Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Уно Турбо - Sen7ineL

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    didich написа:
    Сега се поразрових и действително братушките дават времената си в мили, явно съм се заблудил, че се мерят на 1км, моя грешка Успех на колегата с проекта и скоро да почне да съска по улиците
    Призната грешка не е грешка!А за второто възможно е,но в заводския вариант.Иначе ще я счупи бая бързо!
    uno turbo 1.3 i.e' 86
    renault 19 1.8 16v
    uaz 469 4.0 turbo
    renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
    trabant 601 69'

    Коментар


      bebito^^^ написа:
      jungleraver написа:
      Нее има уно 1.3 с диаметър на буталото 86.4 мм, ход на буталото 55.5мм и работен обем 1302к.см. сигурен съм. Ти ми пишеш за ремонтните размери те са ясни.
      Е колко пъти да ти казвам ,че грешиш! Книгата за Уно турбо Аз съм я писъл да знаеш!Ето даните за колата и това са единствените за Мк1 /Заводски?Обема на двигателя е 1301cc 4 цилиндъра с по два клапана на цилиндър,един разпределителен вал разположен над клапаните!Ходът на буталата е 63.90мм а диаметъра винаги си е бил 80.5!!!Степента на сгъстяване е 8.00:1.Максималния въртящ момент е 147nm при 3200 оборота а конските сили са 107кс. при 5200 оборотаот 0-60 мили е 8.30 сек,а разтоянието 1 км го взема за 29.80сек.Четвърт миля - за 16.20.Драг коефицентът е 0.33 ако това ти говори нещо де!
      Така си е ти си я писал :D има такова уно, но то не е турбо, всъщност 80.5 се оказва единствения размер за SOHC турбо фиати. Ето виновника с грешното инфо http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_SOHC забележи там в таблицата Uno Turbo Mk I (specification B) И да, говори ми че всъщност не е толкова зле откъм аеродинамика въпреки квадратната визия.Sen7ineL, до къде стигна с това уно???
      тежък е животът лек...

      Коментар


        jungleraver написа:
        Така си е ти си я писал :D има такова уно, но то не е турбо, всъщност 80.5 се оказва единствения размер за SOHC турбо фиати.
        Аз ти казах по горе да не четеш из между редовете а на ред! Както и мерните единици не ги бъркай че са много в цял свят и все различни!
        jungleraver написа:
        Sen7ineL, до къде стигна с това уно???
        Да се сглоби даден мотор не е постижение,след това се вижда!За да ожънеш вятъра в косите си първо трябва да посееш знанията в мотора си. А за да накараш един архайчен мотор с 105 коня и то турбо да стане двойно повече определено ти трябват знания И ПАРИ!
        uno turbo 1.3 i.e' 86
        renault 19 1.8 16v
        uaz 469 4.0 turbo
        renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
        trabant 601 69'

        Коментар


          jungleraver написа:
          bebito^^^ написа:
          jungleraver написа:
          Нее има уно 1.3 с диаметър на буталото 86.4 мм, ход на буталото 55.5мм и работен обем 1302к.см. сигурен съм. Ти ми пишеш за ремонтните размери те са ясни.
          Е колко пъти да ти казвам ,че грешиш! Книгата за Уно турбо Аз съм я писъл да знаеш!Ето даните за колата и това са единствените за Мк1 /Заводски?Обема на двигателя е 1301cc 4 цилиндъра с по два клапана на цилиндър,един разпределителен вал разположен над клапаните!Ходът на буталата е 63.90мм а диаметъра винаги си е бил 80.5!!!Степента на сгъстяване е 8.00:1.Максималния въртящ момент е 147nm при 3200 оборота а конските сили са 107кс. при 5200 оборотаот 0-60 мили е 8.30 сек,а разтоянието 1 км го взема за 29.80сек.Четвърт миля - за 16.20.Драг коефицентът е 0.33 ако това ти говори нещо де!
          Така си е ти си я писал :D има такова уно, но то не е турбо, всъщност 80.5 се оказва единствения размер за SOHC турбо фиати. Ето виновника с грешното инфо http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_SOHC забележи там в таблицата Uno Turbo Mk I (specification B) И да, говори ми че всъщност не е толкова зле откъм аеродинамика въпреки квадратната визия.Sen7ineL, до къде стигна с това уно???
          Колата е сглобена , но неработи като хората , това си го коментирахме и с Орлинчо по телефона че просто с тази моята електроника , мазана , преправяна и наставяна няма как да пребъде това уно . Варянта ми е само един да слойа мега , в момента нямам финансова възможност за мега затова ще се помъча още малко с заводската електроника въпреки че и аз го знам няма да стане нищо. Остана само мегата да се монтира и настой и колата да се вкара пак в гаража да се монтира челек кулер и след това влиза за боя . Да се надяваме че всичко ще е наред . Но все пак е стара кола и никога незнаеш каде и какво ще те изненада Днес като си поирая с жиците ако има някво подобрение ще пиша да ви кажа
          Fiat Punto GT

          Коментар


            Първо монтирай каквото ще монтираш - кулер, дюзи и после настройвай мегата....като стигнеш до нея казвай да ти дам линкове, които ще са ти много полезни.
            тежък е животът лек...

            Коментар


              Утре ще я закарам при едни жичкаджий , който са много добри да видиме те какво ще кажат за колата дали ще я орпавят или ще преценят да слагат мега.... и дано вече заработи
              Fiat Punto GT

              Коментар


                jungleraver написа:
                Първо монтирай каквото ще монтираш - кулер, дюзи и после настройвай мегата....като стигнеш до нея казвай да ти дам линкове, които ще са ти много полезни.
                Ма ти да не си милиш че Тони ще я сложи мегата .....
                Power Under Pressure

                Коментар


                  Все по интересно става,ще следя темата с интерес. С голям размах се решават проблемите големи резултати ще се очакват.И като казах резултати всъшност какво се очаква колко коня? няма сетъп какво ще се слага и какво се очаква? и накравя на диното да се види повече ли е или по малко от това което е заложено в началото?
                  uno turbo 1.3 i.e' 86
                  renault 19 1.8 16v
                  uaz 469 4.0 turbo
                  renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                  trabant 601 69'

                  Коментар


                    WhitePower написа:
                    jungleraver написа:
                    Първо монтирай каквото ще монтираш - кулер, дюзи и после настройвай мегата....като стигнеш до нея казвай да ти дам линкове, които ще са ти много полезни.
                    Ма ти да не си милиш че Тони ще я сложи мегата .....
                    Не че няма да я сложа просто до Видин е много пут тука ако до 300 лв ми я направят тази електроника добре , ако ми каже повече от 300 лв. я карам в Видин !!
                    Fiat Punto GT

                    Коментар


                      тука за 300 лева и не виждам дори кой само ще ти я настрой , камо ли с монтажа
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        WhitePower написа:
                        тука за 300 лева и не виждам дори кой само ще ти я настрой , камо ли с монтажа
                        Там нещата се случват бързо лесно и ефтино ето колата е готова и вече ще се дава газ! пък ние по трудния начин Ама,че сме г...ци
                        uno turbo 1.3 i.e' 86
                        renault 19 1.8 16v
                        uaz 469 4.0 turbo
                        renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                        trabant 601 69'

                        Коментар


                          Казах че ще дам 300 лва да ми оправи паленето на моята си стоковата електроника , и да оправи проблема кадето недостига ток до едната диуза на 4-ти цилиндър. Нямах в предвид за 300 лв да ми сложи и настрои мега. Неси ме разбрал Орлинчо , мисля че 300 лв да оправи тези преблеми неса малко пари , но ще видиме какво ще излезне.Днес като минах оттам колата си седеше още отпред нея бяза почнали , каза до 2 седмици но щяли да я карат в сервиза , защото им било по удобно . Все пак те си преценяват какво ще правят аз искам да си я взема направена , ако могат и ако ме устойва цената
                          Fiat Punto GT

                          Коментар


                            За мене си луд човек ако дадеш пари колкото за мега за да ти заработи заводската ДОПОТОПНА електроника честно...не че мегата е кой знае какво ама пак е светлинни години напред като прецизност
                            тежък е животът лек...

                            Коментар


                              sen7ineL написа:
                              Казах че ще дам 300 лва да ми оправи паленето на моята си стоковата електроника , и да оправи проблема кадето недостига ток до едната диуза на 4-ти цилиндър. Нямах в предвид за 300 лв да ми сложи и настрои мега. Неси ме разбрал Орлинчо , мисля че 300 лв да оправи тези преблеми неса малко пари , но ще видиме какво ще излезне.Днес като минах оттам колата си седеше още отпред нея бяза почнали , каза до 2 седмици но щяли да я карат в сервиза , защото им било по удобно . Все пак те си преценяват какво ще правят аз искам да си я взема направена , ако могат и ако ме устойва цената
                              Тука колегата над мен е прав!Като за начало първо махни буксата на запалването и почисти и напръскай със спрей! След което свали жака на Еку-то и прегледай и него макар да е малко вероятно от него да е но все пак е на кофти място и не е свалян и гледан отдавна.Винаги се почва от най лесното към най трудното след като направиш тези проверки прегледай си масите!След това запали и виж какво се случва и дали е заработил 4 тия инжектор ако пак неработи!Сваляш и преглеждаш жака на инжектора и по обратния ред по кабелите като трябва ще сцепиш обвивката за да може да ги проследиш от лявата страна има един болт който ги обединява прегледай и там някой кабелна обувка да не се е отскубнала по кабелите трябва да стигнеш до контрола на инжекторите който е вътре!Смятам знаеш как се проверява!Това което ти казвам ще направи и човека на който ще я закараш.Само че по смело от теб.Ето ти схема на жака за екюто остава само да си ги провериш,незнам повече какво да дам,дал съм ти схеми на запалването дал съм ти схема на инжекциона сега ти давам и схема на жака за да видиш на кой пин какво трябва да има и да дава! тези схеми няма къде да ги намериш постарай се малко и ще видиш ,че стават нещата, П.П.На тоз етап мега не ти трябва.
                              uno turbo 1.3 i.e' 86
                              renault 19 1.8 16v
                              uaz 469 4.0 turbo
                              renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                              trabant 601 69'

                              Коментар


                                Благодаря ти , много ми помагаш но колата вече е при жичкаджийте и чакам да ми се обадят да кажат какъв е проблема и каква е цената
                                Fiat Punto GT

                                Коментар

                                Working...
                                X