Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Турбо "хибрид", дали е възможно и как?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Имам следното попитване Може ли на стандартно Т25 средно тяло да се монтира т3 чугун.По мои наблюдения, Т3 е с по голям отвор кадето влиза средното тяло, но не съм 100% сигурен.Говорим на за чугун с АР.63 или сроден.
    4 бири и турбината да свири

    Коментар


      #17
      DogForLife написа:
      Имам следното попитване Може ли на стандартно Т25 средно тяло да се монтира т3 чугун.По мои наблюдения, Т3 е с по голям отвор кадето влиза средното тяло, но не съм 100% сигурен.Говорим на за чугун с АР.63 или сроден.
      Ами не, поне не и чугун който си е за Т3. Т3-ката се монтира за средната част с пластини захванати с болтове, а Т25-цата е с скоба.
      Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
      Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

      Коментар


        #18
        С болтове и планки и е т25-цата.Само че са 4 а при т3 май са 6 и по голям отвора.
        4 бири и турбината да свири

        Коментар


          #19
          Броя болтове няма значение! Трябва ти размера (и не само) на средната част (CHRA) в участъка където уплътнява към чугуна. Защо точно Т3 охлюв?

          Коментар


            #20
            Ми колектора е т3, пък е много качествена изработка и не ми се реже, но явно ще му сменя фланца.А търбината и нея си я харесвам защото е мое творение и така явно ще сменя фланце.
            4 бири и турбината да свири

            Коментар


              #21
              Ползваш преходник (плочка) и си готов!

              Коментар


                #22
                Започва да опира така на разни места турбината.Не е една беля
                4 бири и турбината да свири

                Коментар


                  #23
                  Аз направих подобен проект, Това е темата в която е описан процеса http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...2f4b46e595a763И на кратко ще го напиша тук:Колата ми е браво 1.9 jtd 105 на фабричната турбина 1544 сложих студения охлюв от 1749V и нагнеталната перка.Управлението, оста и маслетото тяло не са пипани. Оста на 1544 е същата като тази на 1749.Мога да кажа че турбината надува доста добре, без буст контролер пик прави на 1.3 бараа 1544 правише пик на 1.1
                  Alfa Romeo 147 2004 mJetd

                  Коментар


                    #24
                    Колегата Ifidik от дизел форума, се занимава също с хибриди и не взима скъпо и за създаване и за монтаж, голя майстор е наистина. Ако имаш желание, да дадеш лев да ти го направят... според мене той е човека, и после при келеша на ремап, но може и да няма нужда ако турбото си работи на същото налягане :D Ако обаче си истински маняк, ще си го направиш ти не само заради спестените кинти, просто ще си видял и пипнал и научил Но ти си от Пловдив колега, там нямахте ли едни маняци Маднес Мото Спорт ?
                    Punto JTD
                    http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                    Коментар


                      #25
                      Колеги, мисля да изтупам прахта на тая тема?!
                      За съжаление, не стигнах до ребилд или хибрид на моето турбо. Колата ми /браво JTD105/ си остана със заводското ... поне докато бе в моите ръце.


                      На дневен ред обаче съм решил да направя, възстановя и "хибридизирам" турбото на настоящият ми автомобил: пежо 207 1,6 турбо /THP150, т.е. цивилното GTI/.
                      Колата е оборудвана с турбо на К03 на ВorgWarner /OEM part no. V758078980-01/.
                      Това са някакви настройки и характеристики, свалени от нета.
                      Standard GT150 (THP150) -> 0.7 bars overboost, 0.45bars at the rev limiter
                      Standard GTI175/RC (THP175) -> 1 bar overboost, 0.7bars at the rev limiter

                      И в тая връзка, някой в Пловдив занимава ли се хибриди?
                      Имам едно наум, но ми трябва съпорт за идиотията ... ?!
                      Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                      Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                      http://www.keepfighting.ms

                      Коментар


                        #26
                        Защо само не го ремапнеш?
                        Peugeot 307 2.0i ГИ
                        ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

                        Коментар


                          #27
                          Според мин има повече масло във въздуховодите от нормалното?! И си мисля, че е тръгнало, въпеки уверенията на реал турбо - Пловдив, за това искам да го хибридизират, преди ремапа.
                          Иначе със сигурност ще има ремап, кофтито е че ЕКУ-то е много "умно" и трудно се прави.
                          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                          http://www.keepfighting.ms

                          Коментар

                          Working...
                          X