ето още снимки,главата не е пилена само са полирани всмукателните и изпускателни отверстия препаснати клапани и сменени гумички ,гарнитура на главата пайен,баланс валовете мисля да не се зацепват 6те ги фиксирам неподвижни,дюзите са си стандартни от 2,0 8в -240сс,засега и компютъра с които ще се кара също е от този мотор,впрочем някои знае ли дали има огромна разлика между този и този на 2,0 16в.
Трябва да и сложиш дюзи от 2.0 16в и такова ЕКУ , с дюзите от 8в и ЕКУ 8в ще обеднява много във високите и няма да е добре.Също трябва да прибереш ЕКУ-то вътре в салона на сухо, там в коша има много влага че и вода, не е водозащитено.А относно всм. колектор, наистина е удобен, при Делта Интеграле и Типо 1.8 16в се слага Трябвало е да се направят врязове за всм. клапани в буталата, сега просто ти се разминават на някоя и друга десета, ще се подчукнат като почнеш да го вкарваш в обороти и ще се изкривят.Врязове поне 1.5мм трябват за да е сигурно.
Аз се чудя изпускателния колектор от какво е? Щото не е оригиналния на седиì..да не е алфов?
Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
изпускателния е от типо 1,8 16в но е срязан малко по надолу от средата на тръбите понеже закъснях и от вторични му бяха видели сметката, веждите ще са си метални едно цяло с калника , а не стъклопластови
Коментар