marinavtom написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво турбо да сложа на jTd 1,9
Collapse
X
-
ииии развитиетоо Един приятел ме светна да сложа студения охлюв и перката на фиксираната геометрия на 1544.Сложих я и колата върви доста доста добре бих казал Видях се иначе с колегата който ми продаде турбината и ми показа как да я регулирам. Бях я направил на 1300 оборота правише 0.3 бара на първа съответно двигателят почна да пуши бял дим супер много и прекъсваше, трябваше да дооправя настройката, и колата тръгна.Наложи се пак да я сваля, защото там където турбината и испускателния колектор се закрепят с 4 болта излизаше въздух, понеже не бях сложил гарнитурата. Така и така я бях свалил пробвах другия вариянти май така ще си остане. Много е як ефекта който се получава когато се развърти турбината, направо не мога да се отлепя от седалката, иначе вървеше като бензинка в ниските беше доста по пъргава и отзивчива на педала, но по ми харесва така както е сега.Другото което е вариянт за лук тунинг е да се сложи променливата геометрия на 1455 и да стане с променлива, сигурно ще се получи доста добре Всичко което остана като части се продава.Alfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
-
vensai написа:...Един приятел ме светна да сложа студения охлюв и перката на фиксираната геометрия на 1544....Много е як ефекта който се получава когато се развърти турбината, направо не мога да се отлепя от седалката, иначе вървеше като бензинка в ниските беше доста по пъргава и отзивчива на педала, но по ми харесва така както е сега.Другото което е вариянт за лук тунинг е да се сложи променливата геометрия на 1455 и да стане с променлива, сигурно ще се получи доста добре Всичко което остана като части се продава.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
[/quote]Да разбираме, чи си направил така нареченият турбо "хибрид", нали? Имаш ли снимки и въобще бих искал да те помоля за повечко информация![/quote]Ще обясня: студения охлюв на 1749 е по голям от този на 1544, но там където се хващат болтовете за масленото тяло се хващат абсолютно еднакво както на охлюва на 1544. съответно няма никакъв проблем да сложиш по големия охлюв и перка на масленото тяло и геометрия на 1544, както направих аз. Снимки малко трудно ще направя че съм я сложил турбината и нищо няма да се разбере от снимките.може да ти снимам за кои болтове става на въпрос малко по късноAlfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
-
Точно това бих искал да направя и аз!!!! Ще ти бъда благодарен ако в темата си добавиш снимки и всичко каквото се сетиш нужно за да се направи този хибрид?!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Значи първо хващаш турбото 1544 и отвиваш студения охлюв 2. Отвиваш нагнетателната перка от оста ( като оста не я вадиш и не я пипаш, тя не пречи )и стигаш до тук3. Отвиваш болтовете които съм ги оградил в червено и тази метална планка се маха от картера на турбото и остава това на снимката При теб обаче ще се вижда една шайба жълта сеедно направена от бронз и оста ще стърчи.4. Взимаш металната планка на 1749 и я слагаш на същото място.5. Завиваш 4-те болта6. Слагаш нагнетателната перкана 1749 на стърчащата ос.7. Слагаш охлюва на 1749 8. Балансираш в някой сервизСлагаш на колата и се кефиш. :D Ако имах тази информация като теб щях да спестя доста пари.Информацията достатъчна ли е ?Alfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
-
Направих един клип на околовръстното :D държа да отбележа че се движа на втора и натискам педала до долу без да вкарвам съединител и после удрям третавтора я държах до към 4500 а трета до 4000 оборота http://vbox7.com/play:ec51022e1dAlfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар