Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Олекотен Маховик Bravo HGT VIS

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    S_BANKOV написа:
    ГЕНЕРАЦИЯТА ОТ СУПРА стой ли на колата?До колкото си спомням беше казвал че има СИСТЕМА ЗА НИТРОГЕН, нея оставил ли я е?
    Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
    KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
    Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!

    Коментар


      #32
      Racer GT написа:
      S_BANKOV написа:
      ГЕНЕРАЦИЯТА ОТ СУПРА стой ли на колата?До колкото си спомням беше казвал че има СИСТЕМА ЗА НИТРОГЕН, нея оставил ли я е?
      Именно това имах предвид под УЖ знам кво има тая кола ама ....
      Fiat Bravo hGt 20V VIS !!!
      EIBACH SPORT SPRINGS!

      Коментар


        #33
        Racer GT, нали се сещаш че колата не съм я виждал но по думите на стария собственик и в обявата която беше пуснал имаше такива екстрието и линк към обявата от 2010http://forum.italauto-bg.net/viewtopic.php?f=22&t=4572&p=82157#p82157
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #34
          Не пише нищо за маховика
          O.E.Motorsport

          Коментар


            #35
            Много се извинявам на автора на темата за спама.Някой може ли да ми каже къде мога да си занеса цилиндровата глава за да ми направят по голяма горивна камера и да ми сложат по големи клапани?Ако знаете и цени ще е още по добре.

            Коментар


              #36
              Питай тук: http://www.hpsmotorsport.com/ Ако не могат, ще те насочат.Това което искаш се прави по друг начин по принцип. Камерата се увеличава с по-висока гарнитура, или с по-задълбани бутала. Главите обикновено са вкопани на макс. Става въпрос за многоклапановите. Даже и за по-големи клапани може да е проблем. Зависи за каква глава става въпрос, но най-често варианта е един и той е вкопаване на леглата на клапаните. Поне аз до толкова знам и съм виждал.
              O.E.Motorsport

              Коментар


                #37
                gituli написа:
                Ако знаете и цени ще е още по добре.
                В тва има доста ноу - хау, и ти гарантирам че цените ще те стреснат....
                Alfa 156 2.0 TS
                Alfa 156 20VTurbo
                Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                Locost TF1 3.0V6

                Коментар


                  #38
                  Мерси за линка колега.Значи става на въпрос за 8 клапанова едновалова гава.Моята глава е от кола с турбо,и искам да сложа атмосферна глава.Разликата между двете глави е само в горивната камера(на атмосферната е по малка)и клапаните.Искам да ми направят по голяма горивна камера и да ми сложат клапаните от турбо главата на атмосферната.

                  Коментар


                    #39
                    oem написа:
                    Не пише нищо за маховика
                    Написъл съм че освен обявата и по думите на предишния собственик, колата е доста направена, и не допускам това да го е пропуснал
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #40
                      Stanio_hGt написа:
                      Racer GT написа:
                      S_BANKOV написа:
                      ГЕНЕРАЦИЯТА ОТ СУПРА стой ли на колата?До колкото си спомням беше казвал че има СИСТЕМА ЗА НИТРОГЕН, нея оставил ли я е?
                      Именно това имах предвид под УЖ знам кво има тая кола ама ....
                      как ще знаеш при положение , че малкия ръсеше митове и градски легенди през седмица...
                      FIAT Bravo Club Plovdiv
                      Con Asistencia di Veloce

                      Коментар


                        #41
                        gituli написа:
                        Мерси за линка колега.Значи става на въпрос за 8 клапанова едновалова гава.Моята глава е от кола с турбо,и искам да сложа атмосферна глава.Разликата между двете глави е само в горивната камера(на атмосферната е по малка)и клапаните.Искам да ми направят по голяма горивна камера и да ми сложат клапаните от турбо главата на атмосферната.
                        Добре де не стана ясно колата ква е атмосверна или турбо?!
                        ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                        Коментар


                          #42
                          Колата е пунто гт.Искам да сложа атмосферна глава с клапани от гт.

                          Коментар


                            #43
                            gituli написа:
                            Колата е пунто гт.Искам да сложа атмосферна глава с клапани от гт.
                            издебняваш ако гониш некви десети от секундата ОК ама при твоята кола не виждам с тази малка торбина какво гониш
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              #44
                              Аз негоня нищо,но каръка мен яко.Проблема не е толкова в това,че клапаните са с 2мм.по малки на атмосферната глава,а в това,че горивната камера е по малка и колата много ще се згъсти.Няма нужда да ти обеснявам какво ще стане при 10,5:1 с буталата.

                              Коментар


                                #45
                                Колеги,успях да се свържа с една тунинг фирма,която може да ми олекоти маховика.Но тук идва проблема. От фирмата ми казаха,че максималното олекотяване е 20% от теглото и маховика не се дебалансира (т.е. няма няма нужда от баланс). Има ли истина в това или все пак да го балансирам.
                                Fiat Bravo hGt 20V VIS !!!
                                EIBACH SPORT SPRINGS!

                                Коментар

                                Working...
                                X