Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Олекотяване на маховик на Fiat Bravo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Олекотяване на маховик на Fiat Bravo

    Здравейте колеги и весела Коледа!Моето автомобилче - Браво 1.6, 103 к.с., 97-ма година си е напълно сток.Въпреки това си понавървява доста.От много време се чудя какво да направя по него - нещо с по-малко средства, но все пак да има някакъв ефект.Сетих се за маховика.Та..бихте ли ми посочили какви са предимствата и недостатъците на олекотяването на маховика, какви пари излиза долу-горе и какъв ще бъде ефектът.
    Renault Modus 1.2 16v 2006
    Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

    #2
    Предимства има, но има и недостатъци, още повече за твоята безопасност.Като цяло, каквото и да правиш по нея няма да търгне да върви кой знае колко повече.Имам Браво 20V, едно от нещата който съм правил е толно това и ефект определено има

    Коментар


      #3
      Добре, но би ли ми посочил недостатъците какви са.Аз се сещам само за предимства, но като всяко 1 нещо съм сигурен, че има и недостатъци, а и щом не е олекотен от завода значи не е препоръчително да се олекотява.Но все пак какви са недостатъците?
      Renault Modus 1.2 16v 2006
      Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

      Коментар


        #4
        Маховика, задържа в себе си кинетична енергия, колкото е по-лек толкова по-малко и натоварването към двигателя по разни баири се увеличава Губят ти се Nm
        '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
        '97 Coupe 16VT 262WHP+

        Коментар


          #5
          прост закон на физиката повече маса повече кинетична енергия,ама като е по-лек по-бързо се развърта и така,знам че празният ход не е мн стабилен след такава интервенция.
          F.I.A.T-fix it again tomorrow xaxaxaxa

          Коментар


            #6
            E той няма да го направи 2-3 кила та да му бяга празния ход! На байри ще натискаш малко повече газта, но пък мотора става по рязък.Принципно има повече идея в олекотяването на маховика, ако се олекотява цялото купе.
            ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
            // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

            Коментар


              #7
              Тва за байрите е доста преескпонирано, предполагам не се иска висше за да се разбере че по байра всеки от вас ще тичка по леко с 5 кила на гърба, отколкото с 15.......реално погледнато ако от равна местност карате с 100 и стоков маховик от 8 кила, и заизкачвате байр, на края на байра ако не отнемате газта(това е важно условие) скороста ви ще е спаднала с 5 кмч да речем......ако правите същото само че с 4 кила маховик, скороста накрая ще ви е спаднала с 9 кмч да речем......щото маховика има неква инерция......но това ако не подавате газ......Ако в началото на байра подадете газ до дупка, на върха ще сте по бързо с олекотения маховик, щото двигателя ще се развърти по бързо......Елементарна физика.....
              Alfa 156 2.0 TS
              Alfa 156 20VTurbo
              Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
              Locost TF1 3.0V6

              Коментар


                #8
                Май започвам да се разубеждавам..
                Renault Modus 1.2 16v 2006
                Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

                Коментар


                  #9
                  закво да се отказваш,мен ако ми се занимаваше 100% бих го олекотил
                  F.I.A.T-fix it again tomorrow xaxaxaxa

                  Коментар


                    #10
                    Не знам.Не познавам и човек, който би ми свършил тая работа, но наистина да си разбира от работата.Страх ме е да ходя по майстори.Последно лятото като ходих за смяна на радиатора на парното, не я бяха обезвъздушили като хората.На другия ден пътувах към Габрово и стана голям филм.Стигнах Габрово, а стрелката на температурата не е стигнала и средата.Спирам и като започна да излиза пушек от капака, включи перка...хората се чудят какъв е тоя кошник.Отварям капака, гледам антифриза кипи и излиза, а стрелката на температурата пак под средата.Кво и стана на тая кола не искаше да запали, че я чаках 1 час да изстине и да запали.Та после си я обезвъздуших сам.И как да си поверя колата на някого за такава сериозна процедура, като хората не могат 1 кола да ти обезвъздушат...
                    Renault Modus 1.2 16v 2006
                    Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

                    Коментар


                      #11
                      Тая процедура може да ти я направи стругар. Maховика трябва да се центрира добре на струга и да се вземе равномерно материал в окръжност за да не се налага да се прави баланс после, че е много скъпо.
                      ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                      // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                      Коментар


                        #12
                        И ако го направи гаражния стругар,как ще ти обясни после че ти липсва част от крака?това е сложен процес и това което евентуално ще постигнеш ще е с много голявм риск за безопасноста ти.Да не говорим каква е хамалогия да се сваля и качва после маховика.Определено това е последното за което трябва да се хванеш,за да ти понавървя колицата.

                        Коментар


                          #13
                          willow75bg написа:
                          И ако го направи гаражния стругар,как ще ти обясни после че ти липсва част от крака?това е сложен процес и това което евентуално ще постигнеш ще е с много голявм риск за безопасноста ти.Да не говорим каква е хамалогия да се сваля и качва после маховика.Определено това е последното за което трябва да се хванеш,за да ти понавървя колицата.
                          При кадърно отнемане на струг, вероятноста да се разлети маховика е нищожна, обикновенно тия дето се олекотяват с дупкане се разпадат, тъй като и структурата им се охлабва.......ако е неравномерно изпилен на струг най - лошото което може да стане е да му заминат по бързо лагерите, и във високите да има вибрации.....
                          Alfa 156 2.0 TS
                          Alfa 156 20VTurbo
                          Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                          Locost TF1 3.0V6

                          Коментар


                            #14
                            ФЕРАРИСТ написа:
                            willow75bg написа:
                            И ако го направи гаражния стругар,как ще ти обясни после че ти липсва част от крака?това е сложен процес и това което евентуално ще постигнеш ще е с много голявм риск за безопасноста ти.Да не говорим каква е хамалогия да се сваля и качва после маховика.Определено това е последното за което трябва да се хванеш,за да ти понавървя колицата.
                            При кадърно отнемане на струг, вероятноста да се разлети маховика е нищожна, обикновенно тия дето се олекотяват с дупкане се разпадат, тъй като и структурата им се охлабва.......ако е неравномерно изпилен на струг най - лошото което може да стане е да му заминат по бързо лагерите, и във високите да има вибрации.....
                            напълно съм съгласен с колегата аз имам тука резервни маховици и на двете коли и сега ще ги пратя за олекотяване и ще видим вие за колко откъснали маховици сте чули ама не само чули а и да са се скъсали ? много малко..и обикновено това става като са ги направили 2-3 кг целия маховик при отнемане в границите единственото което може да стане ако стругаря не го хванал прав и не е взел равномерно и се е разбалансирал ще стане точно каквото казва колегата ще вибрира в лагерите и ще ги разбие
                            Fabbrica Italiana Automobili Torino
                            F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                            F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                            F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                            Коментар


                              #15
                              Добре какви пари върви 1 маховик ?
                              Renault Modus 1.2 16v 2006
                              Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

                              Коментар

                              Working...
                              X