Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изработка на Оригинална Бас Каса

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Изработка на Оригинална Бас Каса

    Използвам тема от Алфа Форума и ще я систематизирам и поставя тук :Първото нещо , което трябва да направим е да хванем формата на гърба на буфера , от което до голяма степен зависи и крайният резултат и външен вид на буфера. За целта аз използвах фолио за печене (колкото по-дебело намерите толкова по-добре) , широко хартиено тиксо и ремонтен комплект Novol Plus 710 (Комплекта се състои от полиестерна смола, втвърдител и стъкломат 0.25м2.Образуваният от него пластик притежава голяма механична здравина и е предназначен за запълване на значителни загуби на материал (например - при корозия), за укрепване и фиксиране на метални, а също така и на пласмасови повърхности. Може да се използва върху: желязо; алуминий; двукомпонентни акрилни основи; дървени повърхности; полиестерни ламинати.Да не се използва върху реактивен грунд, еднокомпонентни акрилни и нитроцелулозни продукти.След втвърдяване маже да с шлифова ипокрива с всеки един от присъстващите на пазара полиестерни китове до получаването на необходимата гладка повърхност. ) Това са характеристиките на комлекта.Както се вижда от снимките първо се работи с фолиото , като се стремим да добием максимално добре формите и същевременно да се получи достатъчен като дебелина слой фолио , за да подобрим здравината и с цел да не омажем всичко в багажника започваме да лепим с хартиеното тиксо като притискаме плътно навсякъде за да не останат кухини след това. Идва ред и на нанасянето на смолата , тук трябва да се работи бързо след като забърката втвърдителя със смолата нанасяте слой върху тиксото , после стъкломат и така процедурата се повтаря докато не прецените , че имате достатъчно твърда кора за да извадите от багажника. Аз израсходвах 3 комплекта 710 , и отделно стъкломат и смола със втвърдител на същата фирма , но в по големи разфасовки (съветвам ви да сторите това още в началото).Предупреждавам ви , че смолата не е никак приятна на мирис и не е препоръчително да се вдишва затова си вземете маска.За по бързото стягане на формата аз използвах сешоар и след като това стана внимателно я извадих от багажника....
    Прикачени файлове
    Шофирай разумно, на пътя не си сам.
    Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
    Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
    Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

    #2
    още снимки
    Прикачени файлове
    Шофирай разумно, на пътя не си сам.
    Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
    Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
    Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

    Коментар


      #3
      ...след като достатъчно пъти повторих процедурата със смолата и стъкломата , дойде време за рамката оформяща предната част на буфера . За изработката на рамката използвах дървени летви около 4х2 см. (такива имах по ръка) , но мисля че се получи добре.Закрепих рамката със хартиено тиксо към получената за гръб форма и пак процедурата стъкломат-смола.Не жалете материал !!!!
      Прикачени файлове
      Шофирай разумно, на пътя не си сам.
      Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
      Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
      Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

      Коментар


        #4
        Колега, не забравяй че ще береш ядове лятото с багажа на благоверната за морето. За отпред предполагам ще ползваш фазел или плесиглас
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Вече имах достатъчхо масивна и здрава форма за да я пробвам в колата.Идва ред и на другите участници в проектаBody 950 и Body 930Последователноста е 950 - 930 и така докато свърши материала.
          Прикачени файлове
          Шофирай разумно, на пътя не си сам.
          Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
          Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
          Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

          Коментар


            #6
            Оставете го да изсъхне добре , ако всичко е наред трябва да имате перфектно уплатнено корито , на което най-лесно е да измерите обема , като го напълните с вода!!Ако прокапе някъде , маркирайте си местата на течовете и след като изсъхне започва работата с кита и шкурката , докато не получим гладка форма без ненужни ръбове и неравности.За лицевата страна на буфера използвах MDF 2см. като предварително го изкроих и пробих дупката за говорителя (тук е хубаво да пробиете и дупка за фазоинвертора , а не като мен след това )Да спомена , че преди монтиране на лицето е и момента да се прекара и кабел за говорителя , като се замаже хубаво за да не дрънчи след това.Преди окончателното поставяне на лицето аз налепих тънък дунапрен (белите хора слагат Dynamat).Ако е дошъл моментът за лицето , първо слагаме достатъчно силикон и започваме монтирането със винтовете за дърво , аз слагах през около 6-7 см. , след като силикона стегне , ако има някъде показал се такъв го отстраняваме и замазваме отново с кит фугата м/у задната част и лицето , после шкурене и имаме почти готова кутия.
            Прикачени файлове
            Шофирай разумно, на пътя не си сам.
            Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
            Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
            Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

            Коментар


              #7
              а мен тази част от изработката беше най-приятна (тапицирането)Мокетът , който използвах купих от Домко , като дебелината му и цветът са максимално близко до този в багажника.Тук няма какво да обяснявам кроене му е майката и да има достатъчно бираИзползвах моментно лепило на Henkel.
              Прикачени файлове
              Шофирай разумно, на пътя не си сам.
              Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
              Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
              Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

              Коментар


                #8
                още снимки
                Прикачени файлове
                Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                Коментар


                  #9
                  Сложихме басрефлектора и ето как стои в колатаКлик
                  както казах по горе темата е Копирана от Алфа Форума Бас касата е направена и монтирана в Алфа 147 но техниката може да се използва и за други коли
                  Прикачени файлове
                  Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                  Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                  Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                  Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                  Коментар


                    #10
                    Поздравлемия за хубавата тема.

                    Коментар


                      #11
                      и моята е подобна, само че отливката е правена върху резервната гума, над суб-а има решетка която позволява да се товари като нормален багажник17-та и 18-та снимкиhttp://www.aval-bg.com/galeria/car-a...ugi-instalacii

                      Коментар


                        #12
                        Много добре е станало наистина, със здраве да ти лумка в колата
                        Fiat Bravo hGt 20V VIS !!!
                        EIBACH SPORT SPRINGS!

                        Коментар


                          #13
                          Поздравления много добре е станала.А като теглиш чертата на кави пари стъпва това удоволствие.
                          Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                          И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                          .

                          Коментар


                            #14
                            Браво, мн добре е станало.От къде си купувал материалите, че скоро ще ми трябват и на мен смоли?

                            Коментар


                              #15
                              Аиде някои запознат поне с цената на епоксидната смола и стъклената хартия да даде инфо за това по колко пари вървят.
                              Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                              И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                              .

                              Коментар

                              Working...
                              X