Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Уно Турбо - Sen7ineL

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    jungleraver написа:
    Защо нови биели???Доказано е че точно биелите от 1.3 турбо са най-здрави от цялата фамилия, има проекти с над 350 коня и такива биели.
    това само тони може да го измисли да смени най здравите биели
    Power Under Pressure

    Коментар


      #92
      Той се е объркал и е искал да каже биелни лагери! Не виждам смисъл биели?какви основни и биелни ще вземаш?какви сегменти?колко е износването на блока?От както си започнал да пишеш едни стойности не си написал само това е зле това е добре това ще стане?П.П.Започвам да губя всякакъв интерес!
      uno turbo 1.3 i.e' 86
      renault 19 1.8 16v
      uaz 469 4.0 turbo
      renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
      trabant 601 69'

      Коментар


        #93
        Биелни лагери .. точно така , нямам много време да записвам и да пиша стойности и т.н като марки неги помня ще кача по късно снимки да видите !!
        Fiat Punto GT

        Коментар


          #94
          sen7ineL написа:
          Биелни лагери .. точно така , нямам много време да записвам и да пиша стойности и т.н като марки неги помня ще кача по късно снимки да видите !!
          да бе да , тука си щото сме ти поелзни поне за сега тва не е никав тунинг проект ама аиде
          Power Under Pressure

          Коментар


            #95
            WhitePower написа:
            sen7ineL написа:
            Биелни лагери .. точно така , нямам много време да записвам и да пиша стойности и т.н като марки неги помня ще кача по късно снимки да видите !!
            да бе да , тука си щото сме ти поелзни поне за сега тва не е никав тунинг проект ама аиде
            Нали уш това е целта да помагате , а за стойностите и т.н понеже колегата ги прави тези неща и неги е записвал а и несъм му казал да ги записва ... Има доста работа и по други коли в гаража и е много натоварено .... затова казвам че няма време кога да се записват и да се помнят.Не е мой сервиза та да разполагам постоянно с него.Колата всеки ден се вади от гаража и после пак се вкарва поради причината че има доста други коли за работа и по тях. Нас много ни спряха сега работата защото чакаме шлаифиста да стане готов с главата , а той заяви че ще е готов вторник, срвяда понеже по празниците няма да работи . Също така ни казаха и хората със сигментите , и тях ще ги вземеме във вторник , сряда.Засега седиме с вързани раце , единственото хубаво нещо беше че за 10 мин в морга намерих кожух и вал от уно турбо и останах много очуден как така имаха . Но все пак някаде късмет да извадиме.Като цени кожуха с вала ми излезна - 100лвСигментите за 4-те бутала - 140лв.Шлаифането на главата с нови пулове , буренца и клапани - 120лв.Гарнитурите - 40 лв.Гумички на клапаните - 8 лв.Биелните лагери - цената нея знам несъм ги копувал аз колегата ги взе...До довечера ще кача и снимки !!!
            Fiat Punto GT

            Коментар


              #96
              sen7ineL написа:
              WhitePower написа:
              sen7ineL написа:
              Биелни лагери .. точно така , нямам много време да записвам и да пиша стойности и т.н като марки неги помня ще кача по късно снимки да видите !!
              да бе да , тука си щото сме ти поелзни поне за сега тва не е никав тунинг проект ама аиде
              Нали уш това е целта да помагате , а за стойностите и т.н понеже колегата ги прави тези неща и неги е записвал а и несъм му казал да ги записва ... Има доста работа и по други коли в гаража и е много натоварено .... затова казвам че няма време кога да се записват и да се помнят.Не е мой сервиза та да разполагам постоянно с него.Колата всеки ден се вади от гаража и после пак се вкарва поради причината че има доста други коли за работа и по тях. Нас много ни спряха сега работата защото чакаме шлаифиста да стане готов с главата , а той заяви че ще е готов вторник, срвяда понеже по празниците няма да работи . Също така ни казаха и хората със сигментите , и тях ще ги вземеме във вторник , сряда.Засега седиме с вързани раце , единственото хубаво нещо беше че за 10 мин в морга намерих кожух и вал от уно турбо и останах много очуден как така имаха . Но все пак някаде късмет да извадиме.Като цени кожуха с вала ми излезна - 100лвСигментите за 4-те бутала - 140лв.Шлаифането на главата с нови пулове , буренца и клапани - 120лв.Гарнитурите - 40 лв.Гумички на клапаните - 8 лв.Биелните лагери - цената нея знам несъм ги копувал аз колегата ги взе...До довечера ще кача и снимки !!!
              Ама аз още в началото ти казах,да хванете и да изкарате двигателя и купето да го метнете на вън някъде или да го закараш където искаш!Каквото съм ти казал това е станало това трябва да ти говори малко да се вслушваш повече!Аз колата съм я правил също в малък гараж на мой приятел и съм качвал и стойности и всичко защото иначе не може да се помага.Има два вида теми единия е информативен(знаеш какво правиш и качаш инфо и снимки за да знаят хората, да им помогнеш)И другия е да питаш за неща който не са ти ясни като в твоя случай защото много неща не са ти ясни,и остава човека който я прави да е наясно и дано ти направи двигателя както трябва,щото съм виждал много направени за по една седмица и после седят пред блока!Whitepower е прав влизаш и питаш когато ти трябва само нещо и то даже не задаваш въпросите както трябва!Мен ми писна да питам секи път Сегменти какви STD ли и каква марка и ако са STD то какво показа микромера в цилиндъра!Няма блок без износване въпроса е в каква граница.Няма комплект гарнитури за 40 лв! това означава,че или не си вземал пълен комплект гарнитури за двигателя и ще ползвате и стари!Гарнитура за главата аз бих заложил на Гьотце с месингови частици. На Елринг няма какво показаха водачите мерихте ли ги и ще ги сменяте ли,аз бих ги сменил щом ще са нови клапаните. П.П.И все да питам ли?Дано да я направите както трябва аз интерес загубих всякакъв !
              uno turbo 1.3 i.e' 86
              renault 19 1.8 16v
              uaz 469 4.0 turbo
              renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
              trabant 601 69'

              Коментар


                #97
                Ето го новия вал...Ето го от близкоЕто ги и гарнитуритеТова са гумичките на клапанитеИ гарнитурата на главата
                Fiat Punto GT

                Коментар


                  #98
                  Копувам гарнитури от Магазин само за италянски автомобили ... това имат това взимам ... Казах ти че купето неможе и да остане на вън нито в двора има място , поради причини че колата е в много гаден квартал , дано да се сещаш какво ти казвам.Гарнитура купих за главата .. м/у главата и разпреселителния вал и на капака на клапаните ... Три гарнитури и ми взеха 40 лв .....
                  Fiat Punto GT

                  Коментар


                    #99
                    Малко да вдигнеме темата ... .Горивния клапан както съм споменал по горе , е здал багажа .... отидох за нов в АХМ-ауто и ми обяжиха 182лв. всички се сещаме че няма как за 10 грама ламарина да дам толкова пари. И ми дойде на главата по разумното решение да сложа бензинов регулатор..... и вчера какво закупих : http://tuning-parts.bg/gorivni-regulatori/133/ Като доиде главата ще снимам монтажа и свичко по колата
                    Fiat Punto GT

                    Коментар


                      sen7ineL написа:
                      Малко да вдигнеме темата ... .Горивния клапан както съм споменал по горе , е здал багажа .... отидох за нов в АХМ-ауто и ми обяжиха 182лв. всички се сещаме че няма как за 10 грама ламарина да дам толкова пари. И ми дойде на главата по разумното решение да сложа бензинов регулатор..... и вчера какво закупих : http://tuning-parts.bg/gorivni-regulatori/133/ Като доиде главата ще снимам монтажа и свичко по колата
                      като сметнем че това е китайски боклук имай в напредвид че може да се разтече като лейка а в коша на уното е мн лесно запалимо защото ще се излее право върху колекторите бензина ... та вземи му навии от сякаде много плътно тефлонова лента и го стегни добре не че е гаранция и това но ... все пак е нещо
                      ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                      Коментар


                        sen7ineL написа:
                        Малко да вдигнеме темата ... .Горивния клапан както съм споменал по горе , е здал багажа .... отидох за нов в АХМ-ауто и ми обяжиха 182лв. всички се сещаме че няма как за 10 грама ламарина да дам толкова пари. И ми дойде на главата по разумното решение да сложа бензинов регулатор..... и вчера какво закупих : http://tuning-parts.bg/gorivni-regulatori/133/ Като доиде главата ще снимам монтажа и свичко по колата
                        Продължаваш да правиш грешки за който по напред надявам се да не съжаляваш една от който колегата по горе е казал!Писах ти на лично и ти казах,че ще си дам Вебера за 60 лв защото ми пътува на сам новия ми регулатор Turbosmart EPR 800, но ти предпочете китайския боклук!Който освен по горе описаните проблеми ако му вържеш манометъра вътре в купето и го наблюдаваш ще видиш и че не държи едно и също налягане.
                        uno turbo 1.3 i.e' 86
                        renault 19 1.8 16v
                        uaz 469 4.0 turbo
                        renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                        trabant 601 69'

                        Коментар


                          bebito^^^ написа:
                          sen7ineL написа:
                          Малко да вдигнеме темата ... .Горивния клапан както съм споменал по горе , е здал багажа .... отидох за нов в АХМ-ауто и ми обяжиха 182лв. всички се сещаме че няма как за 10 грама ламарина да дам толкова пари. И ми дойде на главата по разумното решение да сложа бензинов регулатор..... и вчера какво закупих : http://tuning-parts.bg/gorivni-regulatori/133/ Като доиде главата ще снимам монтажа и свичко по колата
                          Продължаваш да правиш грешки за който по напред надявам се да не съжаляваш една от който колегата по горе е казал!Писах ти на лично и ти казах,че ще си дам Вебера за 60 лв защото ми пътува на сам новия ми регулатор Turbosmart EPR 800, но ти предпочете китайския боклук!Който освен по горе описаните проблеми ако му вържеш манометъра вътре в купето и го наблюдаваш ще видиш и че не държи едно и също налягане.
                          Този регулатор , ми го даде човека от магазина , смисал смени ми го защото купих от него колена , и турбо пътища и неми станаха и неможа да ми върне парите и само това можеше да ми предложи да ми даде в замяна на парите. Иначе като сглобя колата ще го мисля кое ше се слага дали ще е твоя или тоя китаец
                          Fiat Punto GT

                          Коментар


                            Вече сигурно колата е в движение и се дава газ. п.п.Ето всичко нужно за основен ремонтhttp://www.ebay.de/itm/Dichtsatz-Vol..._905както и нови болтове.
                            uno turbo 1.3 i.e' 86
                            renault 19 1.8 16v
                            uaz 469 4.0 turbo
                            renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                            trabant 601 69'

                            Коментар


                              е ти как мислиш
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                Нее несъм писал .. нямам време. Писали са ме редовни смени и несме я почвали , плана е утре вечерта да се почне и да се направи накрая защото си отвися тази кола
                                Fiat Punto GT

                                Коментар

                                Working...
                                X