Имам следното попитване Може ли на стандартно Т25 средно тяло да се монтира т3 чугун.По мои наблюдения, Т3 е с по голям отвор кадето влиза средното тяло, но не съм 100% сигурен.Говорим на за чугун с АР.63 или сроден.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Турбо "хибрид", дали е възможно и как?!
Collapse
X
-
DogForLife написа:Имам следното попитване Може ли на стандартно Т25 средно тяло да се монтира т3 чугун.По мои наблюдения, Т3 е с по голям отвор кадето влиза средното тяло, но не съм 100% сигурен.Говорим на за чугун с АР.63 или сроден.Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
Аз направих подобен проект, Това е темата в която е описан процеса http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...2f4b46e595a763И на кратко ще го напиша тук:Колата ми е браво 1.9 jtd 105 на фабричната турбина 1544 сложих студения охлюв от 1749V и нагнеталната перка.Управлението, оста и маслетото тяло не са пипани. Оста на 1544 е същата като тази на 1749.Мога да кажа че турбината надува доста добре, без буст контролер пик прави на 1.3 бараа 1544 правише пик на 1.1Alfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
-
Колегата Ifidik от дизел форума, се занимава също с хибриди и не взима скъпо и за създаване и за монтаж, голя майстор е наистина. Ако имаш желание, да дадеш лев да ти го направят... според мене той е човека, и после при келеша на ремап, но може и да няма нужда ако турбото си работи на същото налягане :D Ако обаче си истински маняк, ще си го направиш ти не само заради спестените кинти, просто ще си видял и пипнал и научил Но ти си от Пловдив колега, там нямахте ли едни маняци Маднес Мото Спорт ?
Коментар
-
Колеги, мисля да изтупам прахта на тая тема?!
За съжаление, не стигнах до ребилд или хибрид на моето турбо. Колата ми /браво JTD105/ си остана със заводското ... поне докато бе в моите ръце.
На дневен ред обаче съм решил да направя, възстановя и "хибридизирам" турбото на настоящият ми автомобил: пежо 207 1,6 турбо /THP150, т.е. цивилното GTI/.
Колата е оборудвана с турбо на К03 на ВorgWarner /OEM part no. V758078980-01/.
Това са някакви настройки и характеристики, свалени от нета.
Standard GT150 (THP150) -> 0.7 bars overboost, 0.45bars at the rev limiter
Standard GTI175/RC (THP175) -> 1 bar overboost, 0.7bars at the rev limiter
И в тая връзка, някой в Пловдив занимава ли се хибриди?
Имам едно наум, но ми трябва съпорт за идиотията ... ?!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Според мин има повече масло във въздуховодите от нормалното?! И си мисля, че е тръгнало, въпеки уверенията на реал турбо - Пловдив, за това искам да го хибридизират, преди ремапа.
Иначе със сигурност ще има ремап, кофтито е че ЕКУ-то е много "умно" и трудно се прави.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар