Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Уно Турбо - Sen7ineL

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    sen7ineL написа:
    Регулатора съм го махнал сложил съм нов с монометър , за диузите и филтърчетата ще ги сменя. Само ми кажи това нормално ли е , колата като я запаля прави го регулатора 4 бара налягане , след като забали и докато работи спада налягането и стига до 1 бар и след това почва да се тормози и да тръгва да гасне .. ?? Идеи може ли да е от филтърчетата който спомена ти ???
    Изпъллни по горе описаното от мен смени и двата филтъра за инжекторите също писах! след това като запалиш виж дали държи постоянно налягане и ако всичко е наред махни китаеца! и сложи оригиналния не ти трябват 4 бар налягане на горивото защото ще си сток!След като свалиш старите филтри ги разрежи и виж какво има задължително задния!П.П Моля те пиши малко по четливо,че понякога ми е трудно да разбирам какво искаш да кажеш!
    uno turbo 1.3 i.e' 86
    renault 19 1.8 16v
    uaz 469 4.0 turbo
    renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
    trabant 601 69'

    Коментар


      Пиша от различни компове , и езика е различен ... съжелявам за което. Ще сменя филтрите и ще ти кажа само ми кажи за стокова какво налягане трябва да прави помпата и аз съм с 310 цц диузи и турбо от 325 тдс .... май нее много стоково :Х
      Fiat Punto GT

      Коментар


        sen7ineL написа:
        Пиша от различни компове , и езика е различен ... съжелявам за което. Ще сменя филтрите и ще ти кажа само ми кажи за стокова какво налягане трябва да прави помпата и аз съм с 310 цц диузи и турбо от 325 тдс .... май нее много стоково :Х
        Стоковото налягане ти е 0.6 на толкова ще настроиш и тази!Ще си сложиш оригиналните инжектори най добре! налягането е 3 бар-а на горивото то си го пише на оригиналния клапан.Ако спазиш по горните работи може да си караш с заводската електроника пре спокойно което е и целта ти,а за по нататака има вереме!
        uno turbo 1.3 i.e' 86
        renault 19 1.8 16v
        uaz 469 4.0 turbo
        renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
        trabant 601 69'

        Коментар


          bebito^^^ написа:
          sen7ineL написа:
          Пиша от различни компове , и езика е различен ... съжелявам за което. Ще сменя филтрите и ще ти кажа само ми кажи за стокова какво налягане трябва да прави помпата и аз съм с 310 цц диузи и турбо от 325 тдс .... май нее много стоково :Х
          Стоковото налягане ти е 0.6 на толкова ще настроиш и тази!Ще си сложиш оригиналните инжектори най добре! налягането е 3 бар-а на горивото то си го пише на оригиналния клапан.Ако спазиш по горните работи може да си караш с заводската електроника пре спокойно което е и целта ти,а за по нататака има вереме!
          Е ако вече работи събирай за мега така и така имаш турбина и дюзи трябват ти жици и два сензора - MAP-налягане в колектора и IAT-температура вх въздух, bebito^^^ те натиска за сток ама дали има смисъл тепърва да сменяш вече налични части...не мисля че има. Налягането на горивото може да ти бъде казано само ако тръгне колата и се мерят смеси с широколентовата щото на заводското налягане с тия дюзи двойно по-големи ще я удавиш не ами след едно кръгче ще се чудиш защо нивото на маслото е минало максимума. Ако все пак държиш на заводската електроника след като заработи колата г-д нормално ТРЯБВА да намериш широколентова сонда, да прочетеш поне 20 пъти постовете на toshko в темата на bebito^^^ , за да разбереш как се настройва дебитомера и чрез неговата настройка и налягането на горивото да докараш поне нормални смеси и в буст и в преходни режими...поне така няма да скапеш мотора от мн бедна или богата смес, а аванса как ще настроиш - или дино или онроуд с логове на ускорението.
          тежък е животът лек...

          Коментар


            jungleraver написа:
            bebito^^^ написа:
            sen7ineL написа:
            Пиша от различни компове , и езика е различен ... съжелявам за което. Ще сменя филтрите и ще ти кажа само ми кажи за стокова какво налягане трябва да прави помпата и аз съм с 310 цц диузи и турбо от 325 тдс .... май нее много стоково :Х
            Стоковото налягане ти е 0.6 на толкова ще настроиш и тази!Ще си сложиш оригиналните инжектори най добре! налягането е 3 бар-а на горивото то си го пише на оригиналния клапан.Ако спазиш по горните работи може да си караш с заводската електроника пре спокойно което е и целта ти,а за по нататака има вереме!
            Е ако вече работи събирай за мега така и така имаш турбина и дюзи трябват ти жици и два сензора - MAP-налягане в колектора и IAT-температура вх въздух, bebito^^^ те натиска за сток ама дали има смисъл тепърва да сменяш вече налични части...не мисля че има. Налягането на горивото може да ти бъде казано само ако тръгне колата и се мерят смеси с широколентовата щото на заводското налягане с тия дюзи двойно по-големи ще я удавиш не ами след едно кръгче ще се чудиш защо нивото на маслото е минало максимума. Ако все пак държиш на заводската електроника след като заработи колата г-д нормално ТРЯБВА да намериш широколентова сонда, да прочетеш поне 20 пъти постовете на toshko в темата на bebito^^^ , за да разбереш как се настройва дебитомера и чрез неговата настройка и налягането на горивото да докараш поне нормални смеси и в буст и в преходни режими...поне така няма да скапеш мотора от мн бедна или богата смес, а аванса как ще настроиш - или дино или онроуд с логове на ускорението.
            Не му пълни главата с сложни и неразбираеми неща,виждаш в темата че нито не познава колата нито има идея как да си я тунингова малко от малко сам! Нито пък ще иде в някой от големите тунинг центрове да каже правете,че там нали ще остави шапка с пари!Това което го карам е да я направи сток и ако послуша няма да я счупи и после да иде за скрап! Колата трябва да я направи,сток и след това да седне и да чете и да види всеки един възел в таз кола къде е.След това ще си вземе широколентова сонда за да не окоти мотора и тогава ще си сложи по големите инжектори ще си завърти малко дебитомера и без меги ще си докара един надув от 0.8-0.9 което за тези си му пари е най доброто! Но това е много по нататъка,в таз кола има много недосмислици,и години са разваяли преди да са надградили! п.п.Дядо казваше преди да развалиш нещо,построй нещо!Пример. Вчера си сложих новия регулатор на турбосмарт с глицеринов манометър и какво установих че когато той показва 4 бар другия чешкия вътре в купето показва някъде 3,7-8 и ако нямах широко лентова сонда с която да си направя смесите ами чаках на някой да ми каже направи го на 4 бар и ще е наред ето ти едно грешно настройване! Така че човека не е за тунинг! А за това да си възтанови колата да работи нормално!
            uno turbo 1.3 i.e' 86
            renault 19 1.8 16v
            uaz 469 4.0 turbo
            renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
            trabant 601 69'

            Коментар


              Всичко е въпрос на лично мнение, аз например не мисля, че е по-добре да даде пари за сток турбо с изпускател, инжектори и каквото още е заменено (демек колкото за една мега) при положение че има вече налични, и то с по-добри параметри?И колата ще трябва да се настройва дори и ако направи всичко сток, още в предния пост съм го казал.
              тежък е животът лек...

              Коментар


                jungleraver написа:
                Всичко е въпрос на лично мнение, аз например не мисля, че е по-добре да даде пари за сток турбо с изпускател, инжектори и каквото още е заменено (демек колкото за една мега) при положение че има вече налични, и то с по-добри параметри?И колата ще трябва да се настройва дори и ако направи всичко сток, още в предния пост съм го казал.
                Някъде да съм писъл да слага сток турбо! и как определи че тоя изпускател събран с лопатата е по хубав от неговия?за инжекторите по добре е с неговите от колкото да сваля дебита на тези.И тез меги как ги размятате се едно маслото си сменил на колата страшна работа Аз как нямам значи 300 лева да си сложа мега и да ми я настроят на мойта кола тцтц. Не ми се спори! казвам на човека какво да направи за да му върви колата поне 1 година и през това време ако ще преави нещо то се прави план и се събира всичко на едно място и след това на веднъж се прави! А за тунинг на таз кола сме говорили написал съм му и сетъп вече дали на някой му стиска да го прави от финасова гледна точка или не си е друг въпрос!Мен финансивите измерения на мойта кола не ме интересуват но това си е моя гледна точка! А собственика на колата пита ли го колко пари е готов да даде 2-3-5- 10 хил? за къв тунинг говорим въобще?П.П.Не се заяждам,но всеки пише сложи тука една мега тука едни инжектори и колата е бомба,за това е и докарана в това положение както тази кола так аи мнгоо други.
                uno turbo 1.3 i.e' 86
                renault 19 1.8 16v
                uaz 469 4.0 turbo
                renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                trabant 601 69'

                Коментар


                  В днешно време няма кой да искара много пари на куп за да я направи от веднъж. Права си я лека по лека отделям си пари от заплата затова и става бавно....Купих филтрите горивните смених ги , колата пак непали , смених диузата която казаха че е изгоряла , колата пак непали.Накрая свалих свещите и се оказаха СУХИ... Извод е че идва бензин до диузите но неслиза по цилиндрите. А най-странното е че има ток до диузите .... утре съм говорил с друг (УШ) добър жичкаджия да я погледне и да каже дали ще може да я навърже както си е била от завода..... Ако не тези дни званя на момчето от Видин и му я карам за мега , защото немога да се разправям вече с глупости.....
                  Fiat Punto GT

                  Коментар


                    така е лесно няма просто ти трябва точния човек за да стане ама не си попаднал маи.щте стане споко само

                    Коментар


                      sen7ineL написа:
                      В днешно време няма кой да искара много пари на куп за да я направи от веднъж. Права си я лека по лека отделям си пари от заплата затова и става бавно....Купих филтрите горивните смених ги , колата пак непали , смених диузата която казаха че е изгоряла , колата пак непали.Накрая свалих свещите и се оказаха СУХИ... Извод е че идва бензин до диузите но неслиза по цилиндрите. А най-странното е че има ток до диузите .... утре съм говорил с друг (УШ) добър жичкаджия да я погледне и да каже дали ще може да я навърже както си е била от завода..... Ако не тези дни званя на момчето от Видин и му я карам за мега , защото немога да се разправям вече с глупости.....
                      Щом си сменил филтрите,и бензин идва до инжекторите,а т ене пускат ти каза,че не са оригиналните гледа ли ги ниско омни ли са високо омни ли са какви са ?Нямаш ли оригиналните да ги сложиш,колата за сега не е готова за големи (няма измислен сетъп и така на татака)След като я накараш да мокри цилиндрите прегледай всички свещи имат ли искра! Задния филтър смени ли го между помпата и резервоара!Като дадеш на контакт чува ли се да сработва помпата за малко за да дигне налягането?като развиеш гайката на маркуча който влиза от дясната страна на рейката и дадеш на контакт трябва да има гориво!И по спокойно от нерви файда няма! пиши стъпка по стъпка като ти пиша какво си направил и ще излезе къде е проблема.
                      uno turbo 1.3 i.e' 86
                      renault 19 1.8 16v
                      uaz 469 4.0 turbo
                      renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                      trabant 601 69'

                      Коментар


                        Като дам на контакт помпата се чува и прави налягане 4 бараСмених и филтърчето при бензиновата помпа отдолуИнжекторите са високоомни , сложих и стоови същата работаИма искра на всичките свещи това първо проверихИнтересно е как има бензин до диузите , има ток , работят диузите а него поска до цилиндрите :Х
                        Fiat Punto GT

                        Коментар


                          sen7ineL написа:
                          Като дам на контакт помпата се чува и прави налягане 4 бараСмених и филтърчето при бензиновата помпа отдолуИнжекторите са високоомни , сложих и стоови същата работаИма искра на всичките свещи това първо проверихИнтересно е как има бензин до диузите , има ток , работят диузите а него поска до цилиндрите :Х
                          Значи ако работят инжекторите няма как да не го пуска в цилиндъра! и съответно да мокри свеща.щом като дадеш на контакт ти се чува помпата то значи релето то работи добре!аз те съветвам следваща стъпка да свалиш рейката с инжекторите мъркуча си е дълъг до отстрани калника и да върти някой за да видиш инжекторите дали пускат! Така със сигурност ще знаеш дали всички работят.виж и разпрашаването дали им е горе доло еднакво да не излезе че някой пикаят като детенце в 3 ти клас като направиш това пиши пак да го отметнем и него.
                          uno turbo 1.3 i.e' 86
                          renault 19 1.8 16v
                          uaz 469 4.0 turbo
                          renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                          trabant 601 69'

                          Коментар


                            Аз чакам за отговор да видим какво става с колата,а ти си решил да я продаваш!Явно колегите излязаха прави,че нищо няма да направиш!
                            uno turbo 1.3 i.e' 86
                            renault 19 1.8 16v
                            uaz 469 4.0 turbo
                            renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                            trabant 601 69'

                            Коментар


                              bebito^^^ написа:
                              Аз чакам за отговор да видим какво става с колата,а ти си решил да я продаваш!Явно колегите излязаха прави,че нищо няма да направиш!
                              бъркаш се колега .... с счупена ръка съм и затова несъм писал понеже докато неми мине немога да работя по колата.Относно мненията на всички в форума , купих още ено уно турбо , което е без дросел но всичко си е стоково по него. Стоковото ИХИ , стоковата електроника , стоковите си клапани и диузи. И сега от 2-те ще направя една , ще гледам да кача снимки да видие и другата ламя П.П - Нека който каквото иска да коментира по мой адрес ...
                              Fiat Punto GT

                              Коментар


                                Какво стана с тва уно?
                                Sedicivalvole (Racing Rosso)now
                                GTV 2.0 (612 A)now
                                E60 530D now.. hate it big time :D
                                Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
                                Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex

                                Коментар

                                Working...
                                X