Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Уно Турбо - Sen7ineL

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    sen7ineL написа:
    Няма каде да оставиме Купето навун защото е тясна улица а двор няма ... много е сложно това с мотора но днес като говорих с него мисля че нямам друг избор трябва да сваля блока ... а сваля ли го сигурно ще се почне от нулата
    Дано защото това е правилния начин след като свалите мотора и кутията купето като трябва го издърпайте някъде където е удобно да седи!защото ще имате работа. С нетърпение очаквам да видим какво е дереджето на мотора,при мен имаше изненади,дано при теб няма!
    uno turbo 1.3 i.e' 86
    renault 19 1.8 16v
    uaz 469 4.0 turbo
    renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
    trabant 601 69'

    Коментар


      #17
      Днес или утре като тида в сервиза ще ти покажа ужаса от вън на мотора да видиш каква е трагедия .... дано и вътре да нее така , но маи сее пали защото има бая неща леко постопени ... Ще ти я снимам да я видиш :Х
      Fiat Punto GT

      Коментар


        #18
        sen7ineL написа:
        Днес или утре като тида в сервиза ще ти покажа ужаса от вън на мотора да видиш каква е трагедия .... дано и вътре да нее така , но маи сее пали защото има бая неща леко постопени ... Ще ти я снимам да я видиш :Х
        Едва ли има нещо да ме уплаши!Кажи какво се търси от колата,за да начертаем някакъв път,има два варианта да се върне в заводския вид перфектен двигател след основен ремонт ново турбо заводското и ревизия на кутията,ще стане една здрава и добра кола както и много па малко пари ще заминат,А ако мислиш да правиш бегачка кажи какви коне се гонят за да видим какво ще вместим,но и в двата варианта е нужно време и пари!А и не каза защо си земал тази кола и за какво ти е?
        uno turbo 1.3 i.e' 86
        renault 19 1.8 16v
        uaz 469 4.0 turbo
        renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
        trabant 601 69'

        Коментар


          #19
          Колега вгледах ти се на джантите Можеш ли да кажеш каква марка са и размери.

          Коментар


            #20
            kiros написа:
            Колега вгледах ти се на джантите Можеш ли да кажеш каква марка са и размери.
            Когато отида в гаража ще проверя и ще ти кажа...
            Fiat Punto GT

            Коментар


              #21
              bebito^^^ написа:
              sen7ineL написа:
              Днес или утре като тида в сервиза ще ти покажа ужаса от вън на мотора да видиш каква е трагедия .... дано и вътре да нее така , но маи сее пали защото има бая неща леко постопени ... Ще ти я снимам да я видиш :Х
              Едва ли има нещо да ме уплаши!Кажи какво се търси от колата,за да начертаем някакъв път,има два варианта да се върне в заводския вид перфектен двигател след основен ремонт ново турбо заводското и ревизия на кутията,ще стане една здрава и добра кола както и много па малко пари ще заминат,А ако мислиш да правиш бегачка кажи какви коне се гонят за да видим какво ще вместим,но и в двата варианта е нужно време и пари!А и не каза защо си земал тази кола и за какво ти е?
              От малак ги гледах на видекасета ралитата с делта интеграле и уно турбо и от тогава ми е мечта тази кола ... Общо взето това ми е 3-тото уно турбо , относно коне искам да я вкарам в правия път несъм се залетял да я правя бегачка .... идеята за колата ми е на по високо налягане челно разположен кулер и евентоално понеже знам че тази кола неможе да се мапне ако има измислен варянт за мап да я мапна и това да и е ..... Искам да си я карам като ежедневна кола , днес купих и турбо пътища за кулера ще кача снимки . Та електрониката под капака е замазана и незнам кое от каде и как е , евентуално за това ще ми е нужна най-голяма помощ
              Fiat Punto GT

              Коментар


                #22
                Значи или я правиш на заводското налягане и всичко заводско или няма разлика дали ще бъде с 0.3 или 1 бар отгоре иска си електроника и други неща!щом искаш да си я имаш и да си върви нормално! То защо не взе оригиналното турбо?. А план за кола означава нещо такова?Двигател /след основен ремонт/Интеркулер front 450мм х 175мм х 65мм Турбо пътища: Samco SportВодни пътища: Samco Sport Уейст гейт:- Turbosmart Ultragate 38mm BlowOff Valve: Bailey DV26 ’Evo’ Twin Piston Dump Valve Boostcontrol: turbosmart E-boost2 /Важно защото има буст по предавки и управление на водно метанолова инжекция все нужни неща за мошна кола само на предно/ Boostcontrol solenoid:turbosmart 4-port Инжектори: -зависи!Горивна рейка: -aeromotiveГоривен клапан: turbosmart EPR 800 Скоби: T-образниИзп. Колектор: custom/плетен с извод за външен гейт!/ генерация: ф-60 с резонатор /не е хубаво прекалено отпушено или прекалено затапено/Бутала: WössnerБиели: -WössnerРазпределителен вал: pipercam /зависи какво се търси ще се подбере един от трите!но предвид заложеното турбо 285/комплект с пружинки тарелки всичко! ролка: pipercam /раздвижна/Ремък: pipercamЛагери: основни: ACL Лагери биелни ACL Bолтове: ARPМоторна електроника:megasquirtНастройка : Хеед-91 Сонда - Иновейт ЛЦ-1 /кит Турбо:- T3/70 turbocompressore con wastegate interna- Guarnizione flangia di montaggio T3Dati tecnici: - A / R 70 - alloggiamento 48 A / R- T3 Flange (86x45mm dimensioni del foro misurata al centro)- Raffreddamento ad olio- Raffreddato ad acqua- Wastegate interna- Fino a 2 Bar- Per 400 CVSpecifiche: Turbo molto consigliato per i motori di piccola cilindrata , risponde da subito ed è capace di far raggiungere la velocità di punta in tempi breviAdatto per:- I motori da 1.3L a 2L- Ad esempio, Fiat Uno Turbo, Fiat Coupé 16v , Fiat Punto Gt ,G40, G60, 1.8T, 1.8 e 2L 8v o 16v, Opel C20Бензинова помпа: Bosch Part Number : 0580 254 044 300LКато примерно за да се спестят буталала,биелите,и болтовете може турбото да се смени с това:GARRETT GT2056 по малки инжектори и по малка помпа!но предвид другите разходи по добре е първия вариант!Виждаш ли примерно как се правят нещата първо план и после според него! Аз написах примерен сега напиши какъв е твоя и лесно с колеги ако си объркал някъде ще помогнем,не някой да ти го напише!Форума е да си помагаме не някой да върши работата на другия.Когато си зададеш въпроса коректно ще получиш и нужния отговор.П.П. Дано не си ме разбрал погрешно.
                uno turbo 1.3 i.e' 86
                renault 19 1.8 16v
                uaz 469 4.0 turbo
                renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                trabant 601 69'

