Тази събота по предаването "возила" по дискавъри гледах как на една кола и сложиха турбото в задната част на генерацията, "поради липса на място в двигателния отсек" Като помисля малко за негативите май само по големия лаг от 5-6 метрови тръби назад-напред за студената част, друго не се сещам. Та би ми било интересно да подискутираме това нещо тук. Потърсих из нета дали е качено някъде филмчето, но не можах да го намеря. Даже ми се вижда голям плюс това, че няма да се нагрява много самото турбо и с по дългите тръби, може би няма да има нужда от интеркулер. ...Едит> то в такъв случай въздушния филтър може да е в багажника и да има само една тръба за студената част Интересно как ще му се отрази конденза, който несъмнено ще е в повече в тая част на генерацията. Тея от дискавъри дали не ни взимат за балъци
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нестандартно разполагане на турбокомпресор
Collapse
X
-
Не знам нищо по въпросът ти, но тук изглежда много яко!http://vbox7.com/play:3eab38f7FIAT tempra 1.6
Коментар
-
Joro написа:Същото изпълнение беше, само че тек турбо. Чудя се дали това не е алтернатива за бюджетно подсилване, примерно, на легендарния иноишес и подобни атмосферки:PШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
В края на генерацията няма да е толкова горещо като отпред. На тоя лексус на клипа май резервоара му беше в багажниа. Тук ма нещо по темата: http://ststurbo.com/
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар