Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво турбо да сложа на jTd 1,9

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Ми може и да обеднява, но все пак вървеше повече от колкото на 1.1 :D има и още нещо когато взех турбината като карах ми надуваше на 1300 оборота с 0.5 барасега както и да места лостчето се едно и също се получава почва да надува след 2500 оборота.съмнява ме че управлението не работи и не мести лопатките, станала е сеедно е с фиксирана геометрия.Как мога да проверя дали работи наистина ?
    Alfa Romeo 147 2004 mJetd

    Коментар


      #62
      Колега, ако не сработи управлението съм потенциален купувач на 1749V... даже ми трябва спешно за едно TDI AFN.
      Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

      Коментар


        #63
        janyboy написа:
        На геометрията не й трябва никаква електроника.Слага се актуатор,който бачка на налягане,настройва се и готово.Да обеднява сместа,да обеднява,колко да обеднява Все пак дизел е
        защо тогава при смяната на турбина от обикновенна на такава с геометрия слагат друга електроника ? Доста хора го искат, ама малко го правят.
        Punto JTD
        http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

        Коментар


          #64
          jimi69 написа:
          защо тогава при смяната на турбина от обикновенна на такава с геометрия слагат друга електроника ? Доста хора го искат, ама малко го правят.
          Ми ти ми кажи Единствената "електроника" която евентуално би имало нужда да се смени при смяната на една турбина с фиксирана геометрия с такава с променлива геометрия е МАП сензора и то само в случаите когато мислите да я карате на налягания извън обхвата на ори МАП сензора ви Това е при положение че искате управлението на геометрията да е на налягане.Някои младежи се хвърлят на доста по-сложен вариант да управляват геометрията пак с ел.клапан и вакуум ама това е за домашно как би могло да стане.Инфо има много из нета.Четете на воля ама не правете някакви измислени интерпретации на прочетеното. Поздрави и успех :P

          Коментар


            #65
            @jimi69При дизела не е като при бензина. Това че сместа е бедна, не е проблем за двигателя.
            FIAT Bravo JTD GT '99

            Коментар


              #66
              днес говорих с колегата,защото аз му дадох турбината и според мен проблема е в това че след като е сменил всичко в нея не я е носил на баланс и регулиране.колега послушай ме и я занеси да я балансират в противен случай,ако се строши се досещаш че парчетата ще влязат в мотора!!!и край с опитите.

              Коментар


                #67
                vsd написа:
                @jimi69При дизела не е като при бензина. Това че сместа е бедна, не е проблем за двигателя.
                ааа недей така , проблем е точно толкова колкото на бензинаколата не върви , просто по трудно гърми моторота но пак се чупи
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #68
                  не разбирам това което си написал?

                  Коментар


                    #69
                    Дизела си бачка без да се счупи двигателя при афр от 3-4:1 до над 50:1, даже в някои статии съм виждал 300:1. Като ламбда това е 0.2 до над 3.45 (20 за 300:1). Нормално, при малко натоварване, дизела винаги има много повече въздух отколкото гориво и работи много бедно. Примерно при дизела смес 18:1 е препоръчителна като добра мощност и малко пушек, докато при турбо бензин и пълна газ 18:1 май ще счупи мотора. При поддържане на 60-70 км/ч при дизела сместа е около 20-30:1, което е ламбда около 1.4-2.1
                    FIAT Bravo JTD GT '99

                    Коментар


                      #70
                      ее смесите на афр са ралични , все пак горивото е рализно за чупенето е спорно малко , верно че двигателя бачка на детонации което при бензина е бемилостно говоря за натегнати мотори не за заводски
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        #71
                        Е да, ама са и доста близки. Ламбда 1 при бензина е 14,7:1, а при дизела е 14,5:1
                        FIAT Bravo JTD GT '99

                        Коментар


                          #72
                          колеги тук не става въпрос на какво налягане и т.н. издържа мотора,а за това че ако счупи турбината може последствията да са пагубни.било то бензин или дизел!

                          Коментар


                            #73
                            Турбината ще се носи на реглаж и баланс - някой ако може да ми даде телефони на специалисти в София, ще съм благодарен. През седмицата се опитвах да я регулирам, но не се получаваше,надуваше все след 3000 оборота до 1.4 примерно 1.3, някой път пък не искаше да направи повече от 0.6 бара.
                            Alfa Romeo 147 2004 mJetd

                            Коментар


                              #74
                              vensai написа:
                              Турбината ще се носи на реглаж и баланс - някой ако може да ми даде телефони на специалисти в София, ще съм благодарен. През седмицата се опитвах да я регулирам, но не се получаваше,надуваше все след 3000 оборота до 1.4 примерно 1.3, някой път пък не искаше да направи повече от 0.6 бара.
                              нещо от клапаните може да е колега, аз не съм на ясно как могат да се тестват... може и нацепен маркуч
                              Punto JTD
                              http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                              Коментар


                                #75
                                на околовръстното, потърси в нета тел. и ги питай колко ще ти вземат. сега ми изпадна една от Г-класа 3.0 и мисля да я пригодя и нея за ЖТД-то

                                Коментар

                                Working...
                                X