Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Генерация и чип за Фиат Купе 1.8

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    radoslav_ написа:
    Колеги, благодаря за отговорите! И мн др хора ми казаха да не се занимавам, защото ефекта няма да е голям и по-добре да не си прецаквам колата, защото е наистина в уникално състояние. Ще си сипвам 100 октана и стига толкова :P
    Така и така и сипваш 100 октана. Направи и един чип, поне да има ефект от това гориво. Вярно ефекта е малък, но го има и ще ти хареса.
    O.E.Motorsport

    Коментар


      #17
      oem написа:
      radoslav_ написа:
      Колеги, благодаря за отговорите! И мн др хора ми казаха да не се занимавам, защото ефекта няма да е голям и по-добре да не си прецаквам колата, защото е наистина в уникално състояние. Ще си сипвам 100 октана и стига толкова :P
      Така и така и сипваш 100 октана. Направи и един чип, поне да има ефект от това гориво. Вярно ефекта е малък, но го има и ще ти хареса.
      На 1.8, които са с пластмасовите колектори до колкото знам чип не може да се направи.
      ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
      Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT R.I.P
      Jet Black E46 M3

      Коментар


        #18
        Колега и аз съм със същия двигател но на пунто ХГТ 1,8 с вариатор 131 к.с. ЕКУ хитачи Колата си върви приятно, но в един момент като и свикнеш почваш да искаш и още и още, за съжаление други неща ми дойдоха приоритетно и не остана време и финанси да се позаиграя и аз малко с тоя 1,8 литров двигател.След много търсене, четене и питане разбрах следните неща, които пак казвам нямаше как да ги изпробвам на практика.- въздушен филтър - най добре в оригиналната кутия, че с тия конуси ще почне да дърпа повече топъл въздух от двигателния отсек, а за да го изолираш според мен ще падне много играчка и финанси- чип - обадих се по телефона в дигитал тунинг преди време /някъде преди 5-6 месеца беше/ и ми потвърдиха, че могат да чипнат прословутото ЕКУ хитачи, но изобщо не пипат компа, а слагат някакво допълнително устройство към ЕКУ -то, съответно имаш и опция за мерене "преди" и "след" чипа, като това ще ти струва още едни от 80 до 160лв. До колкото знам самия оригинален софтуер при нас е запоен директно на някаква платка от където не можеш да го сваляш както е при другите ЕКУ-та, незнам малко ми бягат термините дано да е разбираемо, не съм силен в тая част - изпускателна система - на пунтото до колкото знам вътрешния диаметър на изпускателната е на 50мм, предполагам, че и при купето би трябвало да е толко. Макс тръбите на 57мм вътрешно, по нагоре според мен ще почнат да се влошават ниските, ако евентуално слагаш и валове и се пипа и по главата тогава може и малко повече, примерно 60, но ако всичко е сток по двигателя макс 57мм. Общо взето и аз стигнах до един извод, подържай си колата и си я карай в това състояние, ако искаш повече продай я и си купи турбо кола, там вече филма е друг и има доста повече смисъл да правиш каквото и да било
        punto HGT

        Коментар


          #19
          Благодаря на всики колеги, които се включиха в темата Весели празници )

          Коментар


            #20
            Sparco написа:
            Филм-а е голям.Има направени такива купета, но парите никък не са малко.А и там играе азот.....Това което аз ще ти предложа, ако наистина искаш да даваш пари:Вземи едни разпределителни валове от twin spark 1.8, вземи по-голям дросел, направи си генерацията, сложи тогава чип.Ще изкараш около 150-160 коня на мотора.Но парите ще са доста....а резултата ще е една идея по-бърза кола.Ето едно бг купе 1.8http://www.cardomain.com/ride/3172664/1998-fiat-coupe
            3500 лв му искаше но до колко знам вече е извън БГ колата
            dEv # LiFe sTyLe

            2.0 16в турбо 255+++ aPcCCc ApcCc Nerwen AsmYTik

            Коментар


              #21
              за чипа, на 1.8 прави се но е голям зор, първо никъде няма подходящия кабел, както каза Еньо просто забрави, прави се през буксата която е закачена до тая за диагностиката - обаче кабел няма никаде. А и чип на бензин е като червило на стара баба, вярно че е по красива от преди ама все тая.за генерацията за да стане трябват полиран тръбен колектор обвит в термо лента, резонатор задължително на мястото на катализатора и крайно гърне - Суперспринт е добър вариант.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #22
                А изходящ колектор от 2.0 16в ще стане ли на моя двигател, и изобщо дали е по-широк от моя?

                Коментар


                  #23
                  S_BANKOV написа:
                  ....... А и чип на бензин е като червило на стара баба, вярно че е по красива от преди ама все тая......
                  без коментар просто.........Инъче колегата didich го е казал доста точно: дръж си колата изправна,но ако ти се подсилва..... за по-лесно,евтино и ефективно: сменяш базата
                  Italfan

                  Коментар

                  Working...
                  X