Колеги, за какво олекотяване става въпрос че ми стана доста интересно... Аз сега сменям скорости и имам достъп до маховика, та дали мога и аз нещо такова да измайсторя на Бравата?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Олекотяване на маховик на Fiat Bravo
Collapse
X
-
Относно отрязаните пръсти на краката това важи за ладите, при нас вероятността е по скоро да станем евнуси.Това за олукотяването е добра идея, да колата върви повече, по леко и е обаче ако кварталния стругар и пусне някоя друга стружка има голяма опасност да се саморазруши от кенетичната енергия и представете си 5-6 кила въртящи като циркуляр какво могат да направят, аз съм виждал срязан двигател.маховиак се олекотява но и после задължително се балансира , а да и ще ти трябва и друг съединители по често ще го сменяшАз карам с олекотен маховик, обаче съм и с олкотени ролки, вала ми е различен, буталата и те, съединитела ми е малко по странен и те така. ако това ти е ежедневната кола не се чуди къде са си похарчиш парите.- Тава е личен съвет, няма да стане много по бързаКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Относно отрязаните пръсти на краката това важи за ладите, при нас вероятността е по скоро да станем евнуси.Това за олукотяването е добра идея, да колата върви повече, по леко и е обаче ако кварталния стругар и пусне някоя друга стружка има голяма опасност да се саморазруши от кенетичната енергия и представете си 5-6 кила въртящи като циркуляр какво могат да направят, аз съм виждал срязан двигател.маховиак се олекотява но и после задължително се балансира , а да и ще ти трябва и друг съединители по често ще го сменяшАз карам с олекотен маховик, обаче съм и с олкотени ролки, вала ми е различен, буталата и те, съединитела ми е малко по странен и те така. ако това ти е ежедневната кола не се чуди къде са си похарчиш парите.- Тава е личен съвет, няма да стане много по бързаТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
uBaHoBB написа:Това ме притеснява - човек, който да го балансира.Стругар съм намерил и е добър, моят маховик няма да му е първия.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
RASTIL написа:Що по-често ще сменя съединителя? Що му е и друг съединител? На теб кои "ролки" са ти олекотени! Ква връзка имат буталата с маховика и кво му е по-странно на твоя съединител? На тез въпроси, ако имаш наистина смислени отговори и аз бих се вслушал в "личния ти съвет"Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Щото няма да спреш само с маховика, следват генерации, окачване, филтри, бла бла бла и в един момент сядаш в друга кола подобна на твоята и си викаш е колко е конфортна, а твоята става на лагерница бърза ама...Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
И ти си прав да!Ако имам пари без да се замисля ще сменя окачването, ще сложа чип, генерация и филтър и т.н.Но точно защото разполагам с малко средства искам да бутна нещо мъничко.И с оглед на финансовото си положение в най-добрия случай ще спра с маховик, генерация и евентуално чип, но едва ли ще стигнат парите за всичко това.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Щото няма да спреш само с маховика, следват генерации, окачване, филтри, бла бла бла и в един момент сядаш в друга кола подобна на твоята и си викаш е колко е конфортна, а твоята става на лагерница бърза ама...ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
http://www.hotwheels.com.sg/156%20lighten%20crank.htm за това става дума, не вярвай на графиките ЛЪЖАТКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар