radoslav_ написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Генерация и чип за Фиат Купе 1.8
Collapse
X
-
oem написа:radoslav_ написа:Колеги, благодаря за отговорите! И мн др хора ми казаха да не се занимавам, защото ефекта няма да е голям и по-добре да не си прецаквам колата, защото е наистина в уникално състояние. Ще си сипвам 100 октана и стига толкова :P
Коментар
-
Колега и аз съм със същия двигател но на пунто ХГТ 1,8 с вариатор 131 к.с. ЕКУ хитачи Колата си върви приятно, но в един момент като и свикнеш почваш да искаш и още и още, за съжаление други неща ми дойдоха приоритетно и не остана време и финанси да се позаиграя и аз малко с тоя 1,8 литров двигател.След много търсене, четене и питане разбрах следните неща, които пак казвам нямаше как да ги изпробвам на практика.- въздушен филтър - най добре в оригиналната кутия, че с тия конуси ще почне да дърпа повече топъл въздух от двигателния отсек, а за да го изолираш според мен ще падне много играчка и финанси- чип - обадих се по телефона в дигитал тунинг преди време /някъде преди 5-6 месеца беше/ и ми потвърдиха, че могат да чипнат прословутото ЕКУ хитачи, но изобщо не пипат компа, а слагат някакво допълнително устройство към ЕКУ -то, съответно имаш и опция за мерене "преди" и "след" чипа, като това ще ти струва още едни от 80 до 160лв. До колкото знам самия оригинален софтуер при нас е запоен директно на някаква платка от където не можеш да го сваляш както е при другите ЕКУ-та, незнам малко ми бягат термините дано да е разбираемо, не съм силен в тая част - изпускателна система - на пунтото до колкото знам вътрешния диаметър на изпускателната е на 50мм, предполагам, че и при купето би трябвало да е толко. Макс тръбите на 57мм вътрешно, по нагоре според мен ще почнат да се влошават ниските, ако евентуално слагаш и валове и се пипа и по главата тогава може и малко повече, примерно 60, но ако всичко е сток по двигателя макс 57мм. Общо взето и аз стигнах до един извод, подържай си колата и си я карай в това състояние, ако искаш повече продай я и си купи турбо кола, там вече филма е друг и има доста повече смисъл да правиш каквото и да билоpunto HGT
Коментар
-
Sparco написа:Филм-а е голям.Има направени такива купета, но парите никък не са малко.А и там играе азот.....Това което аз ще ти предложа, ако наистина искаш да даваш пари:Вземи едни разпределителни валове от twin spark 1.8, вземи по-голям дросел, направи си генерацията, сложи тогава чип.Ще изкараш около 150-160 коня на мотора.Но парите ще са доста....а резултата ще е една идея по-бърза кола.Ето едно бг купе 1.8http://www.cardomain.com/ride/3172664/1998-fiat-coupedEv # LiFe sTyLe
2.0 16в турбо 255+++ aPcCCc ApcCc Nerwen AsmYTik
Коментар
-
за чипа, на 1.8 прави се но е голям зор, първо никъде няма подходящия кабел, както каза Еньо просто забрави, прави се през буксата която е закачена до тая за диагностиката - обаче кабел няма никаде. А и чип на бензин е като червило на стара баба, вярно че е по красива от преди ама все тая.за генерацията за да стане трябват полиран тръбен колектор обвит в термо лента, резонатор задължително на мястото на катализатора и крайно гърне - Суперспринт е добър вариант.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:....... А и чип на бензин е като червило на стара баба, вярно че е по красива от преди ама все тая......Italfan
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар