Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Уно Турбо - Sen7ineL

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    [quote="bebito^^^"]
    sen7ineL написа:
    ,а не да питаш всички да ти казват едно и също а ти да правиш друго!
    за това можеш да бъдеш сигурен той просто така си работи сега като отвори ще види и че блока е зле , ще се пробва да я затвори с нови сегменти евентуално ...по начина по който подхожда няма да стане кола ама той си знае
    Power Under Pressure

    Коментар


      #62
      Хоппп .. грешка непозна , отворихме мотора и почваме всичко на ново и с нови части ! ... няма да се занимавам да си правя 2-ина работа само да отварям и да затварям !!
      Fiat Punto GT

      Коментар


        #63
        Whitepower написа:
        за това можеш да бъдеш сигурен той просто така си работи сега като отвори ще види и че блока е зле , ще се пробва да я затвори с нови сегменти евентуално ... по начина по който подхожда няма да стане кола ама той си знае
        Така е но нали за това сме за да си помагаме,да се надяваме ,че човек се учи от грешките и ще започне да се вслушва повече.
        sen7ineL написа:
        Хоппп .. грешка непозна , отворихме мотора и почваме всичко на ново и с нови части ! ... няма да се занимавам да си правя 2-ина работа само да отварям и да затварям !!
        Без снимки няма да стане колега намери с какво да снимаш,и дай инфо с което да може да помогнем!защото въпросите не трявба да ги задаваме нии и пак ние да си отговаряме!А ти да ги задаваш на нужното техническо ниво така ,че на нас да ни е удоволствие да споделим знанията си с теб.сега ще задам аз няколко въпроса да се надяваме ,че за на пред ти ще ги задавашСлед като свалихте главата какво открихте за цилиндъра с драстично по малката компресия? /клапани или сегменти/След като разглобихте блока в какво състояние бяха основни биелни (хубаво е снимки да има!)какво налягане държеше помпата?След сваляне на блока измерихте ли цилиндрите с микромер и какво показа той?След като отговориш на тези ще размишляваме АКО ИСКАШ ако не правете го както знаете!П.П. без снимки няма да стане!
        uno turbo 1.3 i.e' 86
        renault 19 1.8 16v
        uaz 469 4.0 turbo
        renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
        trabant 601 69'

        Коментар


          #64
          Буталата още несме ги извадили и нищо не е мерено , утре е цветница и няма да работиме по колата .... имам направени снимки утре ще гледам да ги кача . На първо четене се видя че клапаните са много нагорели , поръчахме днес нови , също така ми направи впечатление че разпределителния вал е тръгнал да се износва и ще търся друг. Бъренцата на пуловете са спукани а на някой им липсват парчета от тях. Поръчахме освен клапаните и буренца нови , направи ми и лошо впечатление че имаше не малак ръб в цилиндрите на буталата.Други ден като свалиме буталата ще ви кажа и там какво е състоянието и ще снимам. Утре след работа ще ви кача снимки на инсталацията и на днешната работа .....
          Fiat Punto GT

          Коментар


            #65
            така като гледам мамата си е ебало и ще хвърлиш една кофа парички в части за двигател с ебана електроника
            Power Under Pressure

            Коментар


              #66
              Няма ли да му е по евтино ако вземе някой запазен двигател от ГТ. Ще има ли проблем с лапите и захващането?
              https://www.cialispascherfr24.com/

              Коментар


                #67
                sen7ineL написа:
                Буталата още несме ги извадили и нищо не е мерено , утре е цветница и няма да работиме по колата .... имам направени снимки утре ще гледам да ги кача . На първо четене се видя че клапаните са много нагорели , поръчахме днес нови , също така ми направи впечатление че разпределителния вал е тръгнал да се износва и ще търся друг. Бъренцата на пуловете са спукани а на някой им липсват парчета от тях. Поръчахме освен клапаните и буренца нови , направи ми и лошо впечатление че имаше не малак ръб в цилиндрите на буталата.Други ден като свалиме буталата ще ви кажа и там какво е състоянието и ще снимам. Утре след работа ще ви кача снимки на инсталацията и на днешната работа .....
                поръчай водачи,и вложки другото си го поръчал дайте главата да япроверят да я надуят и един химичен анализ за да разбереш н акъде е главата,ако всико е ок по нея да сменят водачите да райбероват да напаснат новите клапани!сега говориш без стойности и приемаме че вала е за смяна без да знаем колко му е износването в цифри.Нека да направят главата и да я напаснат,а ти ще си запишеш в списъка за търсене един вал който ще излезе рано или късно!това по главата,а по блока след като дадеш стойности на цилиндрите ще видим какво ще го правим.П.П. и след като се направи двигателя /което като гледам няма да е съвсем скоро) ще си се кара с нейната електроника на заводското налягане!
                WhitePower написа:
                така като гледам мамата си е ебало и ще хвърлиш една кофа парички в части за двигател с ебана електроника
                То двигателя с електрониката са си отделни неща,нека да направи един читав двигател с заводски параметри и да покара една година.пък по нататака,ще си направи един сетъп ако има финансовата възможност!
                uno turbo 1.3 i.e' 86
                renault 19 1.8 16v
                uaz 469 4.0 turbo
                renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                trabant 601 69'

                Коментар


                  #68
                  Колегата по горе е прав , още повече като знам че има направи двигател с мега и плетени колектори и турбини за 1400 лева , просто се чудя що се занимава с този , като парите който ще метне са повече за да влезе в час а така ще има направо мотор , електроника - мега плетен колектор турбина , инжектори и ......
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    #69
                    WhitePower написа:
                    Колегата по горе е прав , още повече като знам че има направи двигател с мега и плетени колектори и турбини за 1400 лева , просто се чудя що се занимава с този , като парите който ще метне са повече за да влезе в час а така ще има направо мотор , електроника - мега плетен колектор турбина , инжектори и ......
                    Заради удоволствието да създадеш нещо свое с частица от теб самия!А и 1.3 мотора е по добрия от 1.4http://www.sportingfiatsclub.com/models/uno/uno.aspИ как си представяш ти да сложиш на твойто пунто плетени колектори мега и после да продадеш двигателя за 1400 лв ако е така защо не му го продадеш :D И двамата знаем,че ако има такава оферта то има нещо гнило в нея и то в голяма доза П.П. и що обявата и седи още - http://www.cars.bg/u636854
                    uno turbo 1.3 i.e' 86
                    renault 19 1.8 16v
                    uaz 469 4.0 turbo
                    renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                    trabant 601 69'

                    Коментар


                      #70
                      Двигателя не е моя ,а и мойто пунто не се продава на кой да е а и цената му е точно толкова колкото аз определя Има такава оферта и тя е от на Иво Пунтотоза кое колко е добре няма да спорим , кое носи новече на бой и за кое има части аз само му опитвам да му спестя мъките , но той сам си решава знам какво е да създадеш и да отгледаш машина
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        #71
                        Дават ми такъв мотор + скорости инсталация мега и всичко мерен на дино 204 хп за 1000 лв.. некакси нереални цени сега да кача снимки да видите състоянието :DТова незнам какво е ??? Вижте само как е направил стария собственик колектора ...Загледайте се тук в 4-тата гурбива от ляво на дясно .... Това са засега , ще снимам пак и ще показвам
                        Fiat Punto GT

                        Коментар


                          #72
                          Beby^^ загледаи се и в 4-ти цилиндър буталото как е влажно , като му сипах масло да оплатни през свещите и показа компресия 8,5 а без масло 4
                          Fiat Punto GT

                          Коментар


                            #73
                            Тука простотията е хвърляна с лопатата в двигателния отсег! Но ще те обнадеждя няма нищо не поправимо с мерак и пари разбира се.Там където питаш това какво е -това е автоматичния смукач който другия му край влиза в смукателя от дясната страна.Горе така наречения ТПС което при уното е положение на газта в няколко режима,нарочно ли е откачен на симката?По снимките не може да се определи положението на вала трябва да се измери,както и на цилиндрите свалете блока ,измерете и вижте какво е износването на цилиндрите,вижте основни биелни за да се види дали да се търси друг блок.Да се надяваме,че твоя блок ще отговаря на изискванията,Аз също търсих блок,моя имаше пукнатина между водните магистрали от не източена вода и оставен на произвола през зимата,но това е друг въпрос!След като се види твоя блок или намери блок който да отговаря на нужните условия ще поръчаш основни биелни и сегменти!За плетения колектор какво да кажа,първо е бил с фланец за Т2 после върху него е заварен оригиналния фланец за IHI-то после са заварени болтове и пристегната тази с която си! Като няма и допълнителна опора да носи тежеста,за заварките няма да коментирам,до колкото знам ICI прави колектори професионално може да изкаже професионално мнение
                            uno turbo 1.3 i.e' 86
                            renault 19 1.8 16v
                            uaz 469 4.0 turbo
                            renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                            trabant 601 69'

                            Коментар


                              #74
                              WhitePower написа:
                              Двигателя не е моя ,а и мойто пунто не се продава на кой да е а и цената му е точно толкова колкото аз определя Има такава оферта и тя е от на Иво Пунтотоза кое колко е добре няма да спорим , кое носи новече на бой и за кое има части аз само му опитвам да му спестя мъките , но той сам си решава знам какво е да създадеш и да отгледаш машина
                              Аз знам ,че не е твоя давам пример,че един направен двигател и подържан дори и без мега не би струвал тези пари.Както ти няма да си дадеш твоя,така и аз моя и много други.Не познавам въпросния Иво и не искам да коментирам защо той го дава за толкова и дали има нещо!А няма нищо по хубаво да съзададеш сам една машина и да си я караш,друг е въпроса,че не на всеки се отдава
                              uno turbo 1.3 i.e' 86
                              renault 19 1.8 16v
                              uaz 469 4.0 turbo
                              renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                              trabant 601 69'

                              Коментар


                                #75
                                Този датчик за който говориш му е откъсната буксата затова е откачен трябва да се купи друга букса и да се върже. Затова го искоментирах че просто си трябва цяла електроника. Ще измериме всичко и ще ти кажа какво е полужението...
                                Fiat Punto GT

                                Коментар

                                Working...
                                X