Здравейте колеги и весела Коледа!Моето автомобилче - Браво 1.6, 103 к.с., 97-ма година си е напълно сток.Въпреки това си понавървява доста.От много време се чудя какво да направя по него - нещо с по-малко средства, но все пак да има някакъв ефект.Сетих се за маховика.Та..бихте ли ми посочили какви са предимствата и недостатъците на олекотяването на маховика, какви пари излиза долу-горе и какъв ще бъде ефектът.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Олекотяване на маховик на Fiat Bravo
Collapse
X
-
E той няма да го направи 2-3 кила та да му бяга празния ход! На байри ще натискаш малко повече газта, но пък мотора става по рязък.Принципно има повече идея в олекотяването на маховика, ако се олекотява цялото купе.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Тва за байрите е доста преескпонирано, предполагам не се иска висше за да се разбере че по байра всеки от вас ще тичка по леко с 5 кила на гърба, отколкото с 15.......реално погледнато ако от равна местност карате с 100 и стоков маховик от 8 кила, и заизкачвате байр, на края на байра ако не отнемате газта(това е важно условие) скороста ви ще е спаднала с 5 кмч да речем......ако правите същото само че с 4 кила маховик, скороста накрая ще ви е спаднала с 9 кмч да речем......щото маховика има неква инерция......но това ако не подавате газ......Ако в началото на байра подадете газ до дупка, на върха ще сте по бързо с олекотения маховик, щото двигателя ще се развърти по бързо......Елементарна физика.....Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Не знам.Не познавам и човек, който би ми свършил тая работа, но наистина да си разбира от работата.Страх ме е да ходя по майстори.Последно лятото като ходих за смяна на радиатора на парното, не я бяха обезвъздушили като хората.На другия ден пътувах към Габрово и стана голям филм.Стигнах Габрово, а стрелката на температурата не е стигнала и средата.Спирам и като започна да излиза пушек от капака, включи перка...хората се чудят какъв е тоя кошник.Отварям капака, гледам антифриза кипи и излиза, а стрелката на температурата пак под средата.Кво и стана на тая кола не искаше да запали, че я чаках 1 час да изстине и да запали.Та после си я обезвъздуших сам.И как да си поверя колата на някого за такава сериозна процедура, като хората не могат 1 кола да ти обезвъздушат...
Коментар
-
Тая процедура може да ти я направи стругар. Maховика трябва да се центрира добре на струга и да се вземе равномерно материал в окръжност за да не се налага да се прави баланс после, че е много скъпо.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
И ако го направи гаражния стругар,как ще ти обясни после че ти липсва част от крака?това е сложен процес и това което евентуално ще постигнеш ще е с много голявм риск за безопасноста ти.Да не говорим каква е хамалогия да се сваля и качва после маховика.Определено това е последното за което трябва да се хванеш,за да ти понавървя колицата.
Коментар
-
willow75bg написа:И ако го направи гаражния стругар,как ще ти обясни после че ти липсва част от крака?това е сложен процес и това което евентуално ще постигнеш ще е с много голявм риск за безопасноста ти.Да не говорим каква е хамалогия да се сваля и качва после маховика.Определено това е последното за което трябва да се хванеш,за да ти понавървя колицата.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:willow75bg написа:И ако го направи гаражния стругар,как ще ти обясни после че ти липсва част от крака?това е сложен процес и това което евентуално ще постигнеш ще е с много голявм риск за безопасноста ти.Да не говорим каква е хамалогия да се сваля и качва после маховика.Определено това е последното за което трябва да се хванеш,за да ти понавървя колицата.Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар