Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Bravo HGT EDITION

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Дай малко инфо за тия ЛЕД ако е удобно. Мерси
    leave something of the happiness you bring

    Коментар


      #32
      Модел | Ъгъл на осветление | Цвят | Цокъл | Брой / тип светодиоди | ЗахранванеBA15s 19x5050 - W| 120deg | Бял | BA15s | 19 / 5050 | 12V / 6WА цената на бройка е Yellow_Flash_Colorz_PDT_41 Само ще издам че за 12 крушки по мой сметки трябва да дам 216 лева
      Fiat Bravo '96 1.4 12v- 2.0 20V
      Във всеки звяр се крие капка милост. Във мен я няма - значи звяр не съм

      Коментар


        #33
        6W диод, еба*и имаш ЛС
        leave something of the happiness you bring

        Коментар


          #34
          Още малко развитие да отчетем. Днес ми пристигна СПЕЦИАЛНАТА задната броня с два отвора от колегата Fiat_Bravo_GT. По миналата седмица ми пристигна и окачването от HGT. Но не напълно. Само амортисьори и пружините. Също с тях и километраж от HGT и пластмасата пред него за регулиране на фаровете и осветлението на таблото от колегата majed. Кофтито е че сега се поспирам с купуването на части, защото съм вече безработен и е време да се отдам малко да пооправя и да монтирам нещата .. снимкии ..А сега отивам да монтирам бронята
          Fiat Bravo '96 1.4 12v- 2.0 20V
          Във всеки звяр се крие капка милост. Във мен я няма - значи звяр не съм

          Коментар


            #35
            хм..

            Eвала..колата ще стане трепач...а бронята е уникална
            FIAT TEMPRA 1.6 75HP

            Коментар


              #36
              Адмирации за предната броня. Лично на мен повече ми харесва от Абартската
              "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

              ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
              Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

              Коментар


                #37
                Благодаря, благодаря Ето и снимки на монтираната броня и леко понаместено гърне. Ще се налага да го повдигна на горе и още малко да го центровам. А сега остава да измисля и от дясно как ще има гърне
                Fiat Bravo '96 1.4 12v- 2.0 20V
                Във всеки звяр се крие капка милост. Във мен я няма - значи звяр не съм

                Коментар


                  #38
                  Така като гледам ще стане доста добре.Евала за ентусиазма.
                  Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                  Коментар


                    #39
                    Много добро изпълнение на задната броня.Ученика ми ме надмина Браво Жоро!Тони,евала колата ще стане чук!Хубаво си направил че си сложил бронята на колата преди да я боядисаш.Спомням си когато правехме първата му броня,пак се получиха такива фуги към калника..между бронята и купето-китнете ги за да се изправят.Успех и безаварийно!
                    Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
                    KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
                    Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!

                    Коментар


                      #40
                      Малко снимки от тези дни.. и още на първия ден изглед успях да дотЮнинговам предната броня :и още малко снимкияз. Ботунец:яз. Искър:Почвам подготовката за ИталФеста да мога да се появя с колата
                      Fiat Bravo '96 1.4 12v- 2.0 20V
                      Във всеки звяр се крие капка милост. Във мен я няма - значи звяр не съм

                      Коментар


                        #41
                        Колега и един съвет от мен за заздравяване на броните.Мини ги хубаво от вътре с влакнес кит и ще станат здрави почти колкото пластмасови :D

                        Коментар


                          #42
                          Не, не, не.. това не е моето, все още не е моето Донорът беше разглобен днес. Утре съм на работа. В понеделник живи и здрави почвам да разкоствам моето Браво и ще дам малко материал и за други колеги които се интересуват от нещо, около това което правя.По план, ест. само по план трябва в понеделник да разглобявам, вторник да си играя с инсталацията и останалите дни да сглобявам и изпробвам до 22 септември. Дано да не се обърка нещо и да успея да се класирам да дойда
                          Fiat Bravo '96 1.4 12v- 2.0 20V
                          Във всеки звяр се крие капка милост. Във мен я няма - значи звяр не съм

                          Коментар


                            #43
                            Разтурането е вече факт Не знам крайния резултат дали ще запали.. Утре ще я пробвам да я запаля. Всичко от тапицериите е изпрано и съхне под луната.
                            Fiat Bravo '96 1.4 12v- 2.0 20V
                            Във всеки звяр се крие капка милост. Във мен я няма - значи звяр не съм

                            Коментар


                              #44
                              Вече почти съм готов. Остана ми да до оправя кабелите за усилвателя и да слагам таблото, мокета и седалките. Вече имам функциониращи ел. огледала, ел. фарове, климатроник (но от към двигателя за сега няма да слагам нищо. Ще си запазя довършването с другия двигател като слагам), подсветката на километража, оригиналните букси за колоните без никакви наставяни кабели. Отделно имам в инсталацията заложени букси за шибидах и ел. седалки.Вчера смених и предното стъкло..Чакам да ми дойде тубата от ремонт и да дам двата усилвателя на профилактика че нещо май са тръгнали стъпалата. Жалко че не можах да намеря капак за десния бег който имам. Сега освен него, търся и оригиналните колони от задната линия.
                              Fiat Bravo '96 1.4 12v- 2.0 20V
                              Във всеки звяр се крие капка милост. Във мен я няма - значи звяр не съм

                              Коментар


                                #45
                                Малко да съживя темата, че не съм писал от миналата година. Колата я завърших малко след "ИталФест". Със всичко се справих, освен с подгрева на огледалата. Климатроника не функционира защото в коша не съм слагал нищо все още. За на пролет остава. В момента когато я карам колата, все едно съм в друг автомобил. Някак си таблото, всичките пластмаси от другото Браво направиха моето по различно. Музиката свиреше чудесно. Свиреше ! Тубата която толкова очаквах да я отремонтират, свири 2 дни и отново не свири Трябва отново да я дам да я видят какво и има. Естествено има още какво да се довърши по салона, но това в бъдеще. Смених от зад амортисьорите и пружините с тези от HGT-то. Защо бях чул че трябвало да слагам шайби за да запълня луфта на амортисьора!? Легна си точно в двете гнезда без да хлопа. Не ми се вярва да не е бил от HGT. Все пак от такава кола ги купих. Предните не съм ги слагал защото ми трябват главини от HGT. Определено след като ги сложих колата доста по стабилно седи на пътя. В началото не ми правеше впечатление да закача от зад от дясно, но на 2-3 ден пак почнах да чувам да закача. Не знам просто в началото не съм целил такива бабунки по пътя защото тогава само я и пробвах. Не мога да си обясня защо така закача само от дясно. Всичко е едно и също. И преди и сега все от дясно закача. С, без хора все упира при натоварване. Както и да е. С времето предполагам ще реша този проблем. Било то когато вече мина на още по твърдо окачване или когато изрежа калниците или поне ръбовете им. Малко снимки и това е за сега от мен. Поздрави
                                Fiat Bravo '96 1.4 12v- 2.0 20V
                                Във всеки звяр се крие капка милост. Във мен я няма - значи звяр не съм

                                Коментар

                                Working...
                                X