Здравейте, колеги!Понеже темата ми е адски интересна в момента, но не успявам да намеря информация в нашия форум ще ви ангажирам да поразсъждавате на тема "хибридно турбо" и дали е рентабилно, като инвестиция?От това ,което прочетох тук-там стана ясно ,че тази модификация е напълно възможна! Освен това е и много ефективна при условие че всичко се съобрази с новите турбо данни от МАП-а!Единственият негативен резултат, за който стана въпрос е, че при така построена турбина би могло да настъпи дисбаланс. Като се натоварва неравномерно остта на турбото и от там живота и е ограничен...с колко и дали е вярно, няма информация?! Факт е ,че хибридни турбини има доста и са алтернативен начин за турбо тунинг. Говорим за подмяна на студената, компресорната част на една турбина със същата ,но взета от по-голяма/ с по-голям диаметър на перката/ турбина. Топлата част и управлението се запазват стандартни за съответната "по-малка" турбина. Резултата би трябвало да е: по-голям турбонадув предвид по-големия обем въздух, нагнетен от по-голямата перка?! Или греша?Тук вече се надявам да коментирате вие!Лично моят "проект" или най-малкото - желанието ми е: от турбини GT1544s/мойта си/ и GT1749v да се сглоби GT1549/хибрид/. Управлението си остава стандартно, като единствено ще се прави ремап за съответния обем въздух.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Турбо "хибрид", дали е възможно и как?!
Collapse
X
-
Турбо "хибрид", дали е възможно и как?!
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.msЕтикети: –
-
На зададен от мен въпрос, към фирма занимаваща се професионално с турбо компресори, получих следния отговор по електронната поща:Може да се ползва вашето GT1544, ремонтен комплект и ново по-голямо компресорно колело диск и компресорен капак и да се получи това което желаете. Така няма да се разваля турбината GT1749V, a и може да се подбере по-подходящо колело. Цената ще бъде 600 лв.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
-
emzo написа:Пиши л.с. на bega4kata от дизел клуба.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Jimy,според мен за твоя случай е по-добре или направо да сложиш GT1749V и да я пригодиш да работи с актуатор на налягане или направо едно GT1549 с гейт.Jimy написа:като единствено ще се прави ремап за съответния обем въздух.
Коментар
-
На стило комби на един колега, което съм карал не усещам лаг ( не говоря за под 1600-1700 оборота с пълна газ).Джими имай превид че бегачката твърдеше, че едва ли не всички турбини се въртят с 190000 оборота и дигане на 0,1 бар означава вдигане с 10000-15000 на оборотите, което е изключително далеч от истината. Нямам представа колко е добър като специалист и не искам да кажа нищо лошо за човека (защото не го познавам), но тези твърдения не звучат добре.
Коментар
-
За твоя конкретен случай незнам, но мога да кажа какво съм научил от личен опит. Така...както вече каза хибридите са доста на мода НО... трябва всичко да е съобразено. Давам пример с това което ми се случи сега на мен. Направих хибрид на моето турбо ( тб0367 от Ланча ) с компресорна част от Т04Б . Топлата част си остана същата а/р 49.Размерите на колелата са следните ТБ0367 - 46/60мм А/Р 48.... Т04Б 54/70мм А/Р 60Направих баланс и монтирах... до тук добре. Обаче какво става когато започнаха тестовете?Колата надуваше сравинително рано в ставнение с други турбота с този капацитет, но се получава един сърч при ускорение на пълна гас при ниски обороти (2800 - 3500 оборота) направо бустметара превърта , играе адски. Отначало помислих,че нещо някаде опира, но след консултации стана ясно, че се е получило несъответствие между топлата и студената част. На практика турбото нагнетява повече въздух от колкото може да поеме мотора при по-ниски обороти и налягането излиза през компресорното колело и се получава сърдж.... По принцип решението е да се сложи топла част с по-голям А/Р ... по този начин турбото ще надува по - късно и мотора ще може да поеме дебита което той прави и другия вариант е да се сложе анти сърч студен housing ( капак )... но специално при моя случай такъв май няма Та като цяло хибридните турбини са много хубаво нещо- евтини- надуват по от рано- не се изисква преправяне на доунпайп, води, масла...НО всичко трябва да е съобразено и съгласувано с хора които разбиратAlfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
Moже би ти сърджи, защото топлата част е прекалено малка и не може да смогне да изхвърля количеството нагнетен въздух от студената част.С големия охлюв обаче се качва и лага.Аз тука съм седнал да правя подобно нещо.За момента нещата вървят на добре.В тунинг форума има интересна тема по този въпрос и има доста полезна полезна информация.Поне на мен ми беше.4 бири и турбината да свири
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар