Реших да пусна тема, така всеки ще си каже мнението за това което съм променил и ще даде идея или ще ме нахрани, че съм си развалил колата Та така:Като взех колата беше с оригиналните джанти и тасове -15"Имах и едни Alessio 15" джанти с гуми 195/50 (доста по ниски от предписаните за модела)Джантите бяха в укаяно състояние, шупнал алумина боята на 50% я няма. Та изтърках джантите боядисах ги с шприц кит и после с графит + няколко слоя лак.Сложих Би ксенон и диодни крушки с 38 диода на габаритите, също и смених тази вътре в купето с така с диоди.Взех си едни прожектори с лупи за монтаж във фара, тези дни като остане свободно време ще ги монтирам и ще сложа снимки.Исках да го Ремапна, но за момента няма кой в Българиа да ми направи качествен тунинг.Също ми се върти в главата да махна задното гърне(то е само едно) и се чудя какъв ще е звука без него и дали ще има положителен ефект за вървежа.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Grande Punto
Collapse
X
-
Незнам как да разделя снимките и текста така, че да излизат смесени затова ще пускам няколко отделни поста.Купих си скоростен лост абарт от пунто МК2 и педали СпаркоСъщо и спортен филтът K&NОблепих някои детайли с 3М карбоново фолиоБях решил да си купя други джанти за лятото 17" примерно. Но си харесах тези 18-ки МОМО Х1 и неможах да устоя.Гумите са 215/40 18 Готови са за боя мисля да ги правя бели като петолъчката е графитена и облепена с карбоново фолио :D Проблем ми е обаче таблото, както се вижда отварян е еърбега и седи ужасно грозно, на няколко места ни казаха че това неможе да се оправи само със смяна на таблото. Някой ако ме посъветва къде могат да ми го възстановят ще е чудесно.Озвучението също съм го подобрил.Само че нямам снимки.Направих си суббуфера по размерите на багажника (към 60 литра ефективен обем) и говорителя е Kicker S10L5 захранвам го с усилвател Hifonics BXI 1610D 1600W RMS 1Ohm 1200W RMS 2Ohm реално говорителя е към 400 вата и като се увлека редовно размирисвам говорителя.Плеъра ми беше ALpine 9855 с Айпод контрол и си вързвах Iphona като флашка и с настройките на плеъра системата звучи страхотно.В момента съм с Pioneer DVD 6600 сега си поръчах кабел за телефона и ще си пускам клиповете от него, чакам си и камерата за задно виждане http://www.ebay.com/itm/Special-AUDI...ht_3030wt_1270
-
glupaka написа:Браво колега!!!Колата с тези джанти кърти И с алесиото пак е много арна !! Браво за ентусиазма
Коментар
-
Scorpion_BV написа:Една налудничава идея за таблото... защо не пробваш да го облепиш с карбоново фолио...Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
С 18-ките наистина вади страхотна стойка.С карбоновото фолио добре е станало,но според мен трябва да спеш до тук с него.Достатъчно е.Pioneer-а няма да го коментирам.Чудесен избор.На първите ти джанти гумите ми направиха впечатление.Поиграй си с интериора,но не прекалявай.Според мен по оптиката не трябва да добавяш нищо.Колата и без надути брони си има спортен полъх.Можи би,ако затъмниш малко задните стъкла ще е добре.Това са само съвети и мой лични виждания.Екстра ти е колата.Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
Taблото го пробвах с карбон НЕ СТАВА. С кожа ще стане ама трябва да го разглобя цялато( не че е проблем ама на пролет) Задните стъкла ще ги затъмня но и тях като се стопли времето, че в тоя студ не ми се излиза от нас даже.Скоростния лост нали е метален и направо ми залепва ръката за него (ужас :D )Иначе МАРАНГОНИ-то е боклук. На пролет ще го изтъркам на Калояново и готово.Купих си и едни лупи от колега от Алфа Ромео форума Ето такива http://www.ebay.com/itm/2x-HID-BI-xe...134wt_1037че ме дразни как светят фаровете (с Bi-xenon Hi/LOW съм ама не ме кефи)
Коментар
-
Моя ксенон, преди да започне да гори, светеше да си е*е мамата, но аз вече не бих сложил ксенон на рефлекторен фар никога.В тоя ред на мисли, може ли да споделиш повече за лупите?Разлепва ли се фара, че иначе няма как да се монтират?Реже ли се нещо по оригиналния рефлектор?Лупата ли е къси/дълги?Може и на ЛС И един въпрос по повод твоята кола - с тия 18-ки как си влачи карантиите?Моята със 17-ки мисля, че се мъчи, а какво остава за по-големи П.П.Чип има кой да ти направи и то качествен - Петко, Бобо, още един, още двама...
Коментар
-
Започвам от зад напред.За чип ми отказа единия от изброените, Digitaltuning също не се справиха. И в този ред на мисли осъзнах, че където и да ида хората ще се учат на моя мотор и какъв е смисъла от наливане на почти 4- цифрена сума в нещо с неясен резултат... Поне на този етап.За джантите естествено, разлика спрямо 15-ките има и то не в това, че тези са 18 ами в това, че са доста по тежки и по-широки от оригиналните. (външния диаметър е почти същия)Усеща се разлика на всяка предавка (исках да компенсирам това с рамап но можеби догодина )Най-добре вървеше с нископрофилни 15-ки и като сложих оригиналните гуми с железните джанти за зимата и се спъна. Относно фаровете, ами рефлекторите ми изгоряха от ксенона, интересно, че изгоря и над гъбаритните крушки които са диодни и то доста стабилно.Предполагам калпав рефлектор, защото съм заглеждал други грандета без ксенон и на тях също се забелязва въпросното опушване Иначе лупите се монтират след като се разлепи фара (предната прозрачна част и задната черна ) и двете части се разделят. Тогава лупата се мушка от пред и от зад с една гайка се стяга на Н4 цокъла (поне така пише в инструкцията не било нужно рязане и т.н.) което ще го видя като почна манипулацията (за целта имам няколко резервни фара но ми се искаше да бракуфам тези оригиналните с изгорелите рефлектори ама не фаравете не се свалят толкова лесно и ще отложа малко манипулациата. Лупата е с пластинка с електромагнитче, което ще рече че е една и за къси и за дълги.По форумите пишат, че фара се сваля като се махне бронята обаче все си мисля, че винта долния може да се развие през капачето в под калника за смяна на крушката на мигача. Ама това още не съм го проверил.
Коментар
-
И аз знам, че бронята се сваля - не съм пробвал, но навсякъде по чужди форуми го описват по този начин На мен единия фар също ми се опуши, след смяната по гаранция на изгоряла ксенонова крушка - явно ми дадоха някакъв ментак без UV филтър и рефлектора се скапа.После ми изгоря баласт и направо разкарах ксенона Явно монтажа на лупите ще е по сложен начин, но поне няма да е по гадния начин с рязането, което все пак е задоволително решение.Виждал ли си как превключва тази лупа на къси-дълги? Клипче или на живо?А и най-важното - каква е цената на лупите? Може и на ЛС И аз имах предвит точно това, че 17 цоловите джанти са по-тежки, а хем мойта кола е малко по-мощна (95к.с.) и пак си се усеща разлика до 15 цоловите.П.П.Предполагам, че ремапа ти го е отказал Петко... и да ти кажа, може би наистина е за добро
Коментар
-
Kuku написа:И аз знам, че бронята се сваля - не съм пробвал, но навсякъде по чужди форуми го описват по този начин На мен единия фар също ми се опуши, след смяната по гаранция на изгоряла ксенонова крушка - явно ми дадоха някакъв ментак без UV филтър и рефлектора се скапа.После ми изгоря баласт и направо разкарах ксенона Явно монтажа на лупите ще е по сложен начин, но поне няма да е по гадния начин с рязането, което все пак е задоволително решение.Виждал ли си как превключва тази лупа на къси-дълги? Клипче или на живо?А и най-важното - каква е цената на лупите? Може и на ЛС И аз имах предвит точно това, че 17 цоловите джанти са по-тежки, а хем мойта кола е малко по-мощна (95к.с.) и пак си се усеща разлика до 15 цоловите.П.П.Предполагам, че ремапа ти го е отказал Петко... и да ти кажа, може би наистина е за добро
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар