За това питах , на 1,4 съм сигурен че става, за 1.3 не съм търсил но предполагам че пак става. Над бар ще трябват инжектори според мен а и дебитомера може да се натегне някъде до там. Иначе с електроника от гт или мега става нещо съвсем друго.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Уно Турбо - Sen7ineL
Collapse
X
-
sen7ineL написа:Неможаха да разбера защо е нужно да сменям електроника и инжектори от 0.6 налягане на 1.4 ??? пунтото така беше направо от сток на 1.4 бара с заводска електроника и инжектори . Турбото е Гаррет модела него пише поне аз невидях никаде да има номерPower Under Pressure
Коментар
-
В крайна сметка неможел и да си я сглобя и да си я карам стово ??? ... въпреки че турбото е друго ще го оставя така стига и аз да успея да я накарам да запали . Но Орлински както знаеш иам много по сериозен проблем с маслената магистрала ... за момента нито ми е до турбини нито до дали ще въви нито дали ще прекъсва . В краина сметка оправи ли се всичко запали ли колата , намерил съм човек за Мега 2 с монтаж и инсталация , ще му я закарам да я направи и така ....Fiat Punto GT
Коментар
-
bebito^^^ написа:На мен ми се връзва перфектно 840 кг над 400 коня с буст по предавки /за да не стоим на едно място/и всичко това компактно в 1,3 мотор
Коментар
-
Правилно се насочваш към мега трябва само мап сензор и темп вх въздух, другото остава сток. При ел от гт филма е дебел, става но е мн работа, трябват дори колелата и ремъка, вс датчици, ЕКУ, инжектори, окабеляване, фазов датчик, бобина комутатор абе всичко. Сток електрониката ти може да доставя достатъчно гориво само до 0.9 при това със стоковото турбце така че не си прави експерименти да не стане БАУ. Иначе според мен турбото което си избрал е добро по размер.тежък е животът лек...
Коментар
-
Мегата нея и мисля още сечудя как да оправиме резбата. Сведохме го до 3-и варянта ... Минаване на по голяма резба , затапване на дупката и дупчене блока наново но тука несе знае дали няма да даде фира блока или да го сваля и да го нося да му заварят щуцер за маркуч и да се сложи маркуч с скоба. Според вас кое ще е най - безболезнено :DFiat Punto GT
Коментар
-
sen7ineL написа:Мегата нея и мисля още сечудя как да оправиме резбата. Сведохме го до 3-и варянта ... Минаване на по голяма резба , затапване на дупката и дупчене блока наново но тука несе знае дали няма да даде фира блока или да го сваля и да го нося да му заварят щуцер за маркуч и да се сложи маркуч с скоба. Според вас кое ще е най - безболезнено :Duno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
sen7ineL написа:Не не не вече няма да се откажа от фиат с турбо ..... ще си го карам , мисля да сваля блока и да напражя по голяма резба ... "uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
Нелушам много много и да кажа че оправихме проблема без да сваляме блока ... просто се сложи прожинка за резба и системата заспа !!! оправихме и този проблем . Сглобихме я и се оказа че гориво стига до клапана преди диузите но до там . Оправихме проблема с клапана и стана така че бензин стига до диузите но невпръсква в цилиндрите , след дълги размисли и страсти се оказа че няма ток до диузите . Впръскахме гориво в цилиндрите и колата запали на 6 + , остана да се отсрани проблема с тока до диузите и колата е по пътишата . След това се почна подмяна на свички кабелни обувки кабели по цялата инсталация и навръзване както му е работата, а не нахфърляно като на прасе. Надявам се до сряда че тогава ще съм в сервиза вече да сме оправили и тока на диузите и колата да сработи.Утре колегата ще качи генерацията и челния кулер , нови маншони на каретата и ново масло в мотора и скоростите . Съжелявам че така гадно се получава но ще се опитам да намеря фотоапарат да снимам и да качвам снимки , защото замомента нямам с какво !!Fiat Punto GT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар