Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Уно Турбо - Sen7ineL

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    За това питах , на 1,4 съм сигурен че става, за 1.3 не съм търсил но предполагам че пак става. Над бар ще трябват инжектори според мен а и дебитомера може да се натегне някъде до там. Иначе с електроника от гт или мега става нещо съвсем друго.
    тежък е животът лек...

    Коментар


      #32
      Ако успея да си навържа моята електроника ще е добре
      Fiat Punto GT

      Коментар


        #33
        sen7ineL написа:
        Неможаха да разбера защо е нужно да сменям електроника и инжектори от 0.6 налягане на 1.4 ??? пунтото така беше направо от сток на 1.4 бара с заводска електроника и инжектори . Турбото е Гаррет модела него пише поне аз невидях никаде да има номер
        Нали това се опитваме да ти обясниме всички чети бавно Тони С тази електроника нищо не можеш да направиш , ТОВА НЕ Е ПУНТО и няма нищо общо с гъвкавата електроника на пунтото ти направи ли си труда да прочетеш темата на бебито ако беше по прочел щеше да видиш че човека има проблем да на накара да върви , камо ли за някакъв тунинг Аз понеже знам за какво тава въпрос за това ти казах ,че не рабирам от това и не искам да се занимавам с загубени каузи Иначе ти пожелаваме успех , тука поне мноооооого ще ти трябва
        Power Under Pressure

        Коментар


          #34
          В крайна сметка неможел и да си я сглобя и да си я карам стово ??? ... въпреки че турбото е друго ще го оставя така стига и аз да успея да я накарам да запали . Но Орлински както знаеш иам много по сериозен проблем с маслената магистрала ... за момента нито ми е до турбини нито до дали ще въви нито дали ще прекъсва . В краина сметка оправи ли се всичко запали ли колата , намерил съм човек за Мега 2 с монтаж и инсталация , ще му я закарам да я направи и така ....
          Fiat Punto GT

          Коментар


            #35
            bebito^^^ написа:
            На мен ми се връзва перфектно 840 кг над 400 коня с буст по предавки /за да не стоим на едно място/и всичко това компактно в 1,3 мотор
            Не го приемай като заяждане , мма тия над 400 коня изкарани от 1,3 мотор с архаична 8 клапанова глава, по кой точно начин мислиш, че ще ги изкараш?

            Коментар


              #36
              Правилно се насочваш към мега трябва само мап сензор и темп вх въздух, другото остава сток. При ел от гт филма е дебел, става но е мн работа, трябват дори колелата и ремъка, вс датчици, ЕКУ, инжектори, окабеляване, фазов датчик, бобина комутатор абе всичко. Сток електрониката ти може да доставя достатъчно гориво само до 0.9 при това със стоковото турбце така че не си прави експерименти да не стане БАУ. Иначе според мен турбото което си избрал е добро по размер.
              тежък е животът лек...

              Коментар


                #37
                мегата ти е най ефтиното решение до момента
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #38
                  Мегата нея и мисля още сечудя как да оправиме резбата. Сведохме го до 3-и варянта ... Минаване на по голяма резба , затапване на дупката и дупчене блока наново но тука несе знае дали няма да даде фира блока или да го сваля и да го нося да му заварят щуцер за маркуч и да се сложи маркуч с скоба. Според вас кое ще е най - безболезнено :D
                  Fiat Punto GT

                  Коментар


                    #39
                    sen7ineL написа:
                    Мегата нея и мисля още сечудя как да оправиме резбата. Сведохме го до 3-и варянта ... Минаване на по голяма резба , затапване на дупката и дупчене блока наново но тука несе знае дали няма да даде фира блока или да го сваля и да го нося да му заварят щуцер за маркуч и да се сложи маркуч с скоба. Според вас кое ще е най - безболезнено :D
                    Заради такива бързи решения,ми оплескаха главата като ми превъртяха една резба и след това решиха ,че с дрелката ще пробият на доло и с по дълъг болт ще стане ,така излязаха точно в смукателния тракт! След което се наложи да се заварява да се шлайфа да се разпробиват отворите да се правят обратни резби и да се слагат стоманени фтулки!Така,че не е важно как по бързо да се реши даден проблем,а как е най правилно!
                    uno turbo 1.3 i.e' 86
                    renault 19 1.8 16v
                    uaz 469 4.0 turbo
                    renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                    trabant 601 69'

                    Коментар


                      #40
                      Тва с заварката много хи хареса и ако вземе да изметне малко някъде или другаде да се пукне , става 6 - пак блока за ковата Тони ако искаш да караш уни турбо , си го направи и го карай , ако искаш да го разкарваш , това е друга бира
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        #41
                        Не не не вече няма да се откажа от фиат с турбо ..... ще си го карам , мисля да сваля блока и да напражя по голяма резба ... "
                        Fiat Punto GT

                        Коментар


                          #42
                          Поздрави и успех с възстановяването на уното.Според мен също най-добрия вариант е да се направи по-голяма резба Yellow_Flash_Colorz_PDT_18

                          Коментар


                            #43
                            sen7ineL написа:
                            Не не не вече няма да се откажа от фиат с турбо ..... ще си го карам , мисля да сваля блока и да напражя по голяма резба ... "
                            E що беше нужно да се изпише толкова много,за да се разбере че най правилно е това? и така и така ше сваляш блока от самото начало ти писах да разглобиш всичко и от нулата!Ама това ще го разбереш след още 5-6 страници най вероятно.направи си двигател скорости и си карай със всичко заводско! щото за другото няма да ти хареса цифрата!
                            uno turbo 1.3 i.e' 86
                            renault 19 1.8 16v
                            uaz 469 4.0 turbo
                            renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                            trabant 601 69'

                            Коментар


                              #44
                              Стига наплашихте момчето....една резба, един преходник, една мега, 4 инжектора, 2 датчика и малко кабеляк и ако всичките железа са наред ще се радва на едни 150-60-70 коня с това турбо дето има Даже ще му е по-тънко отколкото да се връща на пълен сток
                              тежък е животът лек...

                              Коментар


                                #45
                                Нелушам много много и да кажа че оправихме проблема без да сваляме блока ... просто се сложи прожинка за резба и системата заспа !!! оправихме и този проблем . Сглобихме я и се оказа че гориво стига до клапана преди диузите но до там . Оправихме проблема с клапана и стана така че бензин стига до диузите но невпръсква в цилиндрите , след дълги размисли и страсти се оказа че няма ток до диузите . Впръскахме гориво в цилиндрите и колата запали на 6 + , остана да се отсрани проблема с тока до диузите и колата е по пътишата . След това се почна подмяна на свички кабелни обувки кабели по цялата инсталация и навръзване както му е работата, а не нахфърляно като на прасе. Надявам се до сряда че тогава ще съм в сервиза вече да сме оправили и тока на диузите и колата да сработи.Утре колегата ще качи генерацията и челния кулер , нови маншони на каретата и ново масло в мотора и скоростите . Съжелявам че така гадно се получава но ще се опитам да намеря фотоапарат да снимам и да качвам снимки , защото замомента нямам с какво !!
                                Fiat Punto GT

                                Коментар

                                Working...
                                X