Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Uno 0.9 45 към - autobianci 1050 Abarth 70 hp

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Евала колега,само такива хубави неща да се чуват и през новата година :D А дано и аз някога да стигна до first start.И весели празници!
    Fiat Uno Mk1 1.3

    Коментар


      #62
      mstar написа:
      Евала колега,само такива хубави неща да се чуват и през новата година :D А дано и аз някога да стигна до first start.И весели празници!
      Мерси Колега Весели празници и на теб и дано и при теб всичко мине добре по проекта че останахме малко с уно-та особено старата маска която на мен ми харесва повече а не мк2 .. ето малко инфо изкопчих сега разликата между двата двигателя по големи бутала по сгъстен по голям ход на буталата 903 кубикаТип двигател OHVБрой на цилидрите S-4Клапани на цилиндър 2 (toplam 8 adet)Работен обем 903 cc (55.1 cu in)Диаметър на цилиндъра 65 mm (2.56 in)Ход на буталото 68 mm (2.68 in)диаметър къмто ход на буталото 0.96Обем на един цилиндър 225.75 cc/cylinder (13.78 cu in/cylinder)Брой основни лагери 3Степен на сгъстяване 9 : 11050 кубика AbarthТип двигател OHVБрой на цилидрите S-4Клапани на цилиндър 2 (toplam 8 adet)Работен обем 1050 cc (64.08 cu in)Диаметър на цилиндъра 67.2 mm (2.65 in)Ход на буталото 74 mm (2.91 in)диаметър къмто ход на буталото 0.91Обем на един цилиндър 262.5 cc/cylinder (16.02 cu in/cylinder)Брой основни лагери 3Степен на сгъстяване 10.4 : 1
      Fabbrica Italiana Automobili Torino
      F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
      F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
      F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

      Коментар


        #63
        да продължа да си говоря сам малко като лудите .. :D та работата е малко в застои че вкарахме друга кола за няколко дена да се прави на бързо и съм преместил моята за малко та иначе многоточковото запалване е готово хвърля искра сега да те убие на 1-1.5 см това разбира се на изходния кабелпрез делко през кабели си се получават загуби ще го пробвам на колата сега съм се хванал с схета за високоволтовата бубина имам и готови руски но някои схемички ми допадат повече и ще направя едната но ще пробвам и с готовите с всички да видя как е в мазето изрових 1 многоточково запалване руско 1 ел запалване с високото напрежениеоще едно запалване цяло и 5 бубини от къде имам толкова идея си нямам :D 4-те от бобините обаче са обикновени мисля че последната която баш търся беше високоволтова ако не ще търся от Самара те бяха с високоволтови бубини
        Fabbrica Italiana Automobili Torino
        F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
        F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
        F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

        Коментар


          #64
          Поздравления за успешната трансплантация...много е яка темата. По-натам може да го снимаш да го видим и отвън. Успех довършването на проекта! Поздрави! :P
          Fiat Punto1.1, 55hp
          Fiat Punto HGT 1.8, 130hp
          Fiat Punto JTD 1.9, прогресия

          Коментар


            #65
            daniel_georgiev написа:
            Поздравления за успешната трансплантация...много е яка темата. По-натам може да го снимаш да го видим и отвън. Успех довършването на проекта! Поздрави! :P
            Мерси колега трябва да направя снимки скоро време на някои неща които не можах да направя до сегаиначе ще го снимам от вън но то сега е далматинец :D 1 черен калник черен капак заден капак минат на филер 1 врата мианта на филер другата черна :D :D тия дни ще се позанимавам пак с него малко
            Fabbrica Italiana Automobili Torino
            F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
            F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
            F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

            Коментар


              #66
              така малко събирам чарколяк по подходящ понеже както се разбра делкото от Abarth-a е хванало гората некъде още тогава.. и са сложили такова от падна и то няма вакум и така на та-така та реших да си правя моито но изкопах едно отВаршава перфектнооо с вакум с чукчето центробежните са перфектни всичко седи близко точно абе просто перфектнои сега ще му преправя пръта долу ще сложа моя с шлиците и ще пробвам с него делкото е около 20 пъти по добро от тия където аз ги имам пък нека да е от Варшава ... ят ме е единствено че няма да мога да сложа Abarth капачката ама голяма работа въпрос на красота само.. :D по електроното запалване се работи многоточковото палене е е готовоскоро се надявам да имаме всичко и да почна да ги слагам само да ми направят пръта на тва делко при баща ми на работата
              Fabbrica Italiana Automobili Torino
              F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
              F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
              F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

              Коментар


                #67
                mohel написа:
                така малко събирам чарколяк по подходящ понеже както се разбра делкото от Abarth-a е хванало гората некъде още тогава.. и са сложили такова от падна и то няма вакум и така на та-така та реших да си правя моито но изкопах едно отВаршава перфектнооо с вакум с чукчето центробежните са перфектни всичко седи близко точно абе просто перфектнои сега ще му преправя пръта долу ще сложа моя с шлиците и ще пробвам с него делкото е около 20 пъти по добро от тия където аз ги имам пък нека да е от Варшава ... ят ме е единствено че няма да мога да сложа Abarth капачката ама голяма работа въпрос на красота само.. :D по електроното запалване се работи многоточковото палене е е готовоскоро се надявам да имаме всичко и да почна да ги слагам само да ми направят пръта на тва делко при баща ми на работата
                Един добронамерен съвет: Намери данни за вакуума на варшавата и градусите които дава центробежния и вакумния и авансатор, и при какви обороти , и какъв вакум /който пък зависи от обема на двг-то и щуцерите/колко дава и ако вземат и да се окажат всички данни еднакви с тези на абарта може и да усетиш че караш абарт.Да не говорим,че гърбиците на оста в това делко са така изчислени по фази и време за зареждане на бобината че да работят на двигател който едва ли може да дигне над 4000 оборота.

                Коментар


                  #68
                  MEMO написа:
                  mohel написа:
                  така малко събирам чарколяк по подходящ понеже както се разбра делкото от Abarth-a е хванало гората некъде още тогава.. и са сложили такова от падна и то няма вакум и така на та-така та реших да си правя моито но изкопах едно отВаршава перфектнооо с вакум с чукчето центробежните са перфектни всичко седи близко точно абе просто перфектнои сега ще му преправя пръта долу ще сложа моя с шлиците и ще пробвам с него делкото е около 20 пъти по добро от тия където аз ги имам пък нека да е от Варшава ... ят ме е единствено че няма да мога да сложа Abarth капачката ама голяма работа въпрос на красота само.. :D по електроното запалване се работи многоточковото палене е е готовоскоро се надявам да имаме всичко и да почна да ги слагам само да ми направят пръта на тва делко при баща ми на работата
                  Един добронамерен съвет: Намери данни за вакуума на варшавата и градусите които дава центробежния и вакумния и авансатор, и при какви обороти , и какъв вакум /който пък зависи от обема на двг-то и щуцерите/колко дава и ако вземат и да се окажат всички данни еднакви с тези на абарта може и да усетиш че караш абарт.Да не говорим,че гърбиците на оста в това делко са така изчислени по фази и време за зареждане на бобината че да работят на двигател който едва ли може да дигне над 4000 оборота.
                  Вероятно си прав колега но избора ми не е голям имам 1 от Уно 45 (идентични двигатели почти ) имам 1 от падна което с некво подобие на палец тип шайба и това от варшаата е най читаво за са сега а информацията където ми казваш да е намеря аз с кеф бих е търсил но и да намеря на варшавата то за тоя двигател имам многооо малко информация по нет-а то беше с делко на падна като го взех без вакум без нищо само капачка Abarth понеже като са го разглабяли да го правят то с ие било с ел запалване с всичко и тогава някои им е претарашил гаража и са леко хванали пътя.. :D а абарт делкото за тоя двигател си е точно невъзможно да се намери.. ще видим какво ще сътворя и с кое ще е най добре
                  Fabbrica Italiana Automobili Torino
                  F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                  F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                  F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                  Коментар


                    #69
                    някой може ли даде информация точно за на тоя двигател Абарт Делкото какво е било точно?и ако може някои да каже как е Делко на En ? :D
                    Fabbrica Italiana Automobili Torino
                    F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                    F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                    F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                    Коментар


                      #70
                      На Английски е точно както е правилно да се нарича - distributor Делко е нещо различно!

                      Коментар


                        #71
                        kaci написа:
                        На Английски е точно както е правилно да се нарича - distributor Делко е нещо различно!
                        Мда питах вече чичко google ама се едно както винаги за тоя мотор информацията е кът само в един сайт на абарт намерих около 30-40 и то се различни видове ела разбери кое как е ..ще бъде с каквото му направя няма друг начин явно 3 делка имам и 3те различни ще ги направя да са като хората и с което е най добре с него ще е а и едва ли някои има информация тук тука ако не става въпрос за 2.0 турбо няма кои какво да ти каже..
                        Fabbrica Italiana Automobili Torino
                        F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                        F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                        F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                        Коментар


                          #72
                          Това върши ли работа? Ако покажеш нужното уважение към 2.0 турбо моторите, ще ти дам и линк да си свалиш цялата книга!

                          Коментар


                            #73
                            kaci написа:
                            Това върши ли работа? Ако покажеш нужното уважение към 2.0 турбо моторите, ще ти дам и линк да си свалиш цялата книга!
                            Мерси колега за информацията пак е от полза а относно 2.0 Турбо моторите ми е пределно ясно друга ми беше мисълта че само за тях се говори в форума и нищо друго а не че са зле или нещо такова Мерси пак за инфо-то сега ще ровя
                            Fabbrica Italiana Automobili Torino
                            F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                            F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                            F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                            Коментар


                              #74
                              mohel написа:
                              Мерси колега за информацията пак е от полза а относно 2.0 Турбо моторите ми е пределно ясно друга ми беше мисълта че само за тях се говори в форума и нищо друго а не че са зле или нещо такова Мерси пак за инфо-то сега ще ровя
                              Много добре разбрах каква ти е мисълта Рови и ако не намериш нищо-пиши :D

                              Коментар


                                #75
                                kaci написа:
                                mohel написа:
                                Мерси колега за информацията пак е от полза а относно 2.0 Турбо моторите ми е пределно ясно друга ми беше мисълта че само за тях се говори в форума и нищо друго а не че са зле или нещо такова Мерси пак за инфо-то сега ще ровя
                                Много добре разбрах каква ти е мисълта Рови и ако не намериш нищо-пиши :D
                                рових бая като цяло не се намират особено стоиности и параметри но намерих един хубав форум само за тая кола..лошото е че е на италянски ама си превеждам някакво с гоогле там намерих неща които също ме интересуват ама не и точно за това намерих и инфо точно показващо това което и ти ми даде все още го разглеждам разни проекти колко повече инфо за това толкова по добре.. иначе аз нямам голям избор от 3-те делка 1 ще е ще се види с кое е най добре това с което взех мотора повярвайте ми не е по добро от тия където ги мисля да ги правя и наглася..+ това запалването ще е електроно работя по него в момента.. за многоточковото запалване е готово
                                Fabbrica Italiana Automobili Torino
                                F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                                F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                                F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                                Коментар

                                Working...
                                X