колата е фиат а само в тоя форум я няма темата,,,,,та реших да я пусна и тука .. накратко ще се опирам до колкото ми позволявакратка историйка ...отнчало колата беше с 2.0 16в 139 кончете с малко жокери падна на 15,22 на 400 мдоста добро време за атмосферка в този му вид станах 1 ви на италфест 2008 в лесновоhttp://vbox7.com/play:113451e8та колата вървеше добре но ми беше слабичка та имах няколко варианта дали да бъде атмосферка или да бъде турбаланка ... 2008 тъкмо навлизаха турбо колите и беше доста модерно да съскат
та се зарибих и се почна филма ..попаднах на обява в форума за мотор от една известна софийска алфа на лукан...та го взех и се почна мъката,,,,,,,http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos...авряхме мотора .. без ядове ...сложих кутия с шпер ,турбо полуоски карета.носачи, лост с жила,същевременно сложих билщайн б8 и айбах пружиниhttp://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot..._n.jpgтака известния на всички капов колектор(тогава сиг имаше най много 1 кола с такъв колектор)с дросел от косфорд с мпх то на него
взех му подобаваща турбинаhttp://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...скателя си остана стоковия... генерацията неръждавейка на 63мм с крайно гърнепочна се и нареждането на пътищата и поставяне на челен кулерhttp://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...pgсложих и добро разтоварващо клапанче и джанти 17 ки http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...почнаха са тогава и мъките с електрификацията ,,, след доста мъка взе че са получи ..и кочината запалиииии много радостно ми беше още си спомням къф кеф изпитвах ,,,,,,http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...иновата помпа обаче взе да и идва слаба,, та се направи съд плюс външна помпа http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot....jpgкарах колкото карах даже и време записах http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...213904_n.jpgи дойде момента на разруха за моята яка турбина
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot....jpgоказа се едно запушено маркучле за маслото на турбинчето,,,,лоша раота ,,,но ...след дълго мотане и чудене се сдобих с яка турбина и плетен колектортурбината от ево 6рс тме тд05хра16г6 10.5т с титаниева перкаhttp://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot....jpgнавря се с доста малки преправяния само по тънка перка на радиатора,,,,..сичко 6 вървеше доста с нея и в един момент пръдна бенз помпа .. та взех чистак бош 910 ка всичко добре обаче пръдна и съединителя и скоростната та чисто нова керамика без демпфери ( двойно усилен притискател и олекотен маховик) и пълен ребилд на кутията ,,, олекнах с една камара пари ,, но .. всичко добре но както си тествахме и оп светна лампата на маслото ,, последва моментално гасене на колата ,,айде на подемника картера доло и хопаа ,.. маслената помпа на парчета,,, айде нова помпа ....и пак в играта ,,, дойде и време за мапването за което закупих и по големи дюзи ,,, офф не помня колко кубика бяха вече но над 440 взехме и рег бенз регулатор вебер ,, и СПЕЦИАЛНИ БЛАГОДАРНОСТИ НА ИЦИ мапна колата перфектио на 1,5 1,6 баранаправо пощрякля колата ,,,,http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...записах и време на 400 метра но снимах само по слабото ,, да са е,,, иначе имаше и висока 12 ка
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...48_n.jpgима ощеее много но това е на кратко ако имате въпроси питайте
и да минавало ми е през акъла да е продам ,,,, но сърцето не ми го позволява .....
![Smile](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_smile.gif)
Коментар