Предварително се извинявам, видях че има много ПОДОБНИ теми,но така или иначе нищо не разбрах какво да сложа, трябват ми някакви насоки за турбина,която не се управлява от електроника ( подобна на фабричната само че с по голям дебит )Фабричното турбо е 1544Н, което го продавам за цена от 200 лв. :DМалко за колата да разкажа:Браво 99 година 105 коня JtdНаправен е ремап.Вчера свалих главата на двигателя и я занесох да я шлайфат, защото колата е на 217 000 км.Сложил съм спортен филтър в кутия, конусовиден.Махнал съм катализатор и всички гърнетаКато следваща стъпка искам да сложа по голяма турбина и да я надуя с буст контролер, който купих на скоро.После вече ще видим и дюзите и да вкарват малко гориво отгоре.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво турбо да сложа на jTd 1,9
Collapse
X
-
Ми турбината ще си я подбереш според това какво искаш от колата като динамика и харектеристики(от там вече колко гориво ще впръскваш,колко въздух ще е нужен за такова количество гориво и т.н.).Ти сигурен ли си че си изтискал максимално фабричния "хардуер" на колата с новия софт?Щото аз не съм Ще те посъветвам преди да мислиш за турбини,дюзи,кулери и т.н. да се замислиш сериозно за съединител/маховик/кутия.За мен това е тапата за силовия тунинг на този мотор.Ако дадеш повече светлина върху това какво горе долу ще искаш от колата като харектеристики мога да ти предложа подходяща турбина(без значение с гейт или ВНТ).Ти запознат ли си с новия си софт?Какво е барнато,с колко е барнато?Принципът колкото повече толкова повече не винаги е положителен и целесъобразен ПС:ако се поразровиш из темите ще намериш няколко направени такива интервенции с турбината и то на същия мотор
-
Рових из темите но не намерих подходяща информация.По принцип не съм запознат с това какво точно е правено по софтуера, дойде един пич бодна кабелите и вика сега е 140 коня.Само това знам за софта.По принцип искам да направя колата 170 коня.Харесал съм тази турбина GT2256V но не знам управлението и дали е същото като на фабричната.Съединителя съм го сменял скоро а вала и маховика не мисля скоро да ги права, поне докато не стане необходимо.Ималко не съм запознат - какво значи с гейти какво значи с ВНТ ?Alfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
-
vensai написа:Рових из темите но не намерих подходяща информация.vensai написа:дойде един пич бодна кабелите и вика сега е 140 коня.vensai написа:По принцип искам да направя колата 170 коня.vensai написа:Харесал съм тази турбина GT2256V но не знам управлението и дали е същото като на фабричната.
Коментар
-
Значи препоръчай ми турбина с вграден гейт за тази кола с по голям дебит за да купя, че ми трябва скоро.А относно другите неща,Когато ми сложиха ремапа съединителя веднага почна да приплъзва, сменихго и сега да нямам оплакванияМожеби мапа не е агресивен, ако разбираш и си от София може да направим среща да обменим опит.Alfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
-
Ми тогава си търси :- GT1549- GT1749- GT1752- GT2052Според зависи какво гониш.Това са гаретски турбини.Може да погледнеш и ИХИ какво предлагат.Примерно Ихито от Мареа 2.4жтд.Абе варианти много.Разбира се тези турбини не са плъг енд плей,ще има преправяне на фланци,тръбички за маслото,актуатора за гейта и т.н.Предполагам знаеш какво означават числата в означенията на турбините?Ако не,никак няма да е лошо да почетеш и за това,тъкмо ще ти станат ясни нещата за дебита и тем подобните му параметри.
Коментар
-
vsd написа:gtb2056vk с преправено управление
Коментар
-
janyboy написа:vsd написа:gtb2056vk с преправено управлениеAlfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
-
Младеж я направо забучи един двигател от мазарати би турбо, на бравата, хем ще си имаш 2 турбини, хем ще си ги надуваш на воля, ще имаш около 220-240 коня под капака.пп 140коня а????!!!????Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар