Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Олекотяване на маховик на Fiat Bravo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колеги, за какво олекотяване става въпрос че ми стана доста интересно... Аз сега сменям скорости и имам достъп до маховика, та дали мога и аз нещо такова да измайсторя на Бравата?

    Коментар


      #17
      Колега, става дума за олекотяване на маховика с някое и друго кило, но за целта е необходим добър стругар
      Renault Modus 1.2 16v 2006
      Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

      Коментар


        #18
        А той лесно ли се сваля? Тук при нас има добри стругари и ми стана много интересно и аз да го направя туй.

        Коментар


          #19
          Относно отрязаните пръсти на краката това важи за ладите, при нас вероятността е по скоро да станем евнуси.Това за олукотяването е добра идея, да колата върви повече, по леко и е обаче ако кварталния стругар и пусне някоя друга стружка има голяма опасност да се саморазруши от кенетичната енергия и представете си 5-6 кила въртящи като циркуляр какво могат да направят, аз съм виждал срязан двигател.маховиак се олекотява но и после задължително се балансира , а да и ще ти трябва и друг съединители по често ще го сменяшАз карам с олекотен маховик, обаче съм и с олкотени ролки, вала ми е различен, буталата и те, съединитела ми е малко по странен и те така. ако това ти е ежедневната кола не се чуди къде са си похарчиш парите.- Тава е личен съвет, няма да стане много по бърза
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #20
            Това ме притеснява - човек, който да го балансира.Стругар съм намерил и е добър, моят маховик няма да му е първия.
            Renault Modus 1.2 16v 2006
            Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

            Коментар


              #21
              S_BANKOV написа:
              Относно отрязаните пръсти на краката това важи за ладите, при нас вероятността е по скоро да станем евнуси.Това за олукотяването е добра идея, да колата върви повече, по леко и е обаче ако кварталния стругар и пусне някоя друга стружка има голяма опасност да се саморазруши от кенетичната енергия и представете си 5-6 кила въртящи като циркуляр какво могат да направят, аз съм виждал срязан двигател.маховиак се олекотява но и после задължително се балансира , а да и ще ти трябва и друг съединители по често ще го сменяшАз карам с олекотен маховик, обаче съм и с олкотени ролки, вала ми е различен, буталата и те, съединитела ми е малко по странен и те така. ако това ти е ежедневната кола не се чуди къде са си похарчиш парите.- Тава е личен съвет, няма да стане много по бърза
              Що по-често ще сменя съединителя? Що му е и друг съединител? На теб кои "ролки" са ти олекотени! Ква връзка имат буталата с маховика и кво му е по-странно на твоя съединител? На тез въпроси, ако имаш наистина смислени отговори и аз бих се вслушал в "личния ти съвет"
              ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

              Коментар


                #22
                uBaHoBB написа:
                Това ме притеснява - човек, който да го балансира.Стругар съм намерил и е добър, моят маховик няма да му е първия.
                В универсала се слага материал с необходимите размери и се стърже дорник, на който да влезе плътно маховика, все едно е на кол. вал. Фиксира се, натиска се с подвижното седло и се стърже. Така се избягва балансирането, макар че си има начин и за него.Изпробвано още преди 25 години.
                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                Коментар


                  #23
                  RASTIL написа:
                  Що по-често ще сменя съединителя? Що му е и друг съединител? На теб кои "ролки" са ти олекотени! Ква връзка имат буталата с маховика и кво му е по-странно на твоя съединител? На тез въпроси, ако имаш наистина смислени отговори и аз бих се вслушал в "личния ти съвет"
                  Нали знаеш как се олекотява маховика намалява се дебелината му в някой случяй с около 7- 8 ммЕ керамичен ми е съединителя, а идеята на хвалбата ми бе да налея малко разум на младежа ако това му е ежедневната кола да не я превръща в нищо за което да съжалява после.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #24
                    Да ежедневната ми кола е, но защо да съжалявам
                    Renault Modus 1.2 16v 2006
                    Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

                    Коментар


                      #25
                      Щото няма да спреш само с маховика, следват генерации, окачване, филтри, бла бла бла и в един момент сядаш в друга кола подобна на твоята и си викаш е колко е конфортна, а твоята става на лагерница бърза ама...
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #26
                        И ти си прав да!Ако имам пари без да се замисля ще сменя окачването, ще сложа чип, генерация и филтър и т.н.Но точно защото разполагам с малко средства искам да бутна нещо мъничко.И с оглед на финансовото си положение в най-добрия случай ще спра с маховик, генерация и евентуално чип, но едва ли ще стигнат парите за всичко това.
                        Renault Modus 1.2 16v 2006
                        Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

                        Коментар


                          #27
                          S_BANKOV написа:
                          Щото няма да спреш само с маховика, следват генерации, окачване, филтри, бла бла бла и в един момент сядаш в друга кола подобна на твоята и си викаш е колко е конфортна, а твоята става на лагерница бърза ама...
                          Добре де, олекотен маховик, генерация и фиртър колко ще му скокнат конете на това Браво Да скокнат, да скокнат колко чи скокнат..... От 103 ще стане 110-15. И що му е тогаз окачване?!? Щото толкоз бързо става, че оригиналното окачване вече не се справя - така ли И кво значи "генерация" ?!? За да се оптимизира генерацията и да се помогне на таз кола не е задължително генерацията да се модне с права тръба на Ф 90 мм.... И кво и е тогава неконфортното на една такава кола ....например с оптимизиран интейк, с махнат катализатор и правопоточни заглушители и хубаво крайно задно гърне, със сандартното си окачване?Към автора на темата, ако е по силите ти и ти се занимава направи е тез неща дет съм ти ги писал по-горе .... това общо взето е най- ефтиния и безобиден начин да помогнеш на колата си за още малко вървеж!Към колегата S Bankov - аз знам как се олекотява маховик, ама кат гледам кви ги пишеш..... не съм сигурен ти дали "знайш"! Не знам обаче кои ролки са ти олекотили - питах те в предния си пост - не ми каза! Пак питам сега - кви са тез "олекотени ролки" Ако е арна идеята и аз да олекотя мойте...ролки
                          ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                          Коментар


                            #28
                            Едно време на спортните лади, барабар с маховици, биели, к.валове олекотяваха зъбните колела на ангренажа като ги престъргваха на едноредови и слагаха верига с един ред, малко по-усилена от велосипедна такава. Ама на ангренажни ролки за ремък не виждам какво може да се улекоти...
                            https://www.cialispascherfr24.com/

                            Коментар


                              #29
                              http://www.hotwheels.com.sg/156%20lighten%20crank.htm за това става дума, не вярвай на графиките ЛЪЖАТ
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар


                                #30
                                Ужас.... Колко ли коня съм вдигнал с махането на зъбите на търкалото за баланцните валове :
                                Прикачени файлове
                                https://www.cialispascherfr24.com/

                                Коментар

                                Working...
                                X