Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Uno 0.9 45 към - autobianci 1050 Abarth 70 hp

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    ето тук изкочи малко инфо
    Прикачени файлове
    Fabbrica Italiana Automobili Torino
    F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
    F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
    F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

    Коментар


      #77
      Ето ти форум, ето ти и книга"инфото" е само ако сега се учиш кое как работи иначе не виждам от каква полза ще ти е!

      Коментар


        #78
        kaci написа:
        Ето ти форум, ето ти и книга"инфото" е само ако сега се учиш кое как работи иначе не виждам от каква полза ще ти е!
        пределно ми е ясно колега кое как работи.. просто по тоя двигател много неща ги няма и съм слагал от уно-то ми 0.9 45ел запалването му липсва стартер нямаше генератор нямаше делкото му стана ясно че е от падна без вакум без нищо и имам още две делка и искам да видя дали няма да има един вид загуби с тях сравнено с неговото си баш правя сравнения просто не се уча кое как работи.. тоя Форум съм го преглежал сега намерих малко по точна инфо спец за делкото
        Fabbrica Italiana Automobili Torino
        F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
        F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
        F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

        Коментар


          #79
          Какво се случва с проекта колега? Не си писал от месец .
          Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
          Punto GT 1.4 Turbo '99
          Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex

          Коментар


            #80
            mr_none написа:
            Какво се случва с проекта колега? Не си писал от месец .
            проекта малко се забави колега първо че много работа имах тоя месец и сега има 40 см сняг тука и до гаража освен с ЕнталБе да ида не виждам с какво друго :D :D ако успея утре ще ида но тва че не съм на гаража не значи че не го мисля почвам да търся табло от турбо.и.е мк1 електронното запалване е почти готово ще го довърша следващата седмица
            Fabbrica Italiana Automobili Torino
            F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
            F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
            F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

            Коментар


              #81
              mohel написа:
              ето тук изкочи малко инфо
              колега дай скайп ,имам едно делко(магнет марели) ако ти върши работа ще ти го пратя.Не ми е необходимо,стига да ти става ще ти го подаря.Евала за ентусиазма,успех с проекта

              Коментар


                #82
                markovdance написа:
                mohel написа:
                ето тук изкочи малко инфо
                колега дай скайп ,имам едно делко(магнет марели) ако ти върши работа ще ти го пратя.Не ми е необходимо,стига да ти става ще ти го подаря.Евала за ентусиазма,успех с проекта
                skype ми е mohel1500 иначе колега кажи му номера на делкото и ще видим дали става и върши работа а проекта е в застои в видин е -20 най редовно .. не е за работа сега играя си още с ел запалването което правя и други такива по дребни неща който могат да се правят на топло
                Fabbrica Italiana Automobili Torino
                F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                Коментар


                  #83
                  не съм писал отдавна понеже имах много работа а проекта си е в сила днес имах малко свободно време и отидох да поръчкам малко сложих капка на клапаните с старата гарнитура понеже никаде няма нова и намазах с червен силикон сложих и десния калник на местото си малко ядове с него.. даже не малко понеже колегата от които го взех явно го е мързяло да го сваля внимателно и е дърпал сецал и беше покривен леко на захватите но го направих и нагласих смених и тампона на двигателя десния но на края си върнах стария хем че е здрав хем новия ми смъква мотора леко на долу ще сменя само другите два където са от кум скоростите забелязах и на другия калник дефекти на едно место и мисля да го сменя и него и само да поясня че са поправими дефекти просто не искам да мацам кит по колата и направо сменявам с други 2-ра ръка при наличието на хубави запазени калници по 5-10-15макс лева няма за какво да си играя той кита по скъп ще го сменя и него също така днеска регулирах клапаните понеже не бяха по аутодата-та съм ги гласил както пише там смукател на 0.25 и изпускател на 0.30 като цяло не остана много работа по мотора има да сменя 2-та тампона кабелите на свещите и тях трябва да сменя вещите са сменени с нови друго по мотора няма всичко съм оправил нагласил вътре в купето също има работа но тя ще е по на там сега ще търся кои да ми направи задните вежди не са изгнили а просто предишния път е вкарано в тях 1 тон кит а имам чисто нови вежди от уно да направя и тях и ще почна да е шкуря и подготвям за боядисване след като мине боята да ми е мирна главата до като е топло вътре интериора може и на студено да си го редя а да също трябва и един маншон на реиката да сменя но имам нов там че стария се е разделил на две това е за сега ето малко снимки нащраках днес
                  Прикачени файлове
                  Fabbrica Italiana Automobili Torino
                  F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                  F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                  F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                  Коментар


                    #84
                    Днес на работата си поиграх малко с електроното запалване че така и не го бях довършил отрязах си парче платка нарисувах си печатната платка на лист лично изобретение не е са много красиво разположени компонентите ама не ми се играеше много много и така е добре нарисувах е на лист в реални размери на платката после залепих листа за платката и с малка бургия направих дупките на снимките се вижда също и корпуса в които ще вградя това запалване корпуса е от руско запалване което беше изгоряло и му ползвам само кутията имах малко затруднение с намирането на КТ812А понеже тоя транзистор е на 100 години.. но той има доста аналози аз избрах най мощния аналог БУ508А общо взето в случая КТ812А може да се замени с всякакъв транзистор над 700V днес си до-накупих и БД140 че и него го нямах и съпротивленията където са по 0,5 W аз взех по 1 W ем по сигурни хем 0.5 мн трудно се намират общо взето платката е готова утре само ще и начертая пистите с перманентния маркер и после само трябва да си взема киселина за платката че днес нямаше схемата на ел запалването съм е пост-нал на зад ще е пусна и тук пак и в петък ще ида да купя бубина от самара че е високоволтова и кабели от самара като казвам високоволтова имам предвид че е към 30 кВ а не като стандартните старите 17-18 кВ много искровия режим при палене ще е много полезен зимата той се вижда на схемата в ляво ( мулти вибратора ) това е за сега между другото търся ляв калник спешно че трябва да пращам колата за боя :D
                    Прикачени файлове
                    Fabbrica Italiana Automobili Torino
                    F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                    F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                    F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                    Коментар


                      #85
                      И така днеска завърших електронното запалване след малко главоблъскъница от вчера съм го направил и си неще и неще и гледах преглеждах 100 пъти открих си една грешка на платката като съм я чертал оправих я и пак не ще и гледах гледах и няма оправия на края си викам я да погледна тоя БД140 в другия каталог кое му е Б,Е,К кога погледнах кво да видя... 2 различни каталога 2 различни неща ужас и дефакто се е получавало че место на База-та е идвало колектор точно на обратното цъфнах ги и 2-та бд140 и разбрах кво става.. и сега нямаше от къде да взема и викам да видя кво имам по шкафовете намерих един 29 0 140А нещо си представа си нямам къв е и няма намиране по каталозите и викам я да го пробвам аз е така.. че си нямам работа ток пък взе че стана колкото за пробата запалването работи доста добре пробвах го в нас искрата е 1 см на кабела и то с обикновена бобина и с тоя измислен транзистор като взема яката бубина 30 кВ и бд140 си а не тоя измисления се предполага че ще е още по добре платката съм я правил малко на бързо.. но ще направя втора по кадърно се пак я снимах пробвах запалването и с двата транзистора и с КТ812 и с БУ508А разлика в искрата няма но БУ508А е много по здрав и мощен 1500V 125W а КТ812 е 700V и мисля че е 35 W КТ-то грее доста БУ-то се държи доста по добре Бу-то не се вижда на снимката понеже ще бъде на корпус за да се охлажда като хората и за пробата го бях вързал е така нащракал съм няколко снимки при рисуването на платката и при Ецване-то не е от кои знае колко красива но пак казвам на бързо я драсках и нямах милиметрова хартия че да се заигравам следващата ще е по красива по грозна платка не съм правил през живота си :D
                      Прикачени файлове
                      Fabbrica Italiana Automobili Torino
                      F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                      F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                      F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                      Коментар


                        #86
                        следващата която мисля да правя е подобрен вариант на тая тя е с интеграла ето и схемата
                        Прикачени файлове
                        Fabbrica Italiana Automobili Torino
                        F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                        F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                        F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                        Коментар


                          #87
                          понеже тия запалвания имат една голяма болка и тя е високоволтовия транзистор както съм написал по горе махнах КТ812 понеже идват слаб и грее доста и го заместих с БУ508А доста по силен но и на него му трябва задължително охлаждане и реших да е по сигурно и му направих от радиатор за CPU с вентилатор :D намазал съм го и с термо-паста за да е сигурно че няма да загрее намерих и подходяща кутия за платката но нея не съм я снимал ето малко снимки също днеска си чакам дигиталното табло от уно SX понеже не се намери от уно турбо това е за сега.
                          Прикачени файлове
                          Fabbrica Italiana Automobili Torino
                          F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                          F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                          F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                          Коментар


                            #88
                            току що си смених транзистора с какъвто трябва БД140 и направих проба и изглежда добре свещ-а която ползвам е много зле бях я изхвърил на времето че не минаваше искра перз нея с това запалване минава но и искрата е по слаба с новите свещи където съм сложил ще е много по добра искрата тая ми беше под ръка просто а и ползвам акумулатор от UPS които е леко паднал към 10V ето и клипче http://www.youtube.com/watch?v=D6APo...ye3ksc6M0NbkPg
                            Fabbrica Italiana Automobili Torino
                            F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                            F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                            F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                            Коментар


                              #89
                              Ето го и запалването в завършен вид също днес дойде и таблото колегата го е бил пратил просто тия не са ми пратили Смс ето малко снимки
                              Прикачени файлове
                              Fabbrica Italiana Automobili Torino
                              F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                              F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                              F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                              Коментар


                                #90
                                Ще съм много благодарен на някои ако метне схемата на пиновете на таблото на SX :D
                                Fabbrica Italiana Automobili Torino
                                F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                                F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                                F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                                Коментар

                                Working...
                                X