Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Типо 1.4i.e. към 1.8 16V към 2.0 16VT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Типо 1.4i.e. към 1.8 16V към 2.0 16VT

    Мисля, че вече стана точното време да пусна и аз моите мъки онлайн достояние Да се похваля от тази нощ вече се сдобих и с еку и окабяване от фиат купе, както и мап 250кпа, благодарение на xXx . На дневен ред стои въпроса ще устиска ли някакъв стоков или заводски усилен съединител на 350тина кончета на предно или да не си правя някакви такива илюзии Утре се надявам да отделя време да накача някоя друга снимка и да нахвърля основните ми идеи за развитие и неизвестните пред мен, които не са никак малко :D
    '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
    '97 Coupe 16VT 262WHP+

    #2
    За стоков съеденител, атмосферен, забрави за тези коне. Мареята дето е има няма 180 коня, като превключа от 2 на трета в обороти като е надула турбината, ако не успее да превърти гуми и го усещам че изтърва, а е от ланча тема турбо - някъде с 5-10 мм по голям диаметър от стоковия на 2/16в. Така че се замисли за нещо по сериозно.
    https://www.cialispascherfr24.com/

    Коментар


      #3
      Една Керамика добре ще му дойде И браво за проекта чакам да видя и твоя какъв звяр ще излезне и Успех
      Fabbrica Italiana Automobili Torino
      F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
      F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
      F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

      Коментар


        #4
        Тъй и тъй пазаруваш от колегата хХх договорете се и за керамиката,той има.......ако не я е продал вече де
        Italfan

        Коментар


          #5
          Говоря за стоков от 20V турбо примерно За атмосверен не се и говори
          '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
          '97 Coupe 16VT 262WHP+

          Коментар


            #6
            Айдеее и тоз изтрещя А чиститу за проектчиту За стоков съединител от турбо просто ЗАБРАВИ.Минеш ли 300 коня ти трябва керамика и усилен притискател,т.е. двудиафрагмов.Ако не вярваш на мене питай Ици,той ще ти каже какво ти трябва.Иначе успех с проекта и дано да нямаш главоблъсканици,че не са приятни
            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

            Коментар


              #7
              За начало чакам 3 месеца кованите бутала ремонтен размер 85мм и сгъстяване 8, защото главата е шлайфана 0.3, снощи ми говореше за 9.0 сгъстяване/чак сега се светнах кво му поръчах и кво ми говори ама няма лошо.../ ... та дефакто не знам дали ще дойде и Висеко от Ачо ноу лимит пърформънс Ямбул , превел съм му капаро 600 лв преди адски много време имам и ордер някъде в нас... Добре ли е развитието... Биелите К1 ми дойдоха през друг канал за 6-7 дни в България на митница... Купил съм двигател от Браво 1.9Д 60кс заради коляновия вал, но от няколко месеца още не съм го прибрал да видя какво съм си купил, двигателя изглежда на реални 150-60тина хиляди км, лагерите бяха перфектни но си иска мерене... Къде ще ми препоръчате да шлайфам блока за да не ми серат на проекта някои неопитни шлайфистчета ...
              '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
              '97 Coupe 16VT 262WHP+

              Коментар


                #8
                Ееее,аз говоря от тука нататък бре остъй го тоз карък в миналата година.За буталата ти знам,тука един човек чака колкото тебе биели и накрая му върнаха парите,поръчани от същото място,не мога да разбера как се прави така бизнес .... Този мотор от браво 1,9Д какво общо има със стария мотор 1,9ТД? Защото ако няма,и вала не става за нищо.Блок го прати във фирма З&Г - http://zig.bg/,ще ти проверят и тунела на коляновия вал и така.Няма да намериш по-добри в източната част на БГ.Ние лично носихме един блок там и останахме изумени.За ся туй :D
                Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                Коментар


                  #9
                  Стария мотор е Голям късмет... :D Имам вече и соленоид за турбото, което още нямам, търся си и дюзички и регулатор бензинов
                  '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                  '97 Coupe 16VT 262WHP+

                  Коментар


                    #10
                    А да ся включа и аз! Успех пожелавам и гладко развитие на намеренията! Тоз човек дет му върнаха парите ся май ш"ся обзаведе с ремонтни "Висеко"вци и "Н" биели "Игъл"...... Ни щях ги ама ма изнудиха Приятелю, турбо имаш ве! Утре щи тръгне За дюзите ще питам, като пущаме утре турбаланата и щи ся обадя! Един съвет и от мен-керамика ако ще си купуваш - в никакъв случай китайски плочки! Аз се сдобих с "Миба" - плочки и нитове на съвсем приемлива стойност от 203 лв.Там нагоре беше обещал и фотки пък не пущаш!Бай Иване, несериозен куриер си ти :D
                    ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                    Коментар


                      #11
                      Не съм си в нас, нямам снимки на лапнитопеца Търся си нещо готово за слагане, какви пари трябва да си приготвя, можете ли да ме посъветвате нещо ?
                      '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                      '97 Coupe 16VT 262WHP+

                      Коментар


                        #12
                        S.W.A.T. написа:
                        Не съм си в нас, нямам снимки на лапнитопеца Търся си нещо готово за слагане, какви пари трябва да си приготвя, можете ли да ме посъветвате нещо ?
                        Адвенчър кар или карс - Варна в "Тунинг - бг" им има телефони, работи! 280 лв е там феродовия диск - готов накован с неясно какви плочки и нитове и 560 лв усилен притискател! Иначе излиза по-ефинджос да си го наковеш сам с такива "Миби" поне са марка. И ако ще бъдеш само на предно мисля, че неа ти требе усилен притискател. Те просто многото коне и нютони се трансформират в пушилка от предните гуми, която пушилка разтоварва тъй да ся каже амбреажа
                        ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                        Коментар


                          #13
                          RASTIL написа:
                          Бай Иване, несериозен куриер си ти :D
                          Ееее,не работя у еконт ся,ти ко искаш,да абя служебна нафта само Стояне,човека за съединителя е Ники от Адвенчър Кар,намира се във Варна,в пърформънс форума си има тема и координати за контакт.Моя съвет е да си вземеш цял диск с демпферни пружини(щото има и без),по стара информация цената е около 360лв,ще ти прикача и снимка да видиш как изглежда.За притискателя според мене Ици да ти "изфабрикува" един двудиафрагмен че да знайш чи ша устиска яката раута,т.е. кат ши е гарга да е рошава
                          Прикачени файлове
                          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                          Коментар


                            #14
                            още един в кюпа аз да взема да разпродавам докато има ентусиасти
                            alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

                            Коментар


                              #15
                              Съединителя го избистрихме явно, на следващата заплата ще е той, че фотосинтезата не е за мен Какво имаш за продаване
                              '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                              '97 Coupe 16VT 262WHP+

                              Коментар

                              Working...
                              X