Ужас.... Колко ли коня съм вдигнал с махането на зъбите на търкалото за баланцните валове :
В интерес на истината преди години като правихме една тоиота и ние олекотихме ролките горе маховика с 2.5 кг на долу и ролките бяха 1.1 кг направихме ги 700 грама определено имаше ефект но на тоитата не са като фиат/ланчия по масивни са или поне така изглеждат та се едно мисълта ми беше че и те се олекотяват
Fabbrica Italiana Automobili Torino F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97 F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Що се занимавате с глупости.Я си карайте колите и место да си пилите маховиците изпилете по някоя и друга мадама и балансирайте по някоя и друга бира. :D
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Хахахахахахахха ти мани, че като гледам как вървят нещата съединителя ме оставя и ще се разделя отново с идеята за подобрения по колата, защото парите ще идат за съединител..
Renault Modus 1.2 16v 2006
Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX
колеги. съжалявам за спама но тъйкато е тема за маховик имам едно въпросче аз, и ще помоля за помощ!!!значи интересъвам се дали мога да обърна маховика на бравото(1.6 16 103к.с.)понеже имах доста проблями с предния стартер, много ми се ядяха втулките.после се наложи да го сменя, тъйкато ми се изкриви оста на ротора.сега новия ми е с иглени лагери обаче след около 3 месеца и той зе да забива при послядното сваляне забелязах че зъбите на маховика са доста скосени -около 45 градуса.те оригинални мисля че не са прави, ама не чак толкова.та мисля вече че проблема е от него. интересува ме много ли е сложна работата?засега знам че трябва да сваля кутията.после как се маха маховика?на пръстен ли е или се сваля цялото колело и как става ако някой знае да помогне.благодаря предварително.и мойте извиняния че спамя в темата му!!!!!!
Коментар