Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

FIAT BRAVO 2.0 16v TURBO

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    FIAT BRAVO 2.0 16v TURBO

    Искам да похваля моя приятел Тенко, който почти сам, с малко помощ от мен и други приятели успешно реализира проекта за конверсия на неговото Браво HGT към турбинизиран вариант.За донор на двигателя бе избрана Ланча Капа 2.0 16v turbo.Съжалявам, че не се сетих да снимам в началото проекта, но имам няколко снимки от финалните етапи на работа и клипче от преди малко, когато беше първото палене на двигателя след навързването на кабелите.Двигателят от Капата беше напълно разглобен, до болтче, почистен, реновиран където се налагаше и сглобен отново.Засега всичко е сток, вкл. и турбината. Тепърва ще се чипосва и подменя турбината.По-късно ще дам повече подробности по проекта. Ето сега 2-3 снимки, и се насладете на звука от първото палене.http://www.youtube.com/watch?v=ISGvEWzDXgsЕто и второто:http://www.youtube.com/watch?v=mORJ9LHwTh8(Никой не очакваше да запали от първия път, дори и самия Тенко )
    Прикачени файлове

    #2
    За това Браво ли говореше тук .Поздравления за завършения проект!

    Коментар


      #3
      Да, за същото. Но това със 4х4 се отлага засега... за по-добри времена

      Коментар


        #4
        Immortal написа:
        Да, за същото. Но това със 4х4 се отлага засега... за по-добри времена
        Интересно каква трансмисия ще ползвате за браво-то да е 4x4 ?
        Fabbrica Italiana Automobili Torino
        F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
        F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
        F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

        Коментар


          #5
          От темпра 4х4
          '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
          '97 Coupe 16VT 262WHP+

          Коментар


            #6
            Всичко на платформа Типо в общи линии става. Темпра, Дедра, Ланчия...
            Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
            Fiat Marea 1.6 16v

            Коментар


              #7
              поздравления и от мен :D и аз чакам на моя само кабелите да направят и да запали

              Коментар


                #8
                браво за Бравото :Д.... обичам ентусиастите ...
                Fiat Punto1.1, 55hp
                Fiat Punto HGT 1.8, 130hp
                Fiat Punto JTD 1.9, прогресия

                Коментар


                  #9
                  Малко ъп.Колата си е в движение от както е запалена.В момента турбината е нова, Гарет, не помня в момента модела.След няколко варианта за предавки, засега най-добре се държи колата със стокова скоростна кутия от JTD. Ето какво може колата засега.

                  Коментар


                    #10
                    според мене колата тъпче във високите или не е настроена а с моята атмосферка едно време така набирах от 230 -до 240иначе евала за начинанието , в колата има голям потенцял
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #11
                      Възможно е, има още много за напасване. В момента турбината е до 1 бар.Клипчето е снимано в къс участък между две детелини и е трябвало да се спира за да не се подмине изхода.И е леко нагорнище до някъде, доколкото има значение.Хубавото е, че при редовно ръчкане и каране из Балкана, средният разход е около 8/100 ( и на мен не ми се вярваше ).

                      Коментар


                        #12
                        И мен ме радва, много! Поздравления на момчето за завършения проект!
                        "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                        ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                        Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                        Коментар


                          #13
                          Immortal написа:
                          ....Хубавото е, че при редовно ръчкане и каране из Балкана, средният разход е около 8/100 ( и на мен не ми се вярваше ).
                          Е т`ва колкото е хубаво, толкова и не е . Особено при ръчка ако е тaka-да не стопите нещо. Иначе се е получило страхотно с кутията на дизела - 5-та след 200 и 5000 оборота при 240 Супер! Кутията става ли без преправяне към блока или иска малко пилене на камбаната тук там за да затвори ? (или направо прехвърлихте карантиите в подходящ кожух?)
                          https://www.cialispascherfr24.com/

                          Коментар

                          Working...
                          X