Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво турбо да сложа на jTd 1,9

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какво турбо да сложа на jTd 1,9

    Предварително се извинявам, видях че има много ПОДОБНИ теми,но така или иначе нищо не разбрах какво да сложа, трябват ми някакви насоки за турбина,която не се управлява от електроника ( подобна на фабричната само че с по голям дебит )Фабричното турбо е 1544Н, което го продавам за цена от 200 лв. :DМалко за колата да разкажа:Браво 99 година 105 коня JtdНаправен е ремап.Вчера свалих главата на двигателя и я занесох да я шлайфат, защото колата е на 217 000 км.Сложил съм спортен филтър в кутия, конусовиден.Махнал съм катализатор и всички гърнетаКато следваща стъпка искам да сложа по голяма турбина и да я надуя с буст контролер, който купих на скоро.После вече ще видим и дюзите и да вкарват малко гориво отгоре.
    Alfa Romeo 147 2004 mJetd

    #2
    Ми турбината ще си я подбереш според това какво искаш от колата като динамика и харектеристики(от там вече колко гориво ще впръскваш,колко въздух ще е нужен за такова количество гориво и т.н.).Ти сигурен ли си че си изтискал максимално фабричния "хардуер" на колата с новия софт?Щото аз не съм Ще те посъветвам преди да мислиш за турбини,дюзи,кулери и т.н. да се замислиш сериозно за съединител/маховик/кутия.За мен това е тапата за силовия тунинг на този мотор.Ако дадеш повече светлина върху това какво горе долу ще искаш от колата като харектеристики мога да ти предложа подходяща турбина(без значение с гейт или ВНТ).Ти запознат ли си с новия си софт?Какво е барнато,с колко е барнато?Принципът колкото повече толкова повече не винаги е положителен и целесъобразен ПС:ако се поразровиш из темите ще намериш няколко направени такива интервенции с турбината и то на същия мотор

    Коментар


      #3
      Рових из темите но не намерих подходяща информация.По принцип не съм запознат с това какво точно е правено по софтуера, дойде един пич бодна кабелите и вика сега е 140 коня.Само това знам за софта.По принцип искам да направя колата 170 коня.Харесал съм тази турбина GT2256V но не знам управлението и дали е същото като на фабричната.Съединителя съм го сменял скоро а вала и маховика не мисля скоро да ги права, поне докато не стане необходимо.Ималко не съм запознат - какво значи с гейти какво значи с ВНТ ?
      Alfa Romeo 147 2004 mJetd

      Коментар


        #4
        vensai написа:
        Рових из темите но не намерих подходяща информация.
        Има,има,рови още
        vensai написа:
        дойде един пич бодна кабелите и вика сега е 140 коня.
        vensai написа:
        По принцип искам да направя колата 170 коня.
        Оууууу забрави просто Не че е невъзможно но едва ли ще се заемеш да го правиш,то по-евтино и лесно ще е да си купиш нова по-мощна кола на старо
        vensai написа:
        Харесал съм тази турбина GT2256V но не знам управлението и дали е същото като на фабричната.
        Ама как така я хареса?По какъв критерий?Това е турбина с променлива геометрия(VNT=variable nozzle turbine),която се управлява чрез вакуум от ел.клапан от ЕКУ-то.Може да се направи да работи на налягане,не е проблем,но малко голямичка ще ти дойде.Все пак я слагат на 5 цилиндрови коли.Дали ще можеш да я "храниш" тая турбина?А лаааааг?Мога за 2 минути да ти докажа/покажа че със сток карантия и добре надут софт съединителя и махото ще дриснат,така че предполагам че твоят мап не е от агресивните щом нямаш оплаквания от съединител/маховик. ПС:а за видовете турбини можеш да четеш на воля в нета.Накратко биват 2 вида:с фиксирана геометрия като твоята,демек с вграден гейт и с променлива геометрия като ГТ2256В.Променливата геометрия може да се управлява по различен начин-от налягане като при 2.4жтд едц15ц5 на Алфа,от вакуум или от ел.моторче(новите турбини).

        Коментар


          #5
          Значи препоръчай ми турбина с вграден гейт за тази кола с по голям дебит за да купя, че ми трябва скоро.А относно другите неща,Когато ми сложиха ремапа съединителя веднага почна да приплъзва, сменихго и сега да нямам оплакванияМожеби мапа не е агресивен, ако разбираш и си от София може да направим среща да обменим опит.
          Alfa Romeo 147 2004 mJetd

          Коментар


            #6
            Ми тогава си търси :- GT1549- GT1749- GT1752- GT2052Според зависи какво гониш.Това са гаретски турбини.Може да погледнеш и ИХИ какво предлагат.Примерно Ихито от Мареа 2.4жтд.Абе варианти много.Разбира се тези турбини не са плъг енд плей,ще има преправяне на фланци,тръбички за маслото,актуатора за гейта и т.н.Предполагам знаеш какво означават числата в означенията на турбините?Ако не,никак няма да е лошо да почетеш и за това,тъкмо ще ти станат ясни нещата за дебита и тем подобните му параметри.

            Коментар


              #7
              А така, това ми трябваше :D БЛАГОДАРЯЗнам какво значат номерата, и знам че ще има преправяне.Да разбирам че това са турбини по-мощни от моята, нали така
              Alfa Romeo 147 2004 mJetd

              Коментар


                #8
                vensai написа:
                Знам какво значат номератаДа разбирам че това са турбини по-мощни от моята, нали така
                Ако първото твърдение е вярно,значи знаеш отговора на въпроса си ПС:понятието мощна турбина за сефте го чувам Това което те интересува в случая е дебит на въздух при дадени условия

                Коментар


                  #9
                  gtb2056vk с преправено управление
                  FIAT Bravo JTD GT '99

                  Коментар


                    #10
                    vsd написа:
                    gtb2056vk с преправено управление
                    GTB турбините са черешката на тортата така да се каже,не вярвам колегата да се изхвърли с такава,ама знаеш ли .... За мен просто е нецелесъобразно да се сложи такава турбина на този мотор,ама това си е мое виждане.Една GT1749V(много масова турбина) с преправено управление ще му е екстра според мен.

                    Коментар


                      #11
                      janyboy написа:
                      vsd написа:
                      gtb2056vk с преправено управление
                      GTB турбините са черешката на тортата така да се каже,не вярвам колегата да се изхвърли с такава,ама знаеш ли .... За мен просто е нецелесъобразно да се сложи такава турбина на този мотор,ама това си е мое виждане.Една GT1749V(много масова турбина) с преправено управление ще му е екстра според мен.
                      Добре а как да я преправя ?Относно номерата може да обясниш защото може и да бъркам.Мислих вчера вечерта и реших да сложа с променлива, но не знам как да я преправя
                      Alfa Romeo 147 2004 mJetd

                      Коментар


                        #12
                        http://www.turbobygarrett.com/turbob...Tech%20101.pdf http://www.turbobygarrett.com/turbob...Tech%20102.pdf http://www.turbobygarrett.com/turbob...03.pdfЧети на воля Ето една тема от архива http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...r=asc&start=15

                        Коментар


                          #13
                          Благодаря.
                          Alfa Romeo 147 2004 mJetd

                          Коментар


                            #14
                            В темата която ми прати, слагат на бравото някаква ВНТ 20,Тя според теб не е ли по удачна от тази която ти препоръча ?Ти коя би сложил ?
                            Alfa Romeo 147 2004 mJetd

                            Коментар


                              #15
                              Младеж я направо забучи един двигател от мазарати би турбо, на бравата, хем ще си имаш 2 турбини, хем ще си ги надуваш на воля, ще имаш около 220-240 коня под капака.пп 140коня а????!!!????
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X