                Коментар


                  #23
                  малиии токова мноооого тунинг части налято за една малка турбина нещо грам не ми се връзва
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    #24
                    WhitePower написа:
                    малиии токова мноооого тунинг части налято за една малка турбина нещо грам не ми се връзва
                    На мен ми се връзва перфектно 840 кг над 400 коня с буст по предавки /за да не стоим на едно място/и всичко това компактно в 1,3 мотор бързо развърташ се и лек,не е като да думниш 2 литра в коша на уното и да се чудиш как да го караш.А и караш ретро кола 85 година! и то топ модела което си е добре!сега такива части ако сожим на едно ево резултата ще е друг! но тук говорим за любов към марката и една кола!А и да не забравяме това са части и тунинг само по един двигател! не ми се пишеше и за окачване ходова,част и купе!а и съм му дал три варианта!оригинално уно турбо! -най безболезнено уно турбо с гарет 2056 - ще спести някой друг лев но и бая от конете!и най добрия вариант - варианта който съм описал с Т3 Whitepower : не ти ли харесва сетъпа който съм дал?
                    uno turbo 1.3 i.e' 86
                    renault 19 1.8 16v
                    uaz 469 4.0 turbo
                    renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                    trabant 601 69'

                    Коментар


                      #25
                      Честито!1.3 или 1.4? Ако електрониката е тотална леща може да имплантираш от пунто ГТ, вече има доста на части, има и доста такива проекти по мрежата Много е як уайд боди кита! И аз съм две ръце за чисто черна Успех!!!
                      тежък е животът лек...

                      Коментар


                        #26
                        jungleraver написа:
                        Честито!1.3 или 1.4? Ако електрониката е тотална леща може да имплантираш от пунто ГТ, вече има доста на части, има и доста такива проекти по мрежата Много е як уайд боди кита! И аз съм две ръце за чисто черна Успех!!!
                        Неможах да разбера искаш да кажещ че електрониката от Пунто ГТ става на Уно 1.3 турбо ???
                        Fiat Punto GT

                        Коментар


                          #27
                          bebito^^ за момента ще до карам на план да се запали колата , без да се отваря мотора .... копувам всичко ново което е нужно за да заработи тази кола , слагам бустконтролер и ще и дам налягане 1.4 бара . След това почван да се позанимавам с предницата каквото има за смяна И ако нещо се счупи се подменя с ново. Така мисля да действам с колата , иначе разбрах мисалта ти за ревизия на ретро кола
                          Fiat Punto GT

                          Коментар


                            #28
                            sen7ineL написа:
                            bebito^^ за момента ще до карам на план да се запали колата , без да се отваря мотора .... копувам всичко ново което е нужно за да заработи тази кола , слагам бустконтролер и ще и дам налягане 1.4 бара . След това почван да се позанимавам с предницата каквото има за смяна И ако нещо се счупи се подменя с ново. Така мисля да действам с колата , иначе разбрах мисалта ти за ревизия на ретро кола
                            перффектно значи си наясно какво правиш сподели с нас.турбо- параметри какви за 1.4 надув.инжектори какви?дебитомер - решение?електроника каква?аванс?и други пикантни неща.П.п. Аз ще наблюдавам да видим какви ще ги свършите.
                            uno turbo 1.3 i.e' 86
                            renault 19 1.8 16v
                            uaz 469 4.0 turbo
                            renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                            trabant 601 69'

                            Коментар


                              #29
                              Неможаха да разбера защо е нужно да сменям електроника и инжектори от 0.6 налягане на 1.4 ??? пунтото така беше направо от сток на 1.4 бара с заводска електроника и инжектори . Турбото е Гаррет модела него пише поне аз невидях никаде да има номер
                              Fiat Punto GT

                              Коментар


                                #30
                                наи лесно е да се видите двамата на 4 о4и да се разберете пите по една бира и така

                                Коментар

                                Working...
                                X