Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Uno 0.9 45 към - autobianci 1050 Abarth 70 hp

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Doduco - марка не лоши неща, ако не е ментак. Трябва ти за Лада - Жигули, освен ако е от тези, дето разстоянието се регулира със специално винтче - доста по-скъпи са.Инак свястно чукче за Жигул не е лесно да откриеш.
    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

    Коментар


      #47
      muns61 написа:
      Doduco - марка не лоши неща, ако не е ментак. Трябва ти за Лада - Жигули, освен ако е от тези, дето разстоянието се регулира със специално винтче - доста по-скъпи са.Инак свястно чукче за Жигул не е лесно да откриеш.
      от лада по снимка е същото ама баш на обратното от Волга по снимка е 1 към 1 утре ще ида в М-комплект имат магазин тука до нас близо да проверя
      Fabbrica Italiana Automobili Torino
      F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
      F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
      F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

      Коментар


        #48
        сега гледах по снимки С волга съвпада поне видимо и с неква шкода ето на снимка точно такова 1 към 1 е тва е уж от неква школа гледах по чичо гоогле сеа
        Прикачени файлове
        Fabbrica Italiana Automobili Torino
        F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
        F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
        F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

        Коментар


          #49
          готова е работа от москвич са 1 към 1 вече го купих срещо 4 лева
          Fabbrica Italiana Automobili Torino
          F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
          F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
          F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

          Коментар


            #50
            Изгаряме от нетърпение,да чуем гласчето на зверчето.
            Fiat Punto`04 1.2 60hp.
            Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
            ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

            Коментар


              #51
              kal0yanch40 написа:
              Изгаряме от нетърпение,да чуем гласчето на зверчето.
              О не само ти колега и аз още повече тия дни не знам дали ще имам време че имам други неща на главата ама като гледам как напира желанието в мен маи и изморен ще се работи
              Fabbrica Italiana Automobili Torino
              F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
              F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
              F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

              Коментар


                #52
                Малко съм в застои с колата че снощи попрепих лекичко.. а уж днеска трябваше да съм в гаража ама се едно беше много студено днеска така или иначе.тия дни маи няма да има време за палене в Петък ако има време маи ще бъде въпросното палене в Момента между другото се подготвя Електроно запалване за двигателя от 18 000 V искра на свещите ще стане 35 000 V то е готово в прочем само тря да го изнамеря и да го направято е точно за коли с чукче на делкото чукчето се ползва като оперативен бутон за подаване на сигнал от тук на там вече управлява електрония блок само че с това ще се занимавам малко по на там и между другото понеже имам 1 маховик резервен отиде за олекотяване с 2 кг Wink та развитие ще има и по на там по тоя двигател не кои знае какво ама е такива дребни доработки за сега ще се хвана го запаля да видя всико как е в петък вероятно после се хващам да грундирам цялата кола от долу под калниците после да махна мокет седалки и от вътре да е грундирам цялата
                Fabbrica Italiana Automobili Torino
                F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                Коментар


                  #53
                  Днеска взех Лимонена киселина за промивка на водната системапонеже колкото и старателно да са чистили двигателя като са го правили всяка магистрала след това пак са си му сипали водичка .. и на всеки резултата е ясен котлен камък и раждоляк яко до сега не съм ползвал лимонена киселина за товано баща ми ми каза че е ползвал и каза че светвало като ново след сипването и държане до като си стигне колата 80-тина градуса там работната темп точиш и наливаш свежия антифриз и от други хора съм чул същото ще го направя товатая седмица и ще ви споделя ефекта ако става така както говорят да си знаят хората кво да правят за да чистят котлен камък и ръждоляк от блока Обърнах си къщата не мога да си намеря допълнителните уреди от аутобианчито оригиналните на тях си имаше волтмертемп.масло , налягане масло и ще си ги сложа тях само ако успея да ги намеря къде съм ги забутал
                  Fabbrica Italiana Automobili Torino
                  F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                  F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                  F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                  Коментар


                    #54
                    След промивката с киселина промиваш с вода, после със сода бикарбонат за неутрализация на киселината. После пак с вода и накрая антифриз.
                    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                    Коментар


                      #55
                      muns61 написа:
                      След промивката с киселина промиваш с вода, после със сода бикарбонат за неутрализация на киселината. После пак с вода и накрая антифриз.
                      Мерси колега може и да си прав до сега не съм промивал система по тоя начин има логика в думите ти
                      Fabbrica Italiana Automobili Torino
                      F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                      F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                      F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                      Коментар


                        #56
                        Това моторче и без дредни доработки,ще е доста пъргаво,нищо че е 1000куб,вероятно прави доста обороти..А след доработките няма да дава да му докоснеш педала на газта.
                        Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                        Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                        ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                        Коментар


                          #57
                          kal0yanch40 написа:
                          Това моторче и без дредни доработки,ще е доста пъргаво,нищо че е 1000куб,вероятно прави доста обороти..А след доработките няма да дава да му докоснеш педала на газта.
                          на едно клипче гледах 7400 оборота 7500.. ама дали е пипано нямам идея моторчето утре по план трябва да му се чуе гласа
                          Fabbrica Italiana Automobili Torino
                          F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                          F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                          F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                          Коментар


                            #58
                            mohel написа:
                            kal0yanch40 написа:
                            Това моторче и без дредни доработки,ще е доста пъргаво,нищо че е 1000куб,вероятно прави доста обороти..А след доработките няма да дава да му докоснеш педала на газта.
                            на едно клипче гледах 7400 оборота 7500.. ама дали е пипано нямам идея моторчето утре по план трябва да му се чуе гласа
                            ще чакаме гласа повечето стари фиатски мотори май нямат прекъсвач, един познат караше ритмо и му превърташе оборотомера, който беше до 8000 (лафа беше се че на 2-ра вдига колкото си иска :D ). Интересното е че му се случваше често, а колата изгни преди да роди мотора.
                            тежък е животът лек...

                            Коментар


                              #59
                              jungleraver написа:
                              mohel написа:
                              kal0yanch40 написа:
                              Това моторче и без дредни доработки,ще е доста пъргаво,нищо че е 1000куб,вероятно прави доста обороти..А след доработките няма да дава да му докоснеш педала на газта.
                              на едно клипче гледах 7400 оборота 7500.. ама дали е пипано нямам идея моторчето утре по план трябва да му се чуе гласа
                              ще чакаме гласа повечето стари фиатски мотори май нямат прекъсвач, един познат караше ритмо и му превърташе оборотомера, който беше до 8000 (лафа беше се че на 2-ра вдига колкото си иска :D ). Интересното е че му се случваше често, а колата изгни преди да роди мотора.
                              Да колега тия карборатори няма ограничители виждал съм такъв двигател и с Weeber 40-ка :D а гласа утре по план трябва да се чуе дано няма изненади
                              Fabbrica Italiana Automobili Torino
                              F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                              F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                              F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                              Коментар


                                #60
                                Днеска чук гласа на мотора :D :D играх си с центровакта малко до къде е наглася но стана супер много ми харесва че пали вече като стария двигател само пипаш и пали без да върти без нищо ( нали аз съм му правил центровката как :D :D ) мотора работи много добре и много хубаво само дето не съм закачил нито едно гърне и звука е .. приятен :D даже се и повозих днеска ! направих едно кръгче около гаража не е зле ама тогава не бях нагласил центровката баш не можах да ви снимам баш като въртя как запали че го изпуснах но запали от първия път без проблемнаправил съм клипче което е с много лошо качество и кратко но се пак да има ..утре ще ида да донаправя центровката въпреки че няма да си играя сега много понеже ще слагам електроното запалване ще си играя с водната система утре да си вържа парното да сваля перката на парното че издава звуци на умрело и трябва едни предходници да правя че тия датчици където искам да сложа аз не стават сложил съм сега едни други става въпрос за масления не можах да видя днеска какво налягане прави има още доста работа но сложното мина запалих днеска и всичко е доволно ще си върна и моя термостат от уно-то стария двигател същия е на захват понеже тоя е избушен Ето и клипчето - http://vbox7.com/play:a1b39f014c - колата е без гърнета ! само една тръба 1 метър
                                Fabbrica Italiana Automobili Torino
                                F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                                F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                                F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                                Коментар

                                Working...
                                X