alfa Romeo 147 2004 mJetd

                              Коментар


                                #45
                                Ииииииии най-накрая го оправихме турбуто Втулката се беше изхабила и заради нея пропускаше масло течеше.Взех ремонтен комплект за 90 лв. смених всичко сложих я и сега не тече Стана много късно и нямах възможност да я тествам как върви, но утре вечеще я жегна.
                                Alfa Romeo 147 2004 mJetd

                                Коментар

                                Working...
                                X