Става дума по точно за взаимозаменяемост на носачите. Знам че на купето задния мост е с 4 см по широк от на мареята, въпроса ми е дали тази разлика идва от носачите или от моста. Идеята е да не си играя да свалям целия мост а да сменя само носачите, поне ще се оборудвам и с дискове отзад Някой играл ли си е да сверява от къде идва раликата ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за заден мост
Collapse
X
-
Това е добре. Някакви пречки мога ли да очаквам при смяна на носачите с други за дадения мост в смисъл нещо да не пасва - реактивна щанги, мъркучи (тва последното май не е проблем, кой знае какъв - ще има стъкмистика....)Едит: Сега погледнах в ЕПЕР, торсионните щанги ги дават еднакви при двете купе/марея. Монтират се два чешита различни по каталожни номера и на двете, може би различаващи се в дебелината на щангата.
Коментар
-
VET написа:Моста на Купето е по-широк от този при типо, темпра, но си мисля че е еднакъв с този при браво, брава и мареа.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Колите с предно са винаги малко по-широки отпред. Разликата при купето идва от носачите, като всеки е изнесен с около 2 см ~ 4 см общо. До колкто знам обаче и при мареа носачите са същите. Стабилизиращата щанга трябва да е по-дебела при купето, но това май зависи от големината на мотора. Мерил съм разстоянието от основа до основа (т.е. без главини и планките на супортите) и е точно 1430m - 143 см. Стабилизиращата щанга е 21 мм.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар