Евала колега,само такива хубави неща да се чуват и през новата година :D А дано и аз някога да стигна до first start.И весели празници!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Uno 0.9 45 към - autobianci 1050 Abarth 70 hp
Collapse
X
-
mstar написа:Евала колега,само такива хубави неща да се чуват и през новата година :D А дано и аз някога да стигна до first start.И весели празници!ето малко инфо изкопчих сега разликата между двата двигателя по големи бутала по сгъстен по голям ход на буталата 903 кубикаТип двигател OHVБрой на цилидрите S-4Клапани на цилиндър 2 (toplam 8 adet)Работен обем 903 cc (55.1 cu in)Диаметър на цилиндъра 65 mm (2.56 in)Ход на буталото 68 mm (2.68 in)диаметър къмто ход на буталото 0.96Обем на един цилиндър 225.75 cc/cylinder (13.78 cu in/cylinder)Брой основни лагери 3Степен на сгъстяване 9 : 11050 кубика AbarthТип двигател OHVБрой на цилидрите S-4Клапани на цилиндър 2 (toplam 8 adet)Работен обем 1050 cc (64.08 cu in)Диаметър на цилиндъра 67.2 mm (2.65 in)Ход на буталото 74 mm (2.91 in)диаметър къмто ход на буталото 0.91Обем на един цилиндър 262.5 cc/cylinder (16.02 cu in/cylinder)Брой основни лагери 3Степен на сгъстяване 10.4 : 1
Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
да продължа да си говоря сам малко като лудите .. :D та работата е малко в застои че вкарахме друга кола за няколко дена да се прави на бързо и съм преместил моята за малко та иначе многоточковото запалване е готово хвърля искра сега да те убие на 1-1.5 см това разбира се на изходния кабелпрез делко през кабели си се получават загуби ще го пробвам на колата сега съм се хванал с схета за високоволтовата бубина имам и готови руски но някои схемички ми допадат повече и ще направя едната но ще пробвам и с готовите с всички да видя как е в мазето изрових 1 многоточково запалване руско 1 ел запалване с високото напрежениеоще едно запалване цяло и 5 бубини от къде имам толкова идея си нямам :D 4-те от бобините обаче са обикновени мисля че последната която баш търся беше високоволтова ако не ще търся от Самара те бяха с високоволтови бубиниFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
daniel_georgiev написа:Поздравления за успешната трансплантация...много е яка темата. По-натам може да го снимаш да го видим и отвън.Успех довършването на проекта! Поздрави! :P
Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
така малко събирам чарколяк по подходящ понеже както се разбра делкото от Abarth-a е хванало гората некъде още тогава.. и са сложили такова от падна и то няма вакум и така на та-така та реших да си правя моито но изкопах едно отВаршава перфектнооо с вакум с чукчето центробежните са перфектни всичко седи близко точно абе просто перфектнои сега ще му преправя пръта долу ще сложа моя с шлиците и ще пробвам с него делкото е около 20 пъти по добро от тия където аз ги имам пък нека да е от Варшава ... ят ме е единствено че няма да мога да сложа Abarth капачката ама голяма работа въпрос на красота само.. :D по електроното запалване се работи многоточковото палене е е готовоскоро се надявам да имаме всичко и да почна да ги слагам само да ми направят пръта на тва делко при баща ми на работатаFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
mohel написа:така малко събирам чарколяк по подходящ понеже както се разбра делкото от Abarth-a е хванало гората некъде още тогава.. и са сложили такова от падна и то няма вакум и така на та-така та реших да си правя моито но изкопах едно отВаршава перфектнооо с вакум с чукчето центробежните са перфектни всичко седи близко точно абе просто перфектнои сега ще му преправя пръта долу ще сложа моя с шлиците и ще пробвам с него делкото е около 20 пъти по добро от тия където аз ги имам пък нека да е от Варшава ... ят ме е единствено че няма да мога да сложа Abarth капачката ама голяма работа въпрос на красота само.. :D по електроното запалване се работи многоточковото палене е е готовоскоро се надявам да имаме всичко и да почна да ги слагам само да ми направят пръта на тва делко при баща ми на работата
Коментар
-
MEMO написа:mohel написа:така малко събирам чарколяк по подходящ понеже както се разбра делкото от Abarth-a е хванало гората некъде още тогава.. и са сложили такова от падна и то няма вакум и така на та-така та реших да си правя моито но изкопах едно отВаршава перфектнооо с вакум с чукчето центробежните са перфектни всичко седи близко точно абе просто перфектнои сега ще му преправя пръта долу ще сложа моя с шлиците и ще пробвам с него делкото е около 20 пъти по добро от тия където аз ги имам пък нека да е от Варшава ... ят ме е единствено че няма да мога да сложа Abarth капачката ама голяма работа въпрос на красота само.. :D по електроното запалване се работи многоточковото палене е е готовоскоро се надявам да имаме всичко и да почна да ги слагам само да ми направят пръта на тва делко при баща ми на работатаFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
някой може ли даде информация точно за на тоя двигател Абарт Делкото какво е било точно?и ако може някои да каже как е Делко на En ? :DFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
kaci написа:На Английски е точно както е правилно да се нарича - distributorДелко е нещо различно!
Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
kaci написа:Това върши ли работа?Ако покажеш нужното уважение към 2.0 турбо моторите, ще ти дам и линк да си свалиш цялата книга!
Мерси пак за инфо-то сега ще ровя
Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
mohel написа:Мерси колега за информацията пак е от полза а относно 2.0 Турбо моторите ми е пределно ясно друга ми беше мисълта че само за тях се говори в форума и нищо друго а не че са зле или нещо таковаМерси пак за инфо-то сега ще ровя
Рови и ако не намериш нищо-пиши :D
Коментар
-
kaci написа:mohel написа:Мерси колега за информацията пак е от полза а относно 2.0 Турбо моторите ми е пределно ясно друга ми беше мисълта че само за тях се говори в форума и нищо друго а не че са зле или нещо таковаМерси пак за инфо-то сега ще ровя
Рови и ако не намериш нищо-пиши :D
Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар