.......не съм свръхвещ по хидравлика и затва сондирам ситуацията......В момента съм на фаза "Направи си сам кайловъри", и се боря с евентуалните трудности.......Пружините не са проблем като цяло, близо до СТЗГ има заводче, правят ги както ти кефне, и колкото си твърди човек иска.......не е проблем и да се направи регулирането по височина на амортисьора - проблема е че стоковите амортисьори имат твърде голям ход, спортните имат малко по малък, но пак е твърде голям.......а като се сложат по твърди пружини колата се вдига, а това е нежелателно......единствения изход е амортисьор с ход който може да се лавира.......В случая искам да ползвам обикновен хидравличен цилиндър вместо амортисьор......щото се си мисля че амортисьора е просто един пневматичен или хидравличен цилиндър........Както го виждате на снимката - вход и изход обозначени с Е на схемата - по принцип оттам се подава или отнема течност под налягане и буталото се движи нагоре надолу........свързваме входа и изхода, слагаме един регулируем клапан там който да пропуска повече или по малко течност от едната към другата посока или обратно и мисля че имаме готов амортисьор......или поне аз така си го обяснявам......Все пак работата на амортисьора е да тушира рязкото пропадане или скачане на гумата нагоре надолу, а в случая тва даже ще може и да се регулира.......Въпроса е дали въпросните и масови хидравлични цилиндри могат да свършат тази работа.......Ся знам че ще е много гърч да се монтира тва на кола и накара да работи, но понеже не съм спец по хидравлика, и не знам дали тия хидр цилиндри могат да понесат резки смени на посоката на налягането, затва пускам и тая тема........Някой вещ по въпроса......????
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за хидравличен цилиндър.....
Collapse
X
-
то за якостта особено за Макферсон ще трябва да питаш производителя, дали ще устиска на такива странични натоварвания, които са при спиране най-вече.Ще трябват два еднопосочни клапана с голяма пропускливост, единият за свиването, другият за разпъването.Може да се наложи тия отвори вход/изход да са доста големи, с около половината площ на самото бутало, съответно и клапаните за регулирането да са с такава пропускливост.Трябва да разглобиш един амортисьор за да измериш реално колко отварят тия клапани вътре.Другото е че това масло ще почне да кавитира вътре при бързото движение на буталото.Хубавите амортисьори затова са с газ под налягане, или отгоре в свободната без масло част на амортисьора, или при състезателните в един отделен цилиндър - компенсатор дето даже има и вентил да се напомпва с азот примерно.Вътре половината е с маслото от амортисьора, другата му половина е с аргона под няколко бара налягане, разделени са с плаващо бутало помежду тях.
-
добре си го измислил ситроените са на този принцип но мисля че няма да са много надежни. Толкова ли са скъпи койловърите за купе? щот го има и тоз момент. аз лично ако са едни 200-300лв отгоре бих предпочел да си взема койловъри а и ми се струва че няма да получиш ефекта който търсиш... тези регулируеми клапанчета мисля че ще ти изиграят някой номер :D всичко е проба грешка но според мен си купи койловъри не давай пари да откриваш топлата вода :DHaters Gonna Hate
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар