Използвам тема от Алфа Форума и ще я систематизирам и поставя тук :Първото нещо , което трябва да направим е да хванем формата на гърба на буфера , от което до голяма степен зависи и крайният резултат и външен вид на буфера. За целта аз използвах фолио за печене (колкото по-дебело намерите толкова по-добре) , широко хартиено тиксо и ремонтен комплект Novol Plus 710 (Комплекта се състои от полиестерна смола, втвърдител и стъкломат 0.25м2.Образуваният от него пластик притежава голяма механична здравина и е предназначен за запълване на значителни загуби на материал (например - при корозия), за укрепване и фиксиране на метални, а също така и на пласмасови повърхности. Може да се използва върху: желязо; алуминий; двукомпонентни акрилни основи; дървени повърхности; полиестерни ламинати.Да не се използва върху реактивен грунд, еднокомпонентни акрилни и нитроцелулозни продукти.След втвърдяване маже да с шлифова ипокрива с всеки един от присъстващите на пазара полиестерни китове до получаването на необходимата гладка повърхност. ) Това са характеристиките на комлекта.Както се вижда от снимките първо се работи с фолиото , като се стремим да добием максимално добре формите и същевременно да се получи достатъчен като дебелина слой фолио , за да подобрим здравината и с цел да не омажем всичко в багажника започваме да лепим с хартиеното тиксо като притискаме плътно навсякъде за да не останат кухини след това. Идва ред и на нанасянето на смолата , тук трябва да се работи бързо след като забърката втвърдителя със смолата нанасяте слой върху тиксото , после стъкломат и така процедурата се повтаря докато не прецените , че имате достатъчно твърда кора за да извадите от багажника. Аз израсходвах 3 комплекта 710 , и отделно стъкломат и смола със втвърдител на същата фирма , но в по големи разфасовки (съветвам ви да сторите това още в началото).Предупреждавам ви , че смолата не е никак приятна на мирис и не е препоръчително да се вдишва затова си вземете маска.За по бързото стягане на формата аз използвах сешоар и след като това стана внимателно я извадих от багажника....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изработка на Оригинална Бас Каса
Collapse
X
-
Изработка на Оригинална Бас Каса
Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue BirdЕтикети: –
-
Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
-
...след като достатъчно пъти повторих процедурата със смолата и стъкломата , дойде време за рамката оформяща предната част на буфера . За изработката на рамката използвах дървени летви около 4х2 см. (такива имах по ръка) , но мисля че се получи добре.Закрепих рамката със хартиено тиксо към получената за гръб форма и пак процедурата стъкломат-смола.Не жалете материал !!!!Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Оставете го да изсъхне добре , ако всичко е наред трябва да имате перфектно уплатнено корито , на което най-лесно е да измерите обема , като го напълните с вода!!Ако прокапе някъде , маркирайте си местата на течовете и след като изсъхне започва работата с кита и шкурката , докато не получим гладка форма без ненужни ръбове и неравности.За лицевата страна на буфера използвах MDF 2см. като предварително го изкроих и пробих дупката за говорителя (тук е хубаво да пробиете и дупка за фазоинвертора , а не като мен след това )Да спомена , че преди монтиране на лицето е и момента да се прекара и кабел за говорителя , като се замаже хубаво за да не дрънчи след това.Преди окончателното поставяне на лицето аз налепих тънък дунапрен (белите хора слагат Dynamat).Ако е дошъл моментът за лицето , първо слагаме достатъчно силикон и започваме монтирането със винтовете за дърво , аз слагах през около 6-7 см. , след като силикона стегне , ако има някъде показал се такъв го отстраняваме и замазваме отново с кит фугата м/у задната част и лицето , после шкурене и имаме почти готова кутия.Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
а мен тази част от изработката беше най-приятна (тапицирането)Мокетът , който използвах купих от Домко , като дебелината му и цветът са максимално близко до този в багажника.Тук няма какво да обяснявам кроене му е майката и да има достатъчно бираИзползвах моментно лепило на Henkel.Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Сложихме басрефлектора и ето как стои в колатаКликкакто казах по горе темата е Копирана от Алфа Форума Бас касата е направена и монтирана в Алфа 147 но техниката може да се използва и за други колиШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
и моята е подобна, само че отливката е правена върху резервната гума, над суб-а има решетка която позволява да се товари като нормален багажник17-та и 18-та снимкиhttp://www.aval-bg.com/galeria/car-a...ugi-instalacii
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар