Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Генерация и чип за Фиат Купе 1.8

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Генерация и чип за Фиат Купе 1.8

    Здравейте колеги,преди няколко месеца си купих бебчето - купе 1.8 много тъмно синьо 2000г )) и съм страшно доволен до момента Ноо искам да го съживя малко като му сложа филтър апекси или К&Н, генерация и чип, но имам няколко въпроса:1. Колко мм да е генерацията (от меката връзка назад) защото всички майстори различно казват, а не искам да се получи отрицателен ефект от прекалено широка генерация 2. При кой да си направя чип/ремап Благодаря предварително и се надявам да ми помогнете Грешен раздел -> Преместена.Модераторски екип на Fiat-bg.org

    #2
    Здравей,мисля че 60-63мм са достатъчни като големина за генерация и не са много да се преотпуши,но по-голям ефект ще имаш ако смениш и колекторите със по-голям диаметър.За чип нека някой по-опитен да каже.
    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

    Коментар


      #3
      От тоя чип незнам дали изобщо ще има ефект на тоя двигател, ама ето ти един ЛИНК...
      FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
      Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

      Коментар


        #4
        За генерация, ако все още караш с катализатор, според мен ще е най- чистия вариант да го махнеш и да сложиш 2 нови гърнета ( резонаторно и крайно) с 55 мм нова тръба. Повече от толкова няма никакъв смисъл, ако не мислиш да влизаш в големия филм. Филтъра според мен пак ще е по- добре да е за вхраждане в кутията на сегашния ти филтър (панелен) и да е K&N, освен ако не целиш да ти бръмчи и той.За чипа не съм много наясно, но като гледам диджитал-а цените бая са ги смъкнали, така че според мене ако ще правиш чип по- добре дай 100 лева на тях отгоре отколкото някой квартален за 200 лева да ти счупи колата.Ако сложиш чип от тях пиши после какъф е резултата и дали си доволен.Бтв сложи и едни иридиеви свещи, знам че са 120-тина лева ама ефект има.

        Коментар


          #5
          Катализатора го махнах и ми сложиха тръба и сега звънти мн гадно и ме дразни Колектора по-нататъка ще го направя, сега искам след меката връзка всичко долу, защото катализатора е на 57мм външен размер, след него има 1 малко гърне пак на 57мм, а след него средното и крайното са на 44мм прахосмукачката ми е с по-широки тръби :D и мисля да сложа 2 резонатора - един в началото и един на мястото на средното гърне, за да не бучи много А за чипа няма да пестя пари. Но си мисля, че дигитал тунинг слагат стандартни (готови) настройки за дадения двигател а след като му сменя филтъра и генерацията, ще се промени дебитът на въздуха и изкараването на газовете .... и си мисля, че трябва да се правят настройки според конкретните обстоятелства, а не да се сложат готови
          Прикачени файлове

          Коментар


            #6
            ааа

            Ако си с новия мотор със пласмасовите колектори чип неможеш да сложиш.

            Коментар


              #7
              radoslav_ написа:
              А за чипа няма да пестя пари.
              Спести си ги, от ремапа най - малко полза може да видиш, чип на двигател под 2.0 е повече от излишен, то и за двойката е излишно, ама айде........ремапа в БГ се прави много урбалишки, и в много малко случай може да попаднеш на хора дето да се справят добре - а ако попаднеш на такива, от 1.8 няма много потенциал да се измъкне така или иначе.......подържай си колата, свали си малко от маховика, или си сложи по лека шайба на кол. вал, и си подържай колата изправна, не се занимавай с чипове че не се знае на кой мое да попаднеш.....Сори че ти звуча разочароващо, знам че искаш малко повече, и си мислиш че може да се постигне осезаем резултат, но няма да си първия дето да изсипе маса пари за тоя дето духа......
              Alfa 156 2.0 TS
              Alfa 156 20VTurbo
              Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
              Locost TF1 3.0V6

              Коментар


                #8
                Филм-а е голям.Има направени такива купета, но парите никък не са малко.А и там играе азот.....Това което аз ще ти предложа, ако наистина искаш да даваш пари:Вземи едни разпределителни валове от twin spark 1.8, вземи по-голям дросел, направи си генерацията, сложи тогава чип.Ще изкараш около 150-160 коня на мотора.Но парите ще са доста....а резултата ще е една идея по-бърза кола.Ето едно бг купе 1.8http://www.cardomain.com/ride/3172664/1998-fiat-coupe
                <<KARKELANOV>>

                Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
                Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM

                Коментар


                  #9
                  Ха къде го изрови това купе за пример . Не се връзвай точно на тоя проект .Освен боя няма нищо друго излових го
                  NO PAIN NO GAIN fiat COUPE

                  Коментар


                    #10
                    spirit76 написа:
                    Ха къде го изрови това купе за пример . Не се връзвай точно на тоя проект .Освен боя няма нищо друго излових го
                    Верно ли ? Егати.... помня,че се продаваше за няква космическа сума
                    <<KARKELANOV>>

                    Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
                    Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM

                    Коментар


                      #11
                      Чрния мат бешенаедин колега,ама напусна имало е азот ама катое счупил мотора се е отказал
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        #12
                        Колеги, благодаря за отговорите! И мн др хора ми казаха да не се занимавам, защото ефекта няма да е голям и по-добре да не си прецаквам колата, защото е наистина в уникално състояние. Ще си сипвам 100 октана и стига толкова :P

                        Коментар


                          #13
                          radoslav_ написа:
                          Колеги, благодаря за отговорите! И мн др хора ми казаха да не се занимавам, защото ефекта няма да е голям и по-добре да не си прецаквам колата, защото е наистина в уникално състояние. Ще си сипвам 100 октана и стига толкова :P
                          Браво - ето един дето бързо схваща....
                          Alfa 156 2.0 TS
                          Alfa 156 20VTurbo
                          Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                          Locost TF1 3.0V6

                          Коментар


                            #14
                            ако е наистина 2000г с хибридното ЕКУ забрави някой да ти направи чип, по живи даннииначе суперспринт имат предложение, което много приятно сваля въртящият моментhttp://www.supersprint.com/en/prod-p...___97.aspxда не говорим, че вьоснер имат бутала със степен 9:1 :D :D :D

                            Коментар


                              #15
                              Insane написа:
                              За генерация, ако все още караш с катализатор, според мен ще е най- чистия вариант да го махнеш и да сложиш 2 нови гърнета ( резонаторно и крайно) с 55 мм нова тръба. Повече от толкова няма никакъв смисъл, ако не мислиш да влизаш в големия филм. Филтъра според мен пак ще е по- добре да е за вхраждане в кутията на сегашния ти филтър (панелен) и да е K&N, освен ако не целиш да ти бръмчи и той.За чипа не съм много наясно, но като гледам диджитал-а цените бая са ги смъкнали, така че според мене ако ще правиш чип по- добре дай 100 лева на тях отгоре отколкото някой квартален за 200 лева да ти счупи колата.Ако сложиш чип от тях пиши после какъф е резултата и дали си доволен.Бтв сложи и едни иридиеви свещи, знам че са 120-тина лева ама ефект има.
                              След като явно нямаш впечатления от някого защо го препоръчваш? Заради благозвучното име? Или пък заради ъеб сайта им? Или може би презумпцията, че по-скъпото е по-качествено те кара да вярваш, че е така? Хмммм... не са хубави тези работи.
                              O.E.Motorsport

                              Коментар

                              Working...
                              X