Евала колега,само такива хубави неща да се чуват и през новата година :D А дано и аз някога да стигна до first start.И весели празници!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Uno 0.9 45 към - autobianci 1050 Abarth 70 hp
Collapse
X
-
mstar написа:Евала колега,само такива хубави неща да се чуват и през новата година :D А дано и аз някога да стигна до first start.И весели празници!Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
да продължа да си говоря сам малко като лудите .. :D та работата е малко в застои че вкарахме друга кола за няколко дена да се прави на бързо и съм преместил моята за малко та иначе многоточковото запалване е готово хвърля искра сега да те убие на 1-1.5 см това разбира се на изходния кабелпрез делко през кабели си се получават загуби ще го пробвам на колата сега съм се хванал с схета за високоволтовата бубина имам и готови руски но някои схемички ми допадат повече и ще направя едната но ще пробвам и с готовите с всички да видя как е в мазето изрових 1 многоточково запалване руско 1 ел запалване с високото напрежениеоще едно запалване цяло и 5 бубини от къде имам толкова идея си нямам :D 4-те от бобините обаче са обикновени мисля че последната която баш търся беше високоволтова ако не ще търся от Самара те бяха с високоволтови бубиниFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
daniel_georgiev написа:Поздравления за успешната трансплантация...много е яка темата. По-натам може да го снимаш да го видим и отвън. Успех довършването на проекта! Поздрави! :PFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
така малко събирам чарколяк по подходящ понеже както се разбра делкото от Abarth-a е хванало гората некъде още тогава.. и са сложили такова от падна и то няма вакум и така на та-така та реших да си правя моито но изкопах едно отВаршава перфектнооо с вакум с чукчето центробежните са перфектни всичко седи близко точно абе просто перфектнои сега ще му преправя пръта долу ще сложа моя с шлиците и ще пробвам с него делкото е около 20 пъти по добро от тия където аз ги имам пък нека да е от Варшава ... ят ме е единствено че няма да мога да сложа Abarth капачката ама голяма работа въпрос на красота само.. :D по електроното запалване се работи многоточковото палене е е готовоскоро се надявам да имаме всичко и да почна да ги слагам само да ми направят пръта на тва делко при баща ми на работатаFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
mohel написа:така малко събирам чарколяк по подходящ понеже както се разбра делкото от Abarth-a е хванало гората некъде още тогава.. и са сложили такова от падна и то няма вакум и така на та-така та реших да си правя моито но изкопах едно отВаршава перфектнооо с вакум с чукчето центробежните са перфектни всичко седи близко точно абе просто перфектнои сега ще му преправя пръта долу ще сложа моя с шлиците и ще пробвам с него делкото е около 20 пъти по добро от тия където аз ги имам пък нека да е от Варшава ... ят ме е единствено че няма да мога да сложа Abarth капачката ама голяма работа въпрос на красота само.. :D по електроното запалване се работи многоточковото палене е е готовоскоро се надявам да имаме всичко и да почна да ги слагам само да ми направят пръта на тва делко при баща ми на работата
Коментар
-
MEMO написа:mohel написа:така малко събирам чарколяк по подходящ понеже както се разбра делкото от Abarth-a е хванало гората некъде още тогава.. и са сложили такова от падна и то няма вакум и така на та-така та реших да си правя моито но изкопах едно отВаршава перфектнооо с вакум с чукчето центробежните са перфектни всичко седи близко точно абе просто перфектнои сега ще му преправя пръта долу ще сложа моя с шлиците и ще пробвам с него делкото е около 20 пъти по добро от тия където аз ги имам пък нека да е от Варшава ... ят ме е единствено че няма да мога да сложа Abarth капачката ама голяма работа въпрос на красота само.. :D по електроното запалване се работи многоточковото палене е е готовоскоро се надявам да имаме всичко и да почна да ги слагам само да ми направят пръта на тва делко при баща ми на работатаFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
някой може ли даде информация точно за на тоя двигател Абарт Делкото какво е било точно?и ако може някои да каже как е Делко на En ? :DFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
kaci написа:На Английски е точно както е правилно да се нарича - distributor Делко е нещо различно!Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
kaci написа:Това върши ли работа? Ако покажеш нужното уважение към 2.0 турбо моторите, ще ти дам и линк да си свалиш цялата книга!Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
mohel написа:Мерси колега за информацията пак е от полза а относно 2.0 Турбо моторите ми е пределно ясно друга ми беше мисълта че само за тях се говори в форума и нищо друго а не че са зле или нещо такова Мерси пак за инфо-то сега ще ровя
Коментар
-
kaci написа:mohel написа:Мерси колега за информацията пак е от полза а относно 2.0 Турбо моторите ми е пределно ясно друга ми беше мисълта че само за тях се говори в форума и нищо друго а не че са зле или нещо такова Мерси пак за инфо-то сега ще ровяFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар