vensai написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво турбо да сложа на jTd 1,9
Collapse
X
-
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
-
jimi69 написа:Jimy написа:vensai написа:...За тези които не знаят взех турбо 1749VAlfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
-
сега тествах турбината и колата си върви доста добре, но имам един въпрос:Колкото и да я регулирам от лостчето с болтчето се си надува до 1.1 бараКак да я надуя да прави 1.5 ?За тези с фиксираната геометрия е с буст контролер ама за тези с променливата ще върши ли работа ?
Alfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
-
Що на 1.5 бара?Как го реши това?Давай направо на 1.6 или повечеМай скоро пак ще търсиш турбина
С бууст контролер ще стане работата по принцип ама щом от лоста на актуатора на геометрията не става нищо ми се чини да не ти е малко горивото
Последно кво стана - сток ли е колата или мапната?Ако е стокова или мапната в кавички ....
Коментар
-
janyboy написа:Що на 1.5 бара?Как го реши това?Давай направо на 1.6 или повечеМай скоро пак ще търсиш турбина
С бууст контролер ще стане работата по принцип ама щом от лоста на актуатора на геометрията не става нищо ми се чини да не ти е малко горивото
Последно кво стана - сток ли е колата или мапната?Ако е стокова или мапната в кавички ....
Реших да е на 1.5 бара защото така или иначе чека го включва на 1.55 бараПо форумите пише че спокойно можеш да си караш на 1.4 или 1.5 стига турбината да ти е подходяща.Аз старата я бях надул със този буст контролер http://tuning-parts.bg/buust-kontroleri/1398/ на 1.5 и цепеше мрака, и ако се добави и гориво още тогава вече ще се счупи нещо
Буст контролера го загубих обаче на една права, като настъпих и той изхвърча и сега нямам вече буст контролер.Мислих си че с турбината с променливата геометрия ще мога да я надуя с лостчето обаче не се получава.Другото което е не виждам логика да успея да я надуя с буст контролер, защото тези с фиксираната геометрия имат една вратичка която се отваря за да се разтовари и фактически буст контролера прави по късно да се отвори а на тази с променливата няма такава и не виждам логика да стане.
Alfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
-
Ми почети още малко за турбините с променлива геометрия.Ще си отговориш сам на въпросите.На 1.5 бара холд бууст не знам колко ще изкара тая турбинаВсе пак всяка турбина си има компресорна и турбинна карта.Ако ти се занимава се разрови.Като има ремап на колко макс гориво я караш?Направи няколко лога де.Все ми се струва че се хвърляте на големи турбини,кулери и дюзи без да сте изцедили сток карантията на макс.
ПС:и какво си надувал с бууст контролер на GT1544 не знам
Тя с шунтиран гейт си прави макс 1.5 бара и то само при средни обороти 2500-2700.Във високите просто няма никой.Повече и да искаш не може.Да не говорим че при такива налягания ефективността на турбината драстично пада и реално само я тормозиш за нищо.
Коментар
-
janyboy написа:Ми почети още малко за турбините с променлива геометрия.Ще си отговориш сам на въпросите.На 1.5 бара холд бууст не знам колко ще изкара тая турбинаВсе пак всяка турбина си има компресорна и турбинна карта.Ако ти се занимава се разрови.Като има ремап на колко макс гориво я караш?Направи няколко лога де.Все ми се струва че се хвърляте на големи турбини,кулери и дюзи без да сте изцедили сток карантията на макс.
ПС:и какво си надувал с бууст контролер на GT1544 не знам
Тя с шунтиран гейт си прави макс 1.5 бара и то само при средни обороти 2500-2700.Във високите просто няма никой.Повече и да искаш не може.Да не говорим че при такива налягания ефективността на турбината драстично пада и реално само я тормозиш за нищо.
За горивото с какво да направя този лог ?Аз точно това искам - да изцедя сток карантията на макс
А относно гт1544 имаше ефект и тя достигаше 1.5 във високите обороти между 3000 и 4000, но това вече няма значение :D въпроса е 1749 как да я надуя на толкова. В нета не мога да намеря информарция как става надуването и.
Alfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
-
janyboy написа:Ми лог можеш да направиш с един KKL VAG-KOM+3 Pin преход или направо с жичките и FES-a.Е нали ти казах как да я надуеш - с бууст контролерАма не ти пртепоръчвам да я надуваш на 1.5 бара или повече,ама ти се знаеш де.Колата е твоя.
Alfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
-
Да де с FES(FiatECUScan).Закачаш кабеляците,даваш на контакт и се свързваш с мотора(engine).После отиваш на параметри(parameters) и си избираш какво ще гледаш/логваш,после отиваш на графика(graph) и даваш запис(record),като искаш да спреш даваш стоп(stop),после посочваш файла и даваш експорт(export) и си готов.Логът се записва в csv формат.Има няколко теми тук във форума по този въпрос,даже май emzo беше направил нещо като кратко ръководство.Чети и тук http://www.fiatecuscan.net/HowToUse.aspxПС:Логовете ги прави на 3-та(по възможност и на 4-та) на сравнително равен път от 1300-1500 оборота до червено с педала до долу
Коментар
-
janyboy написа:Да де с FES(FiatECUScan).Закачаш кабеляците,даваш на контакт и се свързваш с мотора(engine).После отиваш на параметри(parameters) и си избираш какво ще гледаш/логваш,после отиваш на графика(graph) и даваш запис(record),като искаш да спреш даваш стоп(stop),после посочваш файла и даваш експорт(export) и си готов.Логът се записва в csv формат.Има няколко теми тук във форума по този въпрос,даже май emzo беше направил нещо като кратко ръководство.Чети и тук http://www.fiatecuscan.net/HowToUse.aspxПС:Логовете ги прави на 3-та(по възможност и на 4-та) на сравнително равен път от 1300-1500 оборота до червено с педала до долу
Alfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